Epic Games drażni wygląd Fortnite brazylijskiej gwiazdy futbolu Neymara


Epic Games i brazylijski piłkarz Neymar drażnią prawdopodobny występ gwiazdy sportowca Fortnite 16 marca, a wskazówki pojawiły się w kilku tweetach. Eurogamer pierwszy raport wiadomości, w tym wideo na Twitterze z konta Epic Games przedstawiające koszulkę Neymara nr 10. Neymar przesłał ponownie wideo z emoji „oczy” – nie do końca potwierdzenie, ale kolejna wskazówka, że ​​coś się szykuje.

Tak więc szczegóły dotyczące tego, jak dokładnie Neymar może pojawić się w Fortnite, są nadal rzadkie, ale tak jak Engadget zwraca uwagę, nadchodzi w tym samym czasie Zero Crisis Finale rozpoczyna się misja dla jednego gracza, na której skupia się zwiastun wideo. Sam Neymar od samego początku nie grał w piłkę nożną (lub piłkę nożną, wybierz sam) kontuzjowany kilka miesięcy temu.

Wydarzenia na żywo w Fortnite udowodnił niezwykle popularne, z koncertem Marshmello w 2019 roku rysuje 10 milionów ludzi, który był wówczas rekordowym wydarzeniem dla gry, a zeszłoroczny występ Travisa Scotta, który odbył się również w Fortnite, przyciągnął ponad 12 milionów ludzi. W styczniu deweloper Epic Games zadeklarował 20 milionów dolarów dla e-sportów w Fortnite w 2021 roku.





Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Dzikie plotki o iPhonie 17, iOS 18 beta 4, obawy o budżet TV+

Benjamin i Chance rozmawiają o wiadomościach i plotkach z Apple z tego tygodnia, w tym o szalonych szczegółach dotyczących kierunku nowego modelu „Slim”,...

WhatsApp ma teraz 100 milionów użytkowników dziennie w USA

Dyrektor generalny Meta, Mark Zuckerberg, ogłosił dziś: jego kanał WhatsApp że od 25 lipca WhatsApp ma 100 milionów aktywnych użytkowników dziennie w USA....

Dyrektor generalny Sonos przeprasza za nową aplikację i podaje harmonogram jej naprawy

Sonos wprowadził na rynek zupełnie nową wersję swojego aplikacja w maju to było szybko spotkało się z negatywną reakcjąFirma słuchała opinii i wprowadzanie...
Advertisment