Falcon i twórca Zimowego Żołnierza na temat rasy oraz Kapitan Ameryka jako symbol


Sokół i zimowy żołnierz Twórca serialu, showrunner i główny scenarzysta Malcolm Spellman mówi, że „ciężko walczył” o prawo do kręcenia serialu: jako czarny twórca, który przez całe życie interesował się czarną sztuką i problemami społecznymi, widział w serialu okazję do bycia szczerze mówiąc o rasie w Ameryce. Serial, którego premiera w Disney Plus odbędzie się w piątek 19 marca – dwa tygodnie po poprzednim serialu telewizyjnym na platformie streamingowej, WandaVision, podsumowane – skupia się na tym, jak bohaterowie Sam Wilson, znany jako Falcon (Anthony Mackie) i Bucky Barnes (Sebastian Stan), znany również jako Winter Soldier, radzą sobie z utratą Steve’a Rogersa, znanego również jako Kapitan Ameryka, w Avengers: Endgame. W szczególności Sam zajmuje się zaproszeniem Steve’a dla Sama, aby został nowym Kapitanem Ameryką, przyjmując starą tarczę i kostium Steve’a.

To naturalny krok dla Spellmana, który wcześniej produkował i pisał do serialu Imperium, o walce o sukcesję w hip-hopowej wytwórni muzycznej, producent wykonawczy serialu dokumentalnego Hip Hop Uncovered. Jest współwłaścicielem kolektywu hip-hopowego Oakland Wszechświat Blackballi jego żona Nichelle byli partnerem Gra o tron showrunners David Benioff i DB Weiss ‘na przerwane seriale HBO Konfederacja, proponowany dramat z alternatywnej historii, w którym niewolnictwo na południu przetrwało do dnia dzisiejszego. Przed Sokół i zimowy żołnierzPodczas premiery Spellman rozmawiał z Polygon podczas wideokonferencji o tym, jak chciałby, aby zagorzali fani Marvela odpowiedzieli na serial, dlaczego jest tak ważny jak cokolwiek w dzisiejszych wiadomościach oraz jak poruszał się po drugim programie Marvel Studios o żalu, stracie i powrót do zdrowia.

Ten wywiad został zredagowany dla zwięzłości i jasności.

Reklama

Zdjęcie: Disney Plus

Czego wymagało Marvel Studios w związku z tym, jak ten projekt miałby wyglądać?

Myślę, że ludzie mają wrażenie, że mózg Marvela zaufał tym lalkom, którzy kontrolują ludzi na każdym kroku. I tak nie jest. To powiedziawszy, są bardzo twórczo zaangażowani. A więc, aby opisać proces: pojawiasz się i mają coś podobnego – każdy projekt jest inny, ale w tym przypadku mieli do wyboru trzy różne możliwe areny fabularne, a następnie menu postaci do wyboru. Ale dają też znać: „To tylko początek rozmowy”. To, na czym lądujesz, różni się od tego wszystkiego. Po prostu lubią być zaangażowani w proces i informować twórców, co myślą. I to pomaga, ponieważ nie ma możliwości tworzenia w Marvel bez ich zaangażowania, ponieważ wokół ciebie dzieje się cała gigantyczna rzecz.

Więc wybrałeś postacie z menu? Czy byłeś zaangażowany w podjęcie decyzji o ponownym połączeniu Sama Wilsona i Bucky’ego Barnesa?

Nie dla tego. Wierzę, że ta seria została wyświęcona przez pana Feige i wszystkich fanów Marvela w tym 12-sekundowym momencie Kapitan Ameryka Wojna Domowa gdy Sam i Bucky siedzą razem w samochodzie. Myślę, że od tego momentu wszyscy wiedzieli, że muszą mieć coś razem. I to był właściwy moment, aby ożywić.

Jak rozpędzasz całą serię z tak krótkiej sceny żartu?

W dziwny sposób czuję się winny. Czuję, że to kod do oszukiwania. Ponieważ to, co ci faceci zrobili w ciągu tych 12 sekund, było tak rzadkie, że dokładnie wiesz, jak to będzie mieć ich na ekranie. I wiesz, że możesz się w to oprzeć. Ale jeśli chodzi o rzeczywistą pracę nad postaciami, zanurkowaliśmy głęboko. Naprawdę przetworzyliśmy cały bagaż, który Bucky nosił po tych wszystkich morderstwach i byciu manipulowanym przez HYDRA przez dekadę po dekadzie po dekadzie. Udało nam się to znieść i uosabialiśmy, że poprzez jedną postać będzie musiał sobie poradzić, a on albo zawiedzie, albo odniesie sukces w odpuszczeniu grzechów poprzez tę postać. To jego osobista historia, która nie ma nic wspólnego z historią A.

