„Szepty Schwytanych”Zadania są cotygodniowe Przeznaczenie 2 misje, które pozwalają ci na dalsze ulepszanie twojego Egzotyczny Szept Robaka. Aby je ukończyć, będziesz musiał co tydzień odwiedzać Eris Morn na Księżycu, pokonać kilku Pochwyconych, a następnie zniszczyć kilka zestawów Taken Blight w legendarnej wersji „Szept” misja.
W tym Przeznaczenie 2 przewodniku, opowiem Ci, jak ukończyć „Szepty Pochwyconych” i gdzie znaleźć specjalne Plagi.
Notatka: W chwili pisania tego tekstu „Whispers of the Taken 3” jest nadal niedostępne, a premiera nastąpi 23 kwietnia. Zaktualizuję ten przewodnik, gdy tylko on i jego zestaw Taken Blight pojawią się w grze.
Lokalizacje zestawów Plagi „Szepty Wziętych 1”.
Natychmiast po zdobyciu Szeptu Robaka z misji „Szept”, gra skieruje Cię do rozmowy z Eris, która następnie zleci Ci zadanie „Szepty Wziętych 1”. Ukończenie tego zadania zapewni ci Profit Przygotowanie w terenie dla Szeptu Robaka, którego możesz użyć do zastąpienia cechy Mulligan podczas wytwarzania.
Pierwszym krokiem w zadaniu jest znalezienie 30 Zabranej Esencji, które możesz zdobyć, zabijając wszystkich Pochwyconych wrogów (sprawdź to w Śniącym Mieście), gdy masz na wyposażeniu Szept Robaka. Pamiętaj, że nie musisz używać egzotycznego snajpera, aby zabijać, ale musisz go mieć w swoim ciężkim slocie.
Gdy zdobędziesz całą Esencję Taken, będziesz musiał zniszczyć zestaw trzech Taken Blights ukrytych w legendarnej wersji „The Whisper”. Na tym zaawansowanym poziomie trudności będziesz mieć tylko 20 minut aby znaleźć Taken Blights i ukończyć misję, więc spójrz przed siebie i zanim zaczniesz, dowiedz się, dokąd zmierzasz.
Kiedy już będziesz gotowy, uruchom „The Whisper” na Legendzie i upewnij się, że masz przy sobie Whisper of the Worm.
Zaraza 1 i 2
Zestaw Taken Blights, który musisz zniszczyć, aby uzyskać „Whispers of the Taken 1”, jest dostępny na bardzo wczesnym etapie misji. Wszystkie trzy są zanim zniszczysz wielką Zarazę Taken i wskoczysz do dziury, więc nie posuwaj się tak daleko w misji, bo będziesz musiał zaczynać od nowa.
Kiedy po raz pierwszy zaczynasz w jaskini na Io, idź przed siebie i zabij pojawiającego się Taken Thralla. Podejdź do półki i od razu spójrz w dół. Jeśli ukończyłeś część zadania dotyczącą Esencji Taken przed uruchomieniem „Szeptu”, zobaczysz małą kulę energii Pochwyconej unoszącą się w powietrzu (oznaczoną #1 na obrazku powyżej). Przybliż widok za pomocą Szeptu Robaka i strzel w niego.
Z miejsca, w którym strzeliłeś Taken Blight #1, spójrz w górę i w prawo, tuż pod gałęziami drzew. Znajdziesz drugą Taken Blight dla tego zestawu unoszącą się w powietrzu (oznaczoną jako #2 na powyższym obrazku). Zastrzel to.
Zaraza 3
Kiedy już strzelisz w pierwsze dwa Taken Blights, wskocz do jaskini po lewej stronie, gdzie znajdziesz Taken Phalanx. Nie schodź do dziury, ale idź w jej stronę. Kiedy zobaczysz wielką Taken Blight, odwróć się i postaw do tego plecami. Spójrz przed siebie, a wśród drzew zobaczysz małą kulę Taken Blight (oznaczoną jako #3 na obrazku powyżej). Powiększ i strzel.
Gdy zniszczysz tę zarazę Taken, pojawi się kolejny krok „Whispers of the Taken 1”, który poprosi cię o ukończenie „The Whisper” w Legendzie. Zrób to, wróć do Eris, a odblokujesz przygotowanie terenowe do Whisper of the Worm.
Miejsca zarazy w „Szeptach Uprowadzonych 2”.
Gdy ukończysz „Szepty Schwytanych 1” z Eris, da ci ona „Szepty Schwytanych 2”, które nagradzają Żadnych zakłóceń bonus dla Szeptu Robaka. Cele tej misji są dokładnie takie same jak w przypadku pierwszej, więc zdobądź kilka zabójstw z użyciem Szeptu Robaka i przygotuj wyposażenie dla „Szeptu” w Legendzie.
Tym razem jednak będziesz musiał znaleźć nowy zestaw kul Taken Blight, które znajdują się znacznie dalej w misji. Spójrz przed siebie, żeby wiedzieć, dokąd zmierzasz.
Zaraza 1 i 2
Przedostań się przez większość łamigłówki związanej ze skokami w „Szeptie” i wejdź do niesławnego „zielonego pokoju”, który pojawia się bezpośrednio po wskoczeniu do otworów portalowych. Zamiast szybko wychodzić z zielonego pokoju skrótem, który wskazałem w poradniku do misji, patrz prosto przed siebie.
Znajdziesz pierwszą Taken Blight unoszący się na środku pokoju po wejściu. (Jest oznaczony jako #1 na obrazku powyżej). Gdy już to zrobisz, powiększ i strzel.
Drugiego Taken Blight możesz strzelić z tego samego punktu obserwacyjnego. Spójrz na środek pokoju a zobaczysz duże pęknięcie prowadzące do dużego, okrągłego otworu. Następna Taken Blight (oznaczona jako #2 na obrazku powyżej) unosi się pośrodku tej dziury. Powiększ i strzel.
Zaraza 3
Aby zdobyć trzecią Taken Blight, podejdź do dużej kuli na środku pokoju, a następnie odwróć się. Blisko sufituw kierunku, z którego przyszedłeś, zobaczysz unoszącą się na niebie Taken Blight (oznaczoną jako #3 na obrazku powyżej). Powiększ i strzel.
Teraz, podobnie jak w przypadku poprzedniego zadania, musisz ukończyć „Szept” na poziomie Legenda, a następnie porozmawiać z Eris. Gdy to zrobisz, przyzna ci ona cechę „Bez rozpraszania uwagi”.
Bądźcie na bieżąco z „Whispers of the Taken 3” w przyszłym tygodniu!