Epic Games skupia się na grach niezależnych i funkcjach społecznościowych na Unreal Fest


Podczas wydarzenia otwierającego Unreal Fest w Seattle Tim Sweeney, dyrektor generalny Epic Games, odniósł się do niedawnych komercyjnych niepowodzeń Ambitnej, podając jako przyczynę „zmiany pokoleniowej” w krajobrazie gier. Epic Games najwyraźniej chce zaradzić tej zmianie priorytetów graczy, opierając się w większym stopniu na funkcjach społecznościowych w grach, chociaż położono również duży nacisk na nakłonienie niezależnych twórców gier do zarejestrowania się w celu korzystania z silnika Unreal Engine i sklepu Epic Games Store.

W tej samej prezentacji firma Epic Games ogłosiła nową współpracę między Epic Games Store i Unreal Engine, która powinna ułatwić małym zespołom programistów promowanie i publikowanie swoich gier w Epic Games i innych sklepach. Nowy program premierowy o nazwie Launch Everywhere with Epic zmniejsza przychody firmy Epic z tytułu wszelkich gier opracowanych przy użyciu silnika Unreal Engine i opublikowanych w sklepie Epic Games Store przed lub w tym samym czasie co inne platformy. Również epicki ogłoszony nowe „niezależne przestrzenie” dla niezależnych programistów, w których mogą dzielić się wiedzą i nawiązywać kontakty branżowe.

Odnosząc się do zmian w społeczności graczy, Sweeney opowiedział o niedawnym sukcesie Fortnite, podając jako powód swoich komentarzy nowy rekordowy szczyt wynoszący 110 milionów aktywnych użytkowników. Następnie dodaje, że firma Epic widzi „prawdziwy trend, w którym gracze skłaniają się ku naprawdę ważnym tytułom, w których mogą grać z większą liczbą znajomych”. Jednocześnie jednak Epic Games wkracza na scenę gier niezależnych.

Launch Everywhere with Epic umożliwia programistom obniżenie kosztów dystrybucji gier poprzez zmniejszenie udziału firmy Epic w przychodach z silnika Unreal Engine z 5% do 3,5%, gdy programiści publikują swoje gry Unreal Engine jednocześnie w sklepie Epic Games Store i innych sklepach z grami. Posunięcie to może także pomóc Epic Games w pozornie niekończącej się wojnie z Apple. w komunikat prasowy Jeśli chodzi o program, firma Epic wyraźnie wspomina, że ​​aby kwalifikować się do zniżki, gra musi być dostępna za pośrednictwem sklepu Epic Games Store na wszystkich platformach, na które ma być przeznaczona — na przykład, jeśli programiści planują publikację na systemach Android i iOS, ich gra musi być dostępna przez tych platform za pośrednictwem EGS, jeśli jest on również dostępny w Sklepie Play i App Store.

1 stycznia 2025 r. wprowadzamy usługę Launch Everywhere z Epic. W ramach tego programu oferujemy obniżkę stawki tantiem z 5% do 3,5% na wszystkich platformach i sklepach za kwalifikujące się gry Unreal Engine publikowane w Epic Games Store od 2025 roku. Kwalifikujesz się do tej obniżki stawki, jeśli wyślesz swoją grę do Epic Games Store przed lub w tym samym czasie, gdy wypuścisz ją w innych sklepach na odpowiednich platformach, które obsługujesz (PC, Mac, Android, a w przyszłości iOS). Dotyczy to gier biorących udział w Epic First Run.

Tak zwane przestrzenie indie składają się z kilku fora w społeczności deweloperów Epicktóra, jak obiecuje Epic Games, zapewni zasoby i wsparcie małym programistom, w tym samouczki, wiadomości i wskazówki od doświadczonych twórców gier.

  • Z łatwością znajdź innych indie na dedykowanym forum.
    Ułatwiamy niezależnym odnajdywanie się nawzajem. Forum Indii to miejsce, w którym możesz zadawać pytania i odpowiadać na nie, pokazywać swoją pracę i czerpać inspirację od ludzi o podobnych poglądach. My też tam będziemy. Zwróć uwagę na przyszłe AMA, godziny pracy na Discordzie i możliwości nawiązania kontaktu z zespołami Epic i partnerami branżowymi.
  • Otrzymuj wiadomości, wydarzenia i zasoby — wszystko w jednym miejscu.
    Wiemy, że indianie dużo żonglują. Dlatego udostępniliśmy jedno miejsce, w którym znajdziesz najświeższe wiadomości, wydarzenia i zasoby dla programistów, które pomogą Ci szybciej znaleźć to, czego potrzebujesz. Rzuć okiem na to, co się zbliża: przyjrzyj się wymowie twórców Atre: Dominance Wars w naszej transmisji na żywo Inside Unreal; spotkaj się z zespołem Epic na Unreal Fest w Seattle; poznaj szczegóły od solowego dewelopera The Axis Unseen; i wiele więcej.
  • Sprawdź bibliotekę edukacyjną i opracuj własne samouczki
    Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym programistą, czy tworzysz swoją pierwszą grę, zawsze jest coś do nauczenia się. Społeczność programistów Epic ma ponad 4000 postów edukacyjnych i szybko rośnie dzięki wkładom społeczności. Naucz się czegoś nowego i podziel się swoimi spostrzeżeniami ze społecznością niezależnych twórców, tworząc własny samouczek lub dzienniki deweloperów.
  • Kiedy będziesz gotowy, chętnie usłyszymy o Twoich projektach
    Opublikowanie projektu może być wyzwaniem, szczególnie dla małych zespołów. Chcemy usłyszeć o Twoich projektach i zobaczyć, jak Epic może pomóc w tworzeniu najbardziej obiecujących tytułów. Jeśli chcesz otrzymać pomoc, udaj się do Portalu deweloperów i opowiedz nam więcej o swojej grze.

Obejrzyj poniżej całe przemówienie Unreal Fest Seattle 2024, aby poznać wszystkie szczegóły:

Reklama



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

TSMC ogłasza wysokie przychody w 2024 r. i planuje nowe fabryki w obliczu rosnącego popytu

TSMC ogłosiło, że jego przychody za wrzesień 2024 r. osiągnęły 251,87 miliarda dolarów tajwańskich (7,80 miliarda dolarów), co stanowi wzrost o 39% w...

Tomb Raider IV-VI Remastered ukaże się w 2025 roku

Larę CroftNierówna druga trylogia gier zostanie zremasterowana w 2025 r. wraz z Tomb Raider 4-6 zremasterowanyogłosiła w piątek firma Crystal Dynamics. Kolekcja będzie...

Jak zablokować dowolną aplikację za pomocą Face ID na iPhonie z systemem iOS 18

Konieczność przekazania komuś iPhone'a może być dość częstym zjawiskiem. Może twój mały siostrzeniec chce zagrać w grę lub twój przyjaciel chce obejrzeć zdjęcia...
Advertisment