Fulcrum Acoustic ogłasza Fulcrum Immersive po przejęciu Venueflex


Fulcrum Acoustic ogłosił utworzenie Fulcrum Immersive w wyniku przejęcia przez Fulcrum Acoustic firmy Concord, opartej na NC Venueflex oraz oprogramowania firmy, DSP i powiązanych technologii. Firma Venueflex opracowała system cyfrowego procesora sygnału, który uczy się środowiska akustycznego miejsca i zapewnia zoptymalizowany przetworzony dźwięk z większym wzmocnieniem przed sprzężeniem zwrotnym. Technologia firmy ewoluowała jako podstawa wciągających aplikacji audio i aktywnej akustyki.

Fulcrum Acoustic ogłosił utworzenie Fulcrum Immersive w wyniku przejęcia przez Fulcrum Acoustic firmy Concord, opartej na NC Venueflex oraz oprogramowania firmy, DSP i powiązanych technologii. Firma Venueflex opracowała system cyfrowego procesora sygnału, który uczy się środowiska akustycznego miejsca i zapewnia zoptymalizowany przetworzony dźwięk z większym wzmocnieniem przed sprzężeniem zwrotnym. Technologia firmy ewoluowała jako podstawa wciągających aplikacji audio i aktywnej akustyki.

Paula Hendersona i Stephena Siegela.

Założona w 2008 roku firma Fulcrum Acoustic jest profesjonalnym producentem głośników, znanym z wyjątkowego podejścia do projektowania głośników. Wykorzystując badania współzałożyciela firmy, Davida Gunnessa, firma Fulcrum Acoustic łączy zastrzeżona konstrukcja koncentryczna i Temporal Equalization, aby stworzyć potężną i wszechstronną linię profesjonalnych głośników, które pomagają rozwiązywać wyjątkowe wyzwania związane z dźwiękiem.

Dzięki przejęciu Venueflex, Fulcrum jest w stanie zapewnić kompletny zestaw narzędzi sprzętowych i programowych, które umożliwiają projektantom i integratorom projektowanie i wdrażanie immersyjnych rozwiązań w modułowy, skalowalny sposób, od małych do dużych. Co ważniejsze, firma dodaje zestaw technologii, które umożliwiają aktywną akustykę i wciągające systemy dźwiękowe, spełniając rosnące zapotrzebowanie w profesjonalnych aplikacjach audio.

Technologie Fulcrum Immersive dostosowują miejsca do optymalnych występów, a przy okazji promują wyższy poziom zaangażowania publiczności i bardziej spójne wrażenia widzów. Holistyczne podejście obejmuje programowe narzędzia do modelowania, sprzętowe i programowe moduły przetwarzania sygnałów, głośniki, wzmacniacze i obróbkę akustyczną, które całkowicie spełniają wymagania projektu od koncepcji po instalację. Oprócz technologicznych aspektów przejęcia, Fulcrum Immersive zyskuje wiedzę personelu handlowego, technicznego i obsługi klienta.

Podstawą tej strategii jest wielofunkcyjny cyfrowy procesor sygnałowy Venueflex z aktywną kontrolą basów, aktywną akustyką i realistycznym przetwarzaniem dźwięku. Wiele procesorów można łączyć w celu obsługi większych pomieszczeń i systemów po podłączeniu przez sieć audio Dante, maksymalnie do 8 kanałów głośnikowych na procesor. Poprzez selektywne kierowanie sygnałów przez procesor, naturalny odbity dźwięk pomieszczenia może być podniesiony i kontrolowany artystycznie ze znacznie większym realizmem przestrzennym niż konwencjonalne procesory „pogłosu”. Odbicia są odtwarzane przez szereg specjalnie skonstruowanych głośników rozmieszczonych w całym pomieszczeniu. Następnie „suche” wciągające wejścia audio z konsoli mikserskiej są kierowane, synchronizowane i odpowiednio dystrybuowane do tych samych głośników, które są używane do adaptacyjnej akustyki. Pozwala to na przestrzenną dystrybucję miksowania typu „surround”, efektów konsolowych lub teatralnej zawartości audio w całym pomieszczeniu bez dodatkowych inwestycji w sprzęt.

 

Dr. Paul Henderson, wcześniej z Venueflex, który teraz będzie pełnił funkcję wiceprezesa Fulcrum Acoustic Software & Immersive. Stephen Siegel, prezes Fulcrum Acoustic, komentuje powstanie Fulcrum Immersive: „Przez ponad 20 lat, odkąd znam Paula, obserwowałem, jak tworzy wiele fascynujących technologii. Paul zademonstrował niektóre z narzędzi przestrzennych, które rozwinęła się i wyraziła zainteresowanie współpracą w celu wprowadzenia ich na szerszy rynek. W dalszej części dyskusji stało się oczywiste, że technologie i zespół Paula będą naturalnym rozszerzeniem naszej podstawowej działalności”.

Reklama

Dr Paul Henderson jest równie optymistycznie nastawiony do powstania Fulcrum Immersive: „Cieszyłem się długą współpracą ze Stephenem, Dave’em Gunnessem i wieloma pracownikami Fulcrum i przez lata byłem pod wrażeniem ich innowacji w technologii głośników i technologii Fulcrum. zaangażowanie wobec klientów. Gdy nasze wciągające narzędzia audio zaczęły nabierać kształtu, stało się oczywiste, że połączenie naszych dwóch marek może zapewnić potężne wciągające wrażenia nowym odbiorcom na całym świecie. Przyszłość Fulcrum Acoustic i Fulcrum Immersive rysuje się w jasnych barwach i jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością wspólnego opracowania kilku wspaniałych nowych produktów i narzędzi”.

www.fulcrum-immersive.com

www.fulcrum-acoustic.com



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Photomator otrzymuje nowy eksplorator plików z nieniszczącą edycją

Jak już zapewne wiesz, Photomator to edytor obrazów autorstwa tych samych twórców, co popularna aplikacja do ilustracji Pixelmator. Po aktualizacji z grudnia...

Feud’s Chris Chalk on playing Baldwin vs Capote and making it look easy

James Baldwin is, to put it mildly, foundational. Oft-quoted and adapted across media, Baldwin’s work still forms the spine of our...

iOS 17.4 pojawi się w przyszłym miesiącu: oto wszystko, co do tej pory nowe

iOS 17.4 jest obecnie w fazie testów beta z programistami i publicznymi użytkownikami wersji beta. Wiąże się to z szeregiem poważnych zmian...
Advertisment