„Generowanie aplikacji” wymaga od programistów więcej


Badania przeprowadzone przez Cisco AppDynamics wykazały, że od czasu pandemii wyłonił się nowy rodzaj użytkowników aplikacji – takich, którzy w swojej codziennej działalności w dużym stopniu opierają się na aplikacjach.

Według badania, które opierało się na globalnej ankiecie przeprowadzonej wśród 15 000 konsumentów, w ciągu ostatnich dwóch lat wyłonił się nowy typ użytkowników aplikacji, którzy mają większą władzę, są bardziej wyrafinowani i wymagają, jeśli chodzi o sposób korzystania z aplikacji i usług cyfrowych. Firma Cisco AppDynamics nazwała tę kategorię użytkowników „generacją aplikacji”.

Raport Cisco AppDynamics — Indeks uwagi aplikacji 2023: Uważaj na generowanie aplikacji – zauważyła, że ​​ludzie w dużym stopniu polegali na usługach cyfrowych, aby przetrwać pandemię i tak właśnie jest teraz przejdźmy do aplikacji aby pomóc im przetrwać kryzys kosztów utrzymania.

Na przykład witryny porównujące ceny, aplikacje do planowania budżetu oraz witryny z kuponami i rabatami odgrywają kluczową rolę w pomaganiu ludziom w radzeniu sobie z rosnącą presją finansową i pozwalaniu na dalsze wydatkowanie pieniędzy. Według sondażu 62% konsumentów stwierdziło, że aplikacje i usługi cyfrowe odegrały niezwykle ważną rolę w zarządzaniu finansami osobistymi w czasie kryzysu związanego z kosztami utrzymania.

Badanie wykazało jednak również, że wiele osób zdaje sobie sprawę, że aplikacje, które kiedyś były przydatne, nie mają już zastosowania w ich życiu. „Znajdują i usuwają zapomniane aplikacje na swoich urządzeniach, pozbywając się poczucia „bałaganu aplikacji”. I myślą dłużej i intensywniej, zanim pobiorą i zainstalują nowe aplikacje na swoich urządzeniach” – napisali autorzy raportu.

Badanie wykazało, że konsumenci przykładają obecnie większą wagę do swoich potrzeb użycie aplikacji, klasyfikując swoje aplikacje pod względem wartości, konieczności, przyjemności i spełnienia. Obejmują one zarówno „niezbędne na co dzień” i „osobiste przyjemności”, jak i „coroczne must-have” i „rezerwacje na deszczowy dzień”. Cisco AppDynamics zauważyło, że średnio konsumenci uważają, że mogliby żyć bez 40% pobranych aplikacji.

Reklama

W raporcie wskazano, że wiele osób bardziej rygorystycznie podchodzi do ilości czasu spędzanego na korzystaniu z aplikacji i usług cyfrowych. Chociaż nadal chcą mieć dostęp do korzyści, jakie przynoszą im aplikacje w zakresie dostępności, wygody i przyjemności, badanie wykazało, że konsumenci nie chcą mieć poczucia, że ​​marnują swój czas. W rzeczywistości 62% stwierdziło, że chciałoby pozbyć się aplikacji, z których nie korzysta już wystarczająco lub nie jest już wartościowych. Tylko jedna trzecia pobranych aplikacji jest uważana za krytyczną.

Sondaż przeprowadzony w 2023 r. odzwierciedla ustalenia badania z 2021 r., z których wynika, że ​​większość konsumentów ma tendencję do obwiniania aplikacji i stojącej za nią marki, gdy napotkać problem związany z wydajnością lub bezpieczeństwem z usługą cyfrową, niezależnie od faktycznej przyczyny problemu. Autorzy raportu ostrzegają, że nawet jeśli problem leży poza samą aplikacją – na przykład słaba łączność z Internetem lub siecią komórkową, powolne bramki płatnicze lub problemy techniczne z wtyczkami innych firm – konsumenci wskazują palcem na aplikację.

Z badania wynika, że ​​w ciągu ostatnich 12 miesięcy 77% konsumentów zaprzestało używania aplikacji lub je usunęło ze swoich urządzeń w wyniku problemów z wydajnością.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

ExpressVPN jest teraz dostępny dla Apple TV

Jednym z głównych zastosowań VPN jest oglądanie treści zablokowanych regionalnie, ale do niedawna nie można było z nich korzystać na Apple TV. ...

4 grudnia 2023 r. – zwolnienia w Spotify, Zoom dla Apple TV

Posłuchaj podsumowania najważniejszych artykułów dnia na 9to5Mac. Dostępny jest 9to5Mac Daily w iTunes i aplikacji Podcasty firmy Apple, Zszywacz, Dostroić, Google Playlub...

NVIDIA rozdaje kupony Green Man o wartości 500 dolarów i szansę na wygranie nasadek na klawisze RTX, aby uczcić RTX 500

NVIDIA świętuje kamień milowy w postaci posiadania aż 500 gier i aplikacji w ramach ekosystemu NVIDIA RTX, o czym możesz przeczytać w naszym...
Advertisment