Ghost of Tsushima: Director’s Cut otrzymuje oficjalne wymagania sprzętowe na PC



Nixxes Software opublikowało oficjalne wymagania systemowe gry Ghost of Tsushima: Director’s Cut, której oficjalna premiera odbędzie się 16 maja. Ponadto gra będzie pierwszym tytułem PlayStation na PC, który będzie korzystał z nakładki PlayStation. Gra będzie także obsługiwać NVIDIA DLSS 3, AMD FSR 3 i Intel XeSS, a także obsługę NVIDIA DLAA i AMD FSR 3 Native AA.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut na PC będzie zawierać pełną wersję gry, dodatek Iki Island oraz tryb Legends w trybie współpracy online dla wielu graczy. Obsługuje także funkcję cross-play, umożliwiając współpracę gier na PC z konsolami PlayStation 4 i PlayStation 5. Oczywiście nadal będziesz musiał zalogować się na konto PlayStation Network, aby włączyć tryb Legends. Ponadto będzie to pierwsza gra na PC wykorzystująca nową nakładkę PlayStation, umożliwiającą użytkownikom komputerów PC dostęp do listy znajomych, trofeów, ustawień i profilu.

Nixxes ujawnił także oficjalne wymagania systemowe gry na komputer PC, a także udostępnił jej szeroki zakres ustawień graficznych i ustawień, dzięki czemu gra będzie działać zarówno na starszych komputerach PC, jak i na komputerach PC z najwyższej półki. Aby uruchomić tę grę na bardzo niskich ustawieniach wstępnych, gdzie uzyskasz 30 klatek na sekundę w rozdzielczości 720p, będziesz potrzebować procesora Intel Core i3-7100 lub AMD Ryzen 3 1200, karty graficznej NVIDIA GTX 960 4 GB lub AMD Radeon RX 5500 XT oraz 8 GB RAM-u. Bardzo wysoka rozdzielczość grafiki 4K przy 60 FPS podnosi te wymagania w przypadku procesora Intel Core i5-11400 lub AMD Ryzen 5 5600, karty graficznej NVIDIA RTX 4080 lub AMD Radeon RX 7900 XT i 16 GB pamięci RAM.

Gra będzie także potrzebować 75 GB miejsca na dysku (zalecany dysk SSD) i system operacyjny co najmniej Windows 10 64-bitowy. Gra będzie także obsługiwać ultraszerokokątne monitory o proporcjach 21:9, 32:9 i 48:9, a także w pełni obsługuje większość, jeśli nie wszystkie kontrolery, a także kontroler PlayStation DualSense z haptycznym sprzężeniem zwrotnym i adaptacyjnymi wyzwalaczami.

Jak już powiedziano, gra ukaże się 16 maja i z niecierpliwością czekamy na jej sprawdzenie i mamy nadzieję, że będzie to przyzwoity port, przynajmniej sądząc po wymaganiach systemowych komputera PC.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Dzięki uprzejmości FCC wyciekły szczegóły dotyczące nowych Galaxy Z Flip 6 i Galaxy Ring

Według zapisów testów FCC wygląda na to, że niezapowiedziany jeszcze Galaxy Z Flip 6 otrzyma nieznacznie większą pojemność baterii w porównaniu do Z...

Vivek Ramaswamy nie potrafi nawet dobrze wsadzić Buzzfeeda

Dobra, Vivek Ramaswamy, chciałeś mojej uwagi i teraz ją masz. Do tej pory znałem Cię przede wszystkim jako gościa, który tak histerycznie...

Nowe Beats Pill podobno zyska funkcję Find My i 24-godzinny czas pracy na baterii

Zgłoszone aktualizacje obejmują żywotność baterii do 24 godzin, wodoodporność IP67, szybsze i bardziej niezawodne parowanie/przełączanie urządzeń za pomocą Bluetooth 5.3 oraz zintegrowane śledzenie...
Advertisment