Forspoken Patch 1.1 zapewnia lepszą wydajność i lepszą grafikę



Firma Square Enix wydała nową łatkę 1.1 do swojej gry Forsaken, poprawiającą zarówno wydajność, jak i szczegóły grafiki w niektórych segmentach gry oraz naprawiając niektóre błędy. Według informacji o łatce, nowa łatka 1.1 wprowadza do gry kilka optymalizacji wydajności i chociaż rzeczywista wydajność będzie się różnić w zależności od sprzętu PC, Square Enix obiecuje nawet 30-procentową poprawę wydajności. Square Enix twierdzi, że udało mu się zmniejszyć obciążenie procesora w niektórych obszarach gry i niektórych scenach nawet o 70 procent, a także zmniejszyło użycie pamięci VRAM, co przyczynia się do wzrostu wydajności.

Nowa łatka wprowadza również kilka ulepszeń graficznych, wprowadzając regulacje jasności i kontrastu (oraz HDR) na początku gry. Dodaje pewne zmiany do oświetlenia i okluzji otoczenia, poprawia jakość filtra odblasków, dostosowuje teksturę i cieniowanie dla niektórych obiektów i nie tylko. Square Enix naprawiło również problem migotania ekranu z kartami graficznymi AMD Radeon RX 570 lub RX 580 oraz inne różne drobne problemy. Zawiera również wiele różnych poprawek i niektóre aktualizacje funkcji.

Oto pełne informacje o łatce.

Opis zmian

  • Problemy techniczne:
  • Naprawiono problem polegający na niezamierzonym migotaniu ekranu, gdy używana jest karta AMD Radeon RX570 lub RX580. (wersja komputerowa)
  • Naprawiono problem z migotaniem ekranu. (Rzadki problem / wersja na PlayStation 5)
  • Różne drobne poprawki.
  • Aktualizacje funkcji:
  • Dostosowano tekst wyjaśniający i domyślną pozycję kamery dla samouczka Zip umiejętności Magic Parkour.
  • Dodano opcję umożliwiającą graczom automatyczne przełączanie się do ostatnio oglądanej sekcji podczas uzyskiwania dostępu do menu.
  • Dodano opcję umożliwiającą graczom wybranie automatycznego kierowania kamery na wybranego wroga podczas namierzania wroga podczas ładowania zaklęć.
  • Dodano opcję umożliwiającą graczom wybranie automatycznego przełączania namierzanego celu na pobliskiego wroga po pokonaniu namierzonego wroga.
  • Dodano opcję, która umożliwia graczom namierzanie wrogów poza ekranem.
  • Dodano opcję dla graczy, aby zapobiec oszołomieniu przez efekty własnych zaklęć Freya.
  • Dostosowano ruch i zachowanie niektórych wrogów podczas otrzymywania obrażeń.
  • Dostosowano Magiczne „Cięcie” Sily, aby było uwalniane w kierunku, w którym zwrócony jest Frey.
  • Korekty graficzne:
  • Dostosowano oświetlenie niektórych obszarów w Cipal.
  • Dostosowano efekty aparatu występujące podczas kadrowania jasnych obiektów, takich jak słońce.
  • Dostosowano teksturę i cieniowanie niektórych obiektów.
  • Dostosowano liczbę wielokątów dla niektórych obiektów w tle.
  • Poprawiona jakość filtra odblasków.
  • Zaktualizowano menu, aby wyświetlić wymagane użycie pamięci. (wersja komputerowa)
  • Zaktualizowano sekwencję początkową, aby przejść przez ustawienia jasności przed pierwszym uruchomieniem gry.
  • Różnorodny:
  • Usunięto wpis VRS z sekcji Grafika w menu. (wersja komputerowa)
  • *Moduł cieniujący został zoptymalizowany tak, aby mieć funkcję Variable Rate Shading (VRS) dostępną dla każdego sprzętu.
  • Zaktualizowano wersję DirectX 12 do 1.606.4 z 1.4.10. (wersja komputerowa)
  • Optymalizacja:
  • Zmniejszono obciążenie przetwarzania w niektórych obszarach. (W niektórych scenach obciążenie zostało zmniejszone do około 70%.)
  • Zmniejszono użycie pamięci VRAM. (wersja komputerowa)
  • Drobna optymalizacja niektórych funkcji.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

PGL bada awarię sterownika karty graficznej GeForce RTX 4080 po zakłóceniu wydarzeń e-sportowych

Profesjonalna Liga Graczy (PGL) zaprezentowała swoje nowo ulepszona specyfikacja sprzętu turniejowego przed rozpoczęciem (wciąż trwającego) CS2 Major Kopenhaga 2024 wydarzenie e-sportowe. Jak...

W dokumentach wysyłkowych pojawiają się rzekome próbki inżynieryjne AMD Ryzen „Granite Ridge”.

Listy przewozowe wydają się być doskonałym źródłem informacji przedpremierowych – zaledwie kilka godzin temu istniał prototyp Procesory mobilne AMD „Strix Point” i „Fire...

Ogłoszono WWDC 2024, Departament Sprawiedliwości pozywa Apple

Benjamin i Chance szczegółowo analizują pozew Departamentu Sprawiedliwości przeciwko Apple, w którym Departament Sprawiedliwości zarzuca Apple utrzymywanie monopolu na iPhone'a w sposób nielegalny....
Advertisment