Elden Ring staje się najnowszą grą, która pada ofiarą problemów z wydajnością Nintendo Switch 2


Wygląda na to, że Elden Ring Tarnished Edition, wersja gry stworzona wyłącznie na Nintendo Switch 2, w dalszym ciągu stanowiła karę dla raczej słabszego sprzętu przenośnej konsoli. Jak wynika z niedawnego komunikatu na oficjalnym portalu Konto Elden Ring na platformie Xport Switch 2 zostanie opóźniony do 2026 r., a deweloper powołuje się na potrzebę „czasu na dostosowanie wydajności”. To nie pierwszy raz, kiedy port gry na Switcha 2 jest opóźniony, a twórca Borderlands 4, firma Gearbox, wcześniej ogłosił nieokreślone opóźnienie premiery strzelanki w wersji na Switcha 2 na początku tego roku.

Kiedy IGN miał okazję zapoznać się z Tarnished Edition na targach Gamescom 2025, wydajność była tak zła, że ​​w publikacji nazwano ją „katastrofą w trybie przenośnym”, a dziennikarzom zajmującym się grami i wpływowym osobom obecnym na konferencji zakazano nagrywania klipów z gry działającej na Switchu 2. Zgłaszano, że problemy z wydajnością to głównie spadki liczby klatek na sekundę, nawet podczas tak prostych czynności, jak przesuwanie kamery, ale pojawiały się też skargi dotyczące mylącego mapowania przycisków, co utrudniało nawet grę mniej intuicyjny. Podobnie jak w przypadku Borderlands 4, nowa data premiery nie została jeszcze ogłoszona, ale fani w większości pozytywnie zareagowali na tę wiadomość, wyrażając przekonanie, że Bandai Namco powinno poświęcić czas na dostarczenie dopracowanej gry, która będzie działać na tyle dobrze, aby cieszyć się nią już w momencie premiery.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Nowy kod BIOS-u AGESA rozpala nadzieję dla procesorów APU Strix Point do komputerów stacjonarnych dla serii AMD Ryzen 9000G

Niedawno informowaliśmy o plotce, że AMD wkrótce wypuści na rynek układy APU do komputerów stacjonarnych oparte na architekturze Krackan Point, która do tej...

Electronic Arts ujawnia partnerstwo w zakresie stabilności sztucznej inteligencji w celu „rozszerzenia możliwości twórczych” dla twórców i projektantów gier

Electronic Arts właśnie to zrobiło ogłoszony współpraca ze Stability AI, firmą najbardziej znaną z modelu generowania obrazu Stable Diffusion. EA twierdzi, że w...

Apple TV: dokument Bena Stillera o jego rodzicach jest już dostępny

Stiller i Meara: Nic nie jest straconedokument Bena Stillera o swoich rodzicach, jest już dostępny w Apple TV. Oto, czego się spodziewać. „Projekt, który...
Advertisment