W poście na oficjalnym koncie Frostpunk 2 na X, twórca gry świętował, że oficjalnie sprzedano ponad 350 000 egzemplarzy. Nowa gra kosztuje 44,99 USD w USA, czyli o 15 USD więcej niż oryginał, który ukazał się w 2018 r. i wygenerował szacowany całkowity przychód w wysokości 53 mln USD — od momentu premiery. Z kolei Frostpunk 2 rzekomo już zarobił szacowany przychód w wysokości 3,5 mln USD, według Statystyki gry.comchociaż szacunki z Gamalityczny powiedzmy bliższą 10 milionom dolarów.
W dniach od premiery Frostpunk 2 z łatwością przebił rekord wszech czasów swojej poprzedniczki, który wynosił 29 361 graczy, a Frostpunk 2 przyciągnął 35 533 graczy jednocześnie w sobotę 21 września — mniej niż 24 godziny po premierze gry. Co ciekawe, pomimo ogólnie pozytywnych recenzji krytyków, Frostpunk 2 ma w rzeczywistości niższą ocenę graczy na Steamie niż oryginalny Frostpunk. Podczas gdy oryginał ma 91% pozytywnych recenzji, Frostpunk 2 osiągnął na razie tylko 71% pozytywnych recenzji na Steamie.
Sukces Frostpunk 2 w pewnym stopniu odzwierciedla sukces niedawnego Astro Bot firmy Sony, który błyskawicznie znalazł się na szczycie listy na PS5. Zarówno Astro Bot, jak i Frostpunk 2 zostały stworzone przez stosunkowo małe zespoły przy niższych budżetach i w krótszych ramach czasowych niż te, które są zwykle przydzielane tytułom AAA. Wydawało się, że pozwoliło to zespołom stojącym za każdym z nich podjąć większe ryzyko i mieć większą swobodę twórczą nad produktem końcowym.