FCC walczy z mylącymi „ukrytymi opłatami” w rachunkach za telewizję kablową


Dostawcy telewizji kablowej i satelitarnej będą musieli dopilnować, aby wykazywali całkowitą cenę planów abonamentowych jako „wyróżniającą się pojedynczą pozycję” – obejmującą koszty określane jako dodatkowe opłaty – zgodnie z zasadą przyjętą w czwartek przez Federalną Komisję Łączności (FCC). FCC twierdzi, że nowy regulamin (pdf) „kompleksowe” ceny ułatwią klientom porównywanie cen z konkurencyjnymi dostawcami i usługami przesyłania strumieniowego poprzez wyeliminowanie „wprowadzającej w błąd praktyki polegającej na opisywaniu kosztów programów wideo jako podatku, opłaty lub dopłaty”.

„Nikt nie lubi niespodzianek na rachunku” – powiedziała Jessica Rosenworcel, przewodnicząca FCC odrębne oświadczenie (pdf). „Reklamowana cena usługi powinna być ceną, jaką płacisz po otrzymaniu rachunku. Nie powinna obejmować mnóstwa nieoczekiwanych opłat śmieciowych, które są oddzielone od najwyższej ceny, o której powiedziano Ci podczas rejestracji.

Nowe zasady przejrzystości cenowej programów wideo będą dotyczyć zarówno rachunków abonenckich, jak i materiałów promocyjnych. Komisja FCC twierdzi, że firmy często ukrywają niektóre koszty i opłaty, co „powoduje znaczne i kosztowne zamieszanie dla konsumentów”. Komisja zaproponowała również wyeliminowanie opłat za wcześniejsze zakończenie połączenia pobieranych przez dostawców telewizji kablowej i satelitarnej.

Zmuszanie firm do wyraźniejszego podawania cen abonamentu może przynieść ulgę konsumentom, którzy mają dość zaskoczenia nieoczekiwanymi dodatkowymi opłatami, ale dostawcy telewizji kablowej, np. Comcast, Cox i Charter argumentowali, że jest to niepotrzebne. Stowarzyszenie Internetu i Telewizji (NCTA) nazwało orzeczenie „błędnym” i twierdzi, że spowoduje ono jedynie dalsze zamieszanie.

„Dostawcy telewizji kablowej oferują jasne i dokładne informacje o cenach, aby przyciągnąć i utrzymać abonentów, w tym kompleksowe informacje o cenach przed zarejestrowaniem się w usłudze” – stwierdziła NCTA w odpowiedzi na orzeczenie. „Mikrozarządzanie reklamami przez FCC na dzisiejszym niezwykle konkurencyjnym rynku zmusi operatorów do zaśmiecania reklam mylącymi informacjami lub całkowitego pominięcia informacji o cenach”.

Ujawnienie: Comcast inwestorem w Vox Media, Krawędźspółkę-matkę.

Reklama



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Nastolatka oskarżona o podpalenie autonomicznej taksówki Waymo

Dochodzenie zostało przeprowadzone przez grupę zadaniową SFPD ds. podpaleń, która zidentyfikowała podejrzanego i ustaliła prawdopodobną przyczynę wydania nakazu przeszukania. Biuro prokuratora okręgowego...

Chcesz zrobić więcej dzięki AirPods Pro 2? Wypróbuj tych 5 funkcji

Wraz z wprowadzeniem na rynek Apple wprowadziło solidną aktualizację swoich najlepszych bezprzewodowych słuchawek dousznych AirPods Pro 2. Od tego czasu Apple podniosło...

TSMC wprowadzi premię lokalizacyjną dla zagranicznej produkcji chipów

Jako część Dyskusja telefoniczna dotycząca wyników za pierwszy kwartał, jeden z największych producentów półprzewodników, TSMC, ogłosił strategiczne posunięcie polegające na pobieraniu dodatkowej opłaty...
Advertisment