Poza tym mieliśmy całą jego historię do wzięcia. Wiedzieliśmy, że ma 106 lat, co jest kolejną rzeczą, która sprawia, że ​​czuje się bardzo podobny do innych. A dla Sama było dla nas dość oczywiste, że jego postać musiała zacząć radzić sobie z gwiazdami i paskami na tarczy na dwa sposoby. Po pierwsze, utrata drogiego przyjaciela i te ogromne buty, które musiałby wypełnić każdy, kto sięgnie po ten płaszcz. A z drugiej strony, będąc Murzynem, czy w ogóle warto mieć ten symbol? Ten symbol oznacza coś zupełnie innego w rękach Sama niż w rękach Steve’a. Myślę, że publiczność będzie zaskoczona, jak on na to zareaguje. Ponieważ myślę, że wiele osób myśli: „Och, potem Etap końcowy, w pewnym sensie wiemy, co zrobi Sam ”. I będą w szoku.

W jaki sposób wprowadziłeś własną tożsamość do tych skryptów?

To dlatego chciałem ten serial, ponieważ jestem czarny. Wiedziałem, że to wielka szansa. Wiedziałem, że to taka aktualna historia. Samo nieprzyjmowanie tarczy jest tak samo aktualne i istotne dla tego, co dzieje się dziś na świecie, jak prawie wszystko, co zobaczysz w wiadomościach. Więc dla mnie to było kluczowe. Ciężko walczyłem o to. Wiedziałem, że moja ambiwalencja na ten temat może przyczynić się do tego, co na pewno czuł Anthony. Nie chodzi o to, że to objawia. Były książki z MCU, które dotyczyły tego samego problemu.

Jak utrzymujesz napięcie i inwestujesz w historię MCU, kiedy przechodzisz od dosłownie przełomowych stawek do czarnej rodziny ubiegającej się o pożyczkę bankową?

Cóż, chcieliśmy mieć pewność, że zrobiliśmy to: nie pokazuj się z agendą, nie grzęźnij w naturalnym opowiadaniu, organicznym opowiadaniu. To musi wytyczać drogę. A w tym postać ucieleśnia te rzeczy, o których mówisz, te poważne problemy są realizowane poprzez postać i ludzi w jego życiu. Podobnie jak siostra Sama, umieściliśmy ją tam, ponieważ wiedzieliśmy, że ona też będzie miała mocne opinie i może nie będzie taka fajna z pomysłem [him becoming Captain America], dobrze? A ona jest dla niego kluczowa. Uwielbia ją. Reprezentuje jego historię dorastania na Południu. Więc to, co robisz, to ładowanie go, ładując jego życie osobiste, aby problemy mogły istnieć organicznie w serialu, bez ugrzęźnięcia go i sprawienia, że ​​poczujesz się, jakbyś próbował dostać się za kazalnicę.

Wydaje się, że od pierwszego odcinka aktywnie angażujesz się w to, co to znaczy mieć Czarnego mężczyznę potencjalnie reprezentującego Amerykę, symbolizującego to, co najlepsze w Ameryce, w erze, w której Ameryka znów wyraźnie zmaga się z rozległymi problemami rasowymi.

Nie widzę sposobu, aby to obejść. Te dwie rzeczy idą ręka w rękę, nie ma – bylibyśmy nieuczciwi, gdybyśmy próbowali od tego uciec. I myślę, że Marvel udowodnił to Czarna pantera że możesz mieć sens w historiach MCU. Dopóki dobrze się bawisz i robisz to w otwarty sposób, fani Marvela będą Ci towarzyszyć w tej przejażdżce.

Falcon (Anthony Mackie) stara się wyciągnąć tarczę Kapitana Ameryki z drzewa, w którym jest osadzona w Falcon and the Winter Soldier

Zdjęcie: Disney Plus

WandaVision był wielkim hitem wśród tych typów widzów, którzy chcą rozszyfrować, przewidzieć i rozwiązać program na bieżąco. Jak masz nadzieję, że fani będą angażować się w tę serię?

