Federalna Komisja Handlu (FTC) została ustanowiona w celu rozpoczęcia egzekwowania pozostałych przepisów reguły „kliknięcia-to-cancel” 14 maja, wymagając tak łatwego anulowania subskrypcji. Teraz, Agencja mówi Nie egzekwuje zasady do 14 lipca, jak Techcrunch Raporty.
Znany również jako reguła opcji negatywnej, dużym elementem kliknięcia-to-cancelu jest to, że zabrania firm, aby klienci przeskakują przez obręcze, które różnią się w zależności od procesu, aby zapisać się na konto. Jeśli możesz zarejestrować się online, musisz być w stanie anulować online. Jak zauważa FTC, pierwotny termin 14 maja był już odroczeniem dla tego i powiązanych przepisów.
Agencja twierdzi, że postanowiła jeszcze bardziej odepchnąć egzekwowanie prawa po „nowej ocenie obciążeń, które narzuciłaby zgodność do tego dnia”. FTC głosowało 3-0 za opóźnienie, ale jako Techcrunch Uwagi, dwóch typowych pięciu komisarzy było nieobecnych w głosowaniu. To dlatego, że byli Nielegalnie zwolniony przez Donalda Trumpa w marcu.
Być może po jasnej stronie konsumentów FTC mówi, że rozpoczynając się w nowym terminie, „podmioty regulowane muszą być zgodne z całą regułą, ponieważ Komisja zacznie ją egzekwować”. Nie wyklucza jednak zmiany żadnego z przepisów przepisu, pisząc, że jest ono „otwarte na zmianę reguły”, jeżeli egzekwowanie jej „ujawnia jakiekolwiek problemy”.