World of Warcraft gracze zbadali cztery strefy Przymierza, zawarli sojusz i walczyli z nikczemnym Ojcem Denathriusem w Zamku Nathria, odkąd Blizzard wypuścił Shadowlands rozbudowa w listopadzie. Jest tylko jeden problem – szkic animacji w grze jest bardzo frustrujący. W tej chwili gracze nie otrzymują dużej części głównej waluty do rozszerzenia, co utrudnia postępy w zdobywaniu fajnych nagród.
Szkic anima to wielka sprawa w tradycji Shadowlands. To paliwo Shadowlands, i Jailer wziął całą animę, aby podsycić podbój królestw zmarłych. Pod względem mechanicznym to większa umowa, ponieważ jest to główna waluta tego nowego rozszerzenia. Jeśli chcesz ulepszyć swoje Przymierze, odblokować nowy fajny sprzęt i wzmocnić Soulbind, będziesz potrzebować anima.
Wszystko, co robią gracze Shadowlands jest nagradzany za dribs i szare anima za pomocą małych żetonów lub przedmiotów w ich ekwipunku, a gracze wrzucają je do swojego banku Przymierza za jednym razem. Światowa misja może dać garść płatków kwiatów, ale zwrócenie ich pokazuje, jak żałosny jest twój łup. Animacja i efekty dźwiękowe włączają się, ale prawie nic nie przedostaje się do środka. Co gorsza, gracze twierdzą, że te liczby nie dają niczego satysfakcjonującego. Przedstawiciel Blizzarda powiedział Polygonowi, że w tej chwili „nie ma nic do udostępnienia” na temat anima.
Kilku moich znajomych policzyło … Kosmetyki Night Fae kosztowały 600k anima, budynki kosztowały 200k anima. Dla porównania, to 589 tygodni pełnego oczyszczenia Nathrii, 7000 m + lochów lub 700 tygodni (14 lat) ukończenia tylko 1k anima tygodniowo 🙂
– Sinnie (@Sinnie_Moon) 2 marca 2021 r
Gracze mogą to zrobić wszystko dostępne – stół misji, lochy, naloty i misje światowe – i zarabiaj około tysiąca animów dziennie, w zależności od tego, co jest dostępne i dostępne … co stanowi jedną trzecią broni lub 1/25 zestawu fajnie wyglądającego wyposażenia . Gracze, którzy skupiają się na jednej rzeczy, jak mityczne lochy, są bardziej skłonni zarabiać zaledwie kilka tysięcy animów tygodniowo.
„System anima czuje się naprawdę źle!” RhombusObstacle, a World of Warcraft weteran, powiedział w e-mailu do Polygon. „Jest WIĄZKA kosmetyków, których naprawdę chcę, ale to też kosztuje animę. Opierając się na moich planach powyżej, oznacza to, że nadal potrzebuję kolejnych 35 000 animów, zanim będę mógł POMYŚLEĆ o wszystkich fajnych wierzchowcach i transmogach, których chcę ”.
RhombusObstacle gra konsekwentnie, ale on chce mieć pełny zestaw sprzętu – to 25 000 anima i są warianty w różnych kolorach. Jest też broń, wierzchowce i ulepszenia Sanctum. Co gorsza, przypadkowo spędził tysiące animów w niewłaściwym systemie Sanctum, cofając go o cały tydzień.
Chodzi o to, że anima powinna pozostać aktualna w całym rozszerzeniu, a gracze mogą z czasem dążyć do odblokowywania zestawów zbroi. Ale ponieważ wszyscy czekają na nadchodząca łatka Chains of Domination, powolne tempo progresji anima sprawia, że gra przypomina bieżnię.
Jadedgeekgirl to kolejny gracz, z którym jest zadowolony jej wybór Przymierza Nocnych Wróżek i ogólną ekspansję, ale nie mogłem się doczekać anima. „Chciałabym zrobić więcej postępów dzięki ulepszeniom mojego sanktuarium, ponieważ lubię mini gry Night Fae, ale czuję się naprawdę zdemotywowana, by wykonywać światowe misje dla anima” – napisała do Polygon na Twitterze. „To przygnębiające spędzanie godzin na wykonywaniu światowych zadań i zdobywanie tylko około 1000 animów, jeśli mam szczęście”.
World of Warcraft zwykle dodaje mechanikę nadrabiania zaległości w późniejszych patchach, aby zapewnić, że ktoś, kto późno rozpocznie ekspansję, nie utknie za wszystkimi swoimi znajomymi. Nowa misja może dać tony anima lub gracze mogą po prostu zobaczyć gwałtowny wzrost współczynnika zdobywania animów. Nikt nie jest pewien, jak to będzie wyglądać, a ponieważ Chains of Domination nie ma daty premiery, nie są pewni, czy warto je w ogóle grindować, czy też po prostu zrobić sobie przerwę i poczekać na łatkę.
Inni gracze decydują się więc mocno na zdobycie anima, więc spełniają wszystkie swoje cele przed Chains of Domination, aby mogli zanurzyć się w nowej strefie i pozostać w czołówce treści. Ci gracze są również zirytowani, ponieważ muszą pozostać przy jednej postaci, aby zrobić jak najwięcej. Ich alty marnieją, nie gra się i zbiera kurz na ławce, bo jaką masz inną opcję? Grindować animę na wielu postaciach? W to gospodarka?