Pojawiłem się jako fan. Każdy, kto pracuje w Marvel, jest prawdziwym fanem. Wszystkie te projekty zrodziły się z fandomu i masz nadzieję, że pójdą z tobą na przejażdżkę. Myślę, że ten – sposób, w jaki narracja wkracza w ten, jest inny WandaVision. Ta seria była tajemnicą, a fani próbowali wypełnić luki. Ta historia jest o wiele bardziej złożona. I to jest bardzo emocjonalne na twarzy w sposób, który jest oczywisty. Nawet fabuła jest dużo bardziej otwarta. Więc może nie być intensywnych spekulacji ze strony fanów na ten temat.

Chcę tylko, żeby docenili Sama, który nie bierze na siebie płaszcza, bo to dotyczy całej jego podróży. Wystarczy, że zapytają „Dlaczego?” Ci, którzy wiedzą, nie będą pytać i będzie to dla nich fascynujące. A ci, którzy tego nie rozumieją, cóż, idą na tę przejażdżkę z tym mężczyzną i zobaczą, dlaczego był ambiwalentny.

Jakiej emocjonalnej podróży możemy się tutaj spodziewać dla Sama i Bucky’ego?

To jest ogromne. Przede wszystkim obaj muszą poradzić sobie ze stratą Steve’a Rogersa. A fakt, że odszedł, ujawnia ich związek. To prawie tak, jakby się nawzajem karmili jako punkt winy za stratę Steve’a Rogersa. A do tego mają ten symbol, który przypomina im, że ich najlepszy przyjaciel odszedł. Świat, który zbudowaliśmy, to także świat, który potrzebuje Kapitana Ameryki. Thanos został wysłany, 3,5 lub 4 miliardy ludzi pojawiło się ponownie po pięciu latach nieobecności i wprawiło świat w chaos. Więc tak naprawdę jest tylko jeden bohater, który mógłby uspokoić taką sytuację i już go nie ma. I oczywiście nie ma tam nikogo, kto mógłby przyjąć płaszcz we właściwy sposób. Myślę więc, że widmo straty istnieje w fabule, w świecie i w dwóch bohaterach.

WandaVision zasadniczo dotyczył także smutku, straty i powrotu do zdrowia. Czy czujesz, że będzie to główny motyw Marvela w przyszłości?

Tak więc globalnym tematem tej sprawy jest tożsamość. Mamy pięciu głównych bohaterów, z których każdy ma swoje własne, indywidualne podróże. Masz Zemo, który traktuje to, co widzi w swoim umyśle jako supremację w postaci bohaterów. Niezależnie od tego, czy nazwiesz to czujnością, czy cokolwiek innego, Zemo postrzega siebie jako bohatera i to jest jego cel.

Sharon Carter ma do czynienia z zdradą lub porzuceniem, ponieważ od tamtej pory jej nie ma Wojna domowai musiała przetrwać sama. Bucky Barnes radzi sobie z żalem. To samo z Johnem Walkerem [played by Wyatt Russell] – obaj mają różne wcielenia historii weteranów, w których robisz wszystko dla kraju, a potem kto jest po to, aby zebrać dla ciebie kawałki? A potem Sam zajmuje się symboliką bycia Kapitanem Ameryką i czy jest to właściwe. Każdy z nich ma tożsamość, która uruchamia ich w bardzo napiętym stanie istnienia, ponieważ jest to pilne i natychmiastowe, z czym mają do czynienia. Pod koniec tej serii każda z tych postaci spojrzy na siebie zupełnie inaczej i prawie się odrodzi.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Przewodnik po Dniu Społeczności Pokémon Go Bellsprout

PokemonGo organizuje wydarzenie z okazji Dnia Społeczności Bellsprout 20 kwietnia od 14:00 do 17:00 czasu lokalnego. Zgodnie z oczekiwaniami w przypadku...

Co oznacza restrukturyzacja Google dla Pixela i Androida?

Kluczowe dania na wynos Wewnętrzne zmiany Google pod rządami Ricka Osterloha mają na celu usprawnienie działania Pixela i Androida oraz usprawnienie...

Recenzja Rebel Moon 2: The Scargiver: płaskie linie franczyzy Netflix

Zeszłego grudnia Rebeliancki Księżyc, część pierwsza: Dziecko ognia była wypełniona malowaną po numerach operą kosmiczną Zacka Snyderamaksymalistyczne kolory. Rozstawiony jako...
Advertisment