Epic pozwoli teraz programistom na samodzielne publikowanie w Epic Games Store


Epic Games w końcu pozwoli programistom na samodzielne publikowanie gier w Epic Games Store od czwartku. Zmiana może oznaczać potencjalnie sejsmiczne przesunięcie dla sklepu na PC, ponieważ teraz, gdy dostępne jest samodzielne publikowanie, w sklepie może pojawić się znacznie więcej gier.

Dużą atrakcją dla programistów jest hojny model udziału w przychodach firmy Epic. Epic pobiera 12-procentową prowizję od sprzedaży gier, co oznacza, że ​​programiści zatrzymują pieniądze zarobione z pozostałych 88 procent. Jednak Valve generalnie dokonuje 30-procentowej obniżki na konkurencyjnym rynku Steam to cięcie maleje jeśli Twoja gra osiągnie określone kamienie milowe sprzedaży.

Epic również niekoniecznie bierze udział w zakupach w aplikacji. Deweloperzy mogą zachować cały podział, jeśli korzystają z własnego systemu płatności, dzięki czemu sklep jest kuszącą platformą dla dużych darmowych gier na żywo. Wiele tytułów Riot Games są w sklepiena przykład, i „Riot dostaje wszystko i cieszymy się z tego” – powiedział Steve Allison, wiceprezes i dyrektor generalny sklepu Epic Games Store, w wywiadzie dla Krawędź.

Opłata za przesłanie gry w Epic Games Store wynosi 100 USD, podobnie jak w przypadku Steam. Jeśli jednak samodzielnie publikujesz grę w Epic Games Store, musisz przestrzegać kilku zasad. Jeśli Twoja gra zawiera grę wieloosobową, będzie musiała obsługiwać grę międzyplatformową we wszystkich sklepach komputerowych. A gry uruchamiane po czwartku muszą zawierać osiągnięcia Epic, jeśli mają osiągnięcia na innych platformach PC.

Od jakiegoś czasu wiedzieliśmy, że Epic chce oferować self-publishing. Firma uruchomiła zamkniętą wersję beta swoich narzędzi do samodzielnego publikowania w sierpniu 2021 ra celem było szerokie udostępnienie narzędzi gdzieś w 2022 roku. Firma Epic spóźniła się z tym terminem o kilka miesięcy, po części dlatego, że „tworzenie oprogramowania jest trudne”, powiedział dyrektor generalny Tim Sweeney.

Zdaniem Sweeneya było wiele do zrobienia, aby upewnić się, że Epic może prawidłowo publikować samodzielnie. „Kiedy to budowaliśmy, zdaliśmy sobie sprawę, że świat zmienia się spod nas i że istnieją naprawdę wysokie oczekiwania wobec ekosystemów gier. [Those expectations] po prostu szybko rosły w czasie”. Sweeney wskazał na najnowsze Epic 520 milionów dolarów ugody FTC nad Fortnite naruszenia prywatności i niezamierzone zakupy jako przykład zwiększonych oczekiwań ze strony organów regulacyjnych.

Reklama

Omówił również, w jaki sposób firma musiała zbudować potok moderacji dla przychodzących zgłoszeń, które muszą przestrzegać bardziej rygorystycznego zestawu zasad niż na Steamie. Podczas gdy Valve ma bardzo niewiele ograniczeń dotyczących treściEpicki zabrania następujących oprócz standardowych zakazów takich jak naruszenie praw autorskich, nielegalne treści i złośliwe oprogramowanie:

  • Treści szerzące nienawiść lub dyskryminujące
  • Pornografia
  • Produkty z oceną Tylko dla dorosłych

Według Allison, jeśli gra lub aplikacja narusza granicę, Epic ma proces eskalacji. Kiedy aplikacja jest przekazywana do eskalacji, jest sprawdzana przez niewielką grupę, która decyduje, czy powinna być dozwolona. „Ale naszym celem nie jest kontrolowanie treści innych niż mierzenie ich pod kątem tych zasad” – powiedział. Nie ma formalnego procesu odwołania się od decyzji, ale „zawsze będziemy rozmawiać ze wszystkimi o każdej podjętej decyzji”.

Tam, gdzie oceny treści na Steam często pojawiają się tylko w wysokobudżetowych tytułach, Epic zaoferuje programistom klasyfikacje wiekowe za darmo w ramach partnerstwa z International Age Rating Coalition (IARC). Sweeney uważa, że ​​może to być krytyczny wyróżnik sklepu Epic Games Store. „Istnieje cała masa ekosystemów gier komputerowych, które od dawna są zepsute z powodu braku łatwo dostępnych systemów oceniania dla programistów” – powiedział.

Epic ogłasza dostępność narzędzi do samodzielnego publikowania nowe statystyki dotyczące Epic Games Store, w tym, że sklep ma obecnie ponad 230 milionów użytkowników na PC. A Epic planuje nadal inwestować w rozwój sklepu. Obejmuje to przygotowanie się na przyszłe możliwości, takie jak rosnące możliwości Apple zezwala na sklepy z aplikacjami innych firm.

Jedną z funkcji, której brakuje w czwartkowej aktualizacji Epic Games Store, są profile, które były wspomniany w roku 2021 firmy Epic w przeglądowym poście na blogu. Wciąż są w fazie rozwoju, powiedziała Allison, ale firma stosuje szersze podejście, które wiąże się z jej wzniosłe ambicje metaverse.

„Wiele się tam dzieje, o czym myślę, że będziemy rozmawiać w przyszłości” — mówi Allison. „To nie jest tylko sprawa Epic Games Store. To coś w rodzaju metaverse, które połączy się ze sklepem Epic Games Store i Fortnite i inne rzeczy, których jeszcze nie ogłosiliśmy. Więc w pewnym sensie wycofaliśmy się z mówienia o tym w kontekście Epic Games Store, dopóki nie zostanie ujawniona szersza wizja w przyszłości.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Shazam w Wear OS działa teraz bez Twojego telefonu

Aplikacja Shazam na Wear OS właśnie doczekała się fajnej aktualizacji: może teraz działać niezależnie od Twojego telefonu z Androidem.Aktualizacja, która była zauważony przez...

Relic Entertainment uniezależnia się i ogłasza oddzielenie od Segi

Dla naszych zawodników i fanów mamy ważny komunikat. Z inwestorem zewnętrznym, Reliktowa rozrywka stanie się niezależnym studiem deweloperskim. To dla nas...

Czy Mario czuje ból? To skomplikowane

Świat Super Mario to niebezpieczne miejsce. W grach hydraulik spada z klifu, zostaje dźgnięty kolcami i rzuca się w niego wszystkim, od...
Advertisment