Gdzie odblokować każdy normalny nalot w FFXIV


Jak każda inna gra MMORPG, Ostateczna fantazja 14 ma napady. Te walki z bossami dla ośmiu graczy są podzielone według stopnia trudności, np normalne napady to wersje, które można wyczyścić w celu zdobycia łupów i historii, a dzikie naloty to te, które upuszczają najlepszy w slocie sprzęt i wierzchowce.

Poniżej wyjaśniamy, jak działają normalne naloty i gdzie odblokować każdy normalny (i dziki) najazd FFXIVi gdzie wymienić łupy dla każdej serii rajdów.


Wyjaśniono normalne naloty FFXIV i normalną ruletkę nalotów

Normalne napady są walki z bossami dla ośmiu graczy które zazwyczaj wpisują się w bogatą fabułę w każdym rozszerzeniu. W każdej serii najazdów wydawanej w ramach jednego rozszerzenia zazwyczaj znajduje się 12 walk; każda z trzech poprawek rozszerzenia zawiera cztery walki.

Normalne rajdy zazwyczaj nagradzają unikalny sprzęt, który w momencie premiery jest bliski najlepszego w slocie, a wersje tych walk na dzikim poziomie trudności (zwykle nazywane dzikimi rajdami) na jakiś czas tracą sprzęt z najlepszego miejsca w slocie. Dzikie naloty są zwykle postrzegane jako the zawartość końcowa gry — przy czym ostateczne najazdy to jeszcze trudniejsza zawartość, którą ukończy tylko najwyższy procent graczy, ale to prawie zupełnie osobna sprawa.

Gdy sprzęt stanie się przestarzały kilka poprawek później, w rzeczywistości nadaje się tylko do użytku jako przepych.

Zamiast od razu montować elementy zbroi, dostaniesz specjalne krople, które można wymienić na sprzęt. Normalny handel spada po następującym kursie:

Reklama
  • 2 soczewki/hełmy do nakrycia głowy
  • 4 wałki/pancerz do kamizelki kuloodpornej
  • 2 korby/rękawice do zbroi ręcznej
  • 4 sprężyny/chausses do pancerza nóg
  • 2 pedały/nagolenniki do pancerza stóp
  • 1 śruba/bransoletka na akcesorium

W najnowszym zestawie najazdów mogą obowiązywać ograniczenia dotyczące zrzutów, co oznacza, że ​​z każdej walki w tym zestawie możesz zdobyć tylko jeden zrzut na tydzień. Ukończenie ostatniej walki na każdym poziomie w ramach dzikich najazdów również nagradzane jest specjalną nagrodą uchwyt.

Odblokowanie co najmniej dwóch najazdów z dowolnej serii (z wyjątkiem „Zwojów Bahamuta”) spowoduje odblokowanie normalna ruletkaco da ci EXP i inne gadżety w zamian za kolejkę do losowego normalnego raidu.

Jak zwykle w przypadku zawartości po zakończeniu gry, aby ją odblokować, będziesz musiał przejść większą część lub całość historii z gry podstawowej lub dodatku. Na przykład, aby wykonać naloty Omega Burzowa Krewbędziesz musiał ukończyć zadanie głównego scenariusza „Krew burzy”.


Gdzie odblokować najazdy A Realm Reborn „The Coils of Bahamut”

Odrodzenie królestwaSeria rajdów różni się od innych rajdów tym, że składa się z 13 walk, zwanych „turami”, a tylko cztery z nich są dostępne w trybie dzikim.

Aby odblokować cewki, porozmawiaj z Urianger W Budzące się Piaski (zachodni Thanalan), aby rozpocząć zadanie „Pierwotne przebudzenie”.

Grafika: Julia Lee/Polygon | Zdjęcia źródłowe: Square Enix

Odblokujesz pierwsze pięć tur, potem kolejne cztery tury i ostatnie cztery tury na raz. Aby ukończyć zadanie, wystarczy ukończyć ostatnią turę w każdym zestawie.

Zauważcie, że nikt już nie stoi w kolejce po cewki, więc tak nie stój w kolejce do tych walk w zwykłej wyszukiwarce obowiązków albo utkniesz tam na zawsze, czekając na ludzi. Utwórz grupę szukającą drużyny i rozważ, czy podczas tych walk nie są zsynchronizowane, aby ukończyć zadania.

Jest to także jedyna seria rajdów, w której faktycznie zrzuca się zbroję i sprzęt, więc nie musisz się martwić o wymianę łupów u NPC.


Gdzie odblokować najazdy do Niebios, „Aleksander”

Aby odblokować najazdy Aleksandra, musisz porozmawiać Powolna poprawka W Idyllshire aby rozpocząć zadanie „Rozbrojony”.

Spowolnij zamaskowanego goblina w Idyllshire w FFXIV

Grafika: Julia Lee/Polygon | Zdjęcia źródłowe: Square Enix

Gdy ukończysz najazdy i linię zadań, będziesz odblokowywać coraz więcej walk, aż odblokujesz wszystkie 12.

Jeśli chcesz odblokować dzikie walki dla funsów po ukończeniu normalnych najazdów, możesz porozmawiać z Wędrujący Minstrel w Mor Dhona i wykonaj zadania „Pieśń dla pary i stali”, „Refren dla niezrażonych” i „Kto przeżyje, kto umrze, kto opowie twoją historię”.

Łupy z najazdów Aleksandra można wymieniać Sabina w Idyllshire albo NPC przedstawiciela Roweny w Ishgard.


Gdzie odblokować najazdy Stormblood, „Omega”

Aby odblokować najazdy Omega, porozmawiaj z Klin W Zasięg Rhalgra aby rozpocząć zadanie „Polowanie na Omegę”.

Biggs i Wedge widziani w FFXIV

Grafika: Julia Lee/Polygon | Zdjęcia źródłowe: Square Enix

Podobnie jak w przypadku innych serii rajdów, po ukończeniu zadania odblokuje się więcej walk, aż do odblokowania wszystkich 12.

Jeśli chcesz odblokować brutalne walki po ukończeniu normalnych walk, wejdź w interakcję z Terminal Magitek w zasięgu Rhalgra.

Łupy z najazdów Omega można wymieniać Gelfradus w zasięgu Rhalgra albo Przedstawiciel Roweny w Kugane.


Gdzie odblokować najazdy Shadowbringers, „Eden”

Aby odblokować najazdy na Eden, porozmawiaj z „Niespokojny strażnik Krystarium” NPC w Krystarium aby rozpocząć zadanie „W szczerym polu”.

Bezimienny strażnik w FFXIV stojący w Crystarium

Grafika: Julia Lee/Polygon | Zdjęcia źródłowe: Square Enix

Walki będą odblokowywane pojedynczo w miarę wykonywania zadań.

Dziką wersję najazdów na Eden można odblokować, rozmawiając z nim Lewreya w Ahm Araengu.

Łupy z najazdów na Eden można wymienić u kilku NPC: Ghul Gul w Amh Araeng, Yhal Yal w Eulmorealbo Kupiec Mowena w Krystarium.


Gdzie odblokować najazdy Endwalkerów, „Pandaemonium”

Aby odblokować najazdy Pandemonium, porozmawiaj z Nemjiji W Stary Sharlayan aby rozpocząć zadanie „Kryształ z zaświatów”.

Nemjiji, zielonowłosy Lalafell, w FFXIV

Grafika: Julia Lee/Polygon | Zdjęcia źródłowe: Square Enix

Będziesz musiał ukończyć każdy najazd i misję, aby odblokować następny w ramach linii zadań.

Dziką wersję najazdów Pandemonium można odblokować, rozmawiając z nim Nemjiji w Labiryncie.

Łupy z najazdów Pandemonium można wymieniać Djole w Radz-at-Han Lub Mylenie w Labiryncie.


Jeśli dopiero zaczynasz w ogromnym świecie Ostateczna fantazja 14, mamy mnóstwo przewodników, które Ci pomogą. Mamy Przewodnik dla początkujących na dobry początek, wraz z przewodnikami szczegółowo informującymi o tym, kiedy otrzymasz swój produkt uchwyt i która Wielka Firma powinieneś dołączyć.

Jeśli zaczynasz, ale czujesz się przytłoczony, mamy przewodniki, które mogą Ci pomóc wybierając pracę i przewodnik, który wyjaśnia ile czasu może zająć nadrobienie bieżącej zawartości FFXIV.

Mamy także przewodniki dotyczące treści pobocznych, np wędkarstwo oceaniczne, broń reliktowaI Sanktuarium na wyspiedla tych, którzy chcą odpocząć od tego wszystkiego.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Dom Smoka, sezon 2, poprawia makabryczne zabójstwa opisane w książce

Dom Smoka zawsze mówił o tym, jak najmniejsze decyzje mogą mieć nieprzewidziane konsekwencje, ale rzadko ten temat był tak jasny, jak...

iOS 18: 18 najważniejszych funkcji i zmian dla iPhone’a [Video]

W tym wstępnym, praktycznym przewodniku omawiam 18 moich ulubionych nowych zmian i funkcji z pierwszej wersji beta systemu iOS 18 dla iPhone'a. ...

Przeglądarka Chrome na Androidzie może czytać strony internetowe na głos z poziomu aplikacji

Google wprowadza nową opcję o nazwie „Posłuchaj tej strony”, która umożliwia odczytanie strony internetowej na głos w przeglądarce Chrome na Androidzie. Ta...
Advertisment