Facebook wprowadził dziś szereg aktualizacji do obsługi zakupów zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie. Po debiucie „Sklepy na Facebooku” w maju w aplikacji jest teraz dedykowana sekcja do robienia zakupów, podczas gdy Instagram otwiera swoje Sprawdzić i funkcje zakupów na żywo dla wszystkich sprzedawców w USA. Dzisiejsze zmiany przynoszą również nowe narzędzia, które pomogą firmom w handlu elektronicznym.
Zgłoszone przez TechCrunch, Facebook szczegółowo opisał najnowsze zmiany dotyczące zakupów na swoich platformach w poście na blogu zatytułowanym „Ułatwianie zakupów i sprzedaży w naszych aplikacjach”.
Największą zmianą na Facebooku jest nowa sekcja w aplikacji o nazwie „Sklep na Facebooku”. Celem centrum jest ułatwienie klientom znajdowania produktów i firm, które już kochają, a także odkrywania nowych. Facebook Shop powstał po tym, jak firma zaczęła testować Instagram Shop w lipcu.
Dziś przedstawiamy Facebook Shop, nowe miejsce do odkrywania firm i kupowania produktów w aplikacji Facebook. Sklep na Facebooku ułatwia ludziom znajdowanie produktów z firm, które kochają, odkrywanie nowych i robienie zakupów – wszystko w jednym miejscu. Właśnie zaczęliśmy to testować w Stanach Zjednoczonych, aw lipcu uruchomiliśmy na Instagramie uzupełniające miejsce zakupów o nazwie Instagram Shop, w którym ludzie mogą w jednym miejscu odkrywać i kupować produkty od twórców i marek.
Wraz ze zmianami stojącymi przed użytkownikami, Facebook udostępnia również nowe narzędzia e-commerce dla firm:
Te nowe funkcje zapewniają firmom większą kontrolę nad wyglądem ich cyfrowej witryny sklepowej i ułatwiają tworzenie nowych kolekcji. Obejmują one:
- Nowe układy projektowe do prezentowania pojedynczych produktów lub grup produktów w sklepach
- Podgląd kolekcji w czasie rzeczywistym w trakcie ich projektowania
- Możliwość automatycznego tworzenia sklepów dla nowych sprzedawców
- Nowe spostrzeżenia do pomiaru wyników w Commerce Manager
Tymczasem Instagram ma otworzyć swoje Funkcja kasy dla wszystkich sprzedawców korzystających z platformy „Sklepy” w USA. Najpierw został uruchomiony w zeszłym roku jako test z głównymi markami.
W nadchodzących tygodniach wszyscy kwalifikujący się sprzedawcy w USA będą mogli zacząć korzystać z płatności na Instagramie. Usługa Checkout ułatwia użytkownikom dokonywanie zakupów za pomocą kilku dotknięć, bez opuszczania aplikacji. Aby skorzystać z płatności, firmy muszą mieć sklepy i używać Facebook Commerce Manager lub naszych partnerów Shopify i BigCommerce. Wkrótce będziemy wspierać więcej partnerów platformy.
Aby pomóc małym firmom w czasie pandemii, Facebook „rezygnuje z opłat za sprzedaż dla firm do końca roku”.
Facebook podkreśla również, że jego funkcja zakupów na żywo jest dostępna dla każdej firmy lub twórcy w USA, który już korzysta z funkcji Checkout.
Dzięki zakupom na żywo ułatwiamy ludziom robienie zakupów w czasie rzeczywistym. Testowaliśmy tę funkcję zarówno na Facebooku, jak i Instagramie, a teraz Zakupy na żywo na Facebooku zawierają nowe funkcje, które pomagają firmom w łatwym skonfigurowaniu na żywo produktów z ich Sklepu i sprzedaży bezpośrednio z filmu. Zakupy na żywo na Instagramie są teraz dostępne dla wszystkich firm i twórców korzystających z płatności w USA.
Dowiedz się więcej o wszystkich zmianach w handlu elektronicznym na Facebooku i Instagramie w ogłoszenie firmy tutaj.
FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich przynoszących dochód. Więcej.
Sprawdź 9to5Mac na YouTube, aby uzyskać więcej wiadomości Apple: