Elden Ring: Patch Shadow of the Erdtree w końcu osłabia Radahn


Firma FromSoftware udostępniła nową aktualizację dla Elden Ring: Cień Erdtree w środę, a największym celem jest ostatni boss gry, który został poważnie osłabiony. Ta zmiana prawdopodobnie przyniesie wielką ulgę Pierścień Eldena kibice, którzy mieli problemy Obiecana Małżonka Radahn/Radahn, Małżonek Miquellijedna z najtrudniejszych walk z bossem w grze.

Elden Ring: Cień Erdtree najnowszy notatki dotyczące poprawkiw wersji 1.14 gry, zmiany w równowadze dotyczą Radahn, które oficjalnie opisano w następujący sposób:

  • Zmieniono schemat akcji po rozpoczęciu bitwy.
  • Dostosowano niektóre ruchy ataku.
  • Zmniejszono obrażenia zadawane przez niektóre ataki.
  • Zmniejszono obrażenia wytrzymałościowe niektórych ataków.
  • Zmniejszono zasięg ataku niektórych ataków niebędących bronią.
  • Poprawiono widoczność niektórych efektów ataków.

W praktyce oznacza to dostosowanie wielu ruchów, co ułatwia ich unikanie i daje graczom dłuższe możliwości kontratakowania Radahn w trakcie jego dwóch faz. Jedno z najbardziej zauważalnych osłabień dotyczy ataku Promised Consort Radahn cross-slash, podczas którego zamachuje się każdym ze swoich mieczy osobno, a następnie tnie gracza obydwoma. Cross-slash Radahn jest teraz znacznie wolniejszy i ma dłuższe okno regeneracji.

Wiele ruchów, których Radahn używa w swojej drugiej fazie (Radahn, Consort of Miquella) również zostało dostosowanych. Radahn jest teraz łatwiejszy do śledzenia, gdy ekran jest wypełniony zaklęciami Miquella opartymi na świetle, które nie przesłaniają już akcji ani miejsca pobytu bossa.

Zmiany w Promised Consort Radahn/Radahn, Consort of Miquella wprowadzone przez FromSoftware następują po miesiącach skarg od Cień drzewa Erd graczy, którzy skrytykowali walkę z bossem jako słaby punkt w uwielbianym dodatku do gry Pierścień EldenaGracze nie krytykowali wyłącznie przytłaczających i szalonych wzorców ataków Radahna, ale również tego, że gracze musieli często uciekać się do zupełnie innych stylów gry, aby pokonać bossa.

Radahn ma znaną historię osłabiania Pierścień EldenaW grze podstawowej pojawia się jako Gwiazdozbiór Radahnszef, który był podobnie krytykowany za to, że był zbyt trudny w swojej pierwotnej formie. FromSoftware skorygowano Starscourge Radahn niecały miesiąc po Pierścień Eldenaoryginalne wydanieale później cofnął kilka niezamierzonych zmian w obrażeniach bossa i rozmiarach hitboxów. Starscourge Radahn stał się powodem do dumy dla Pierścień Eldena graczy, z których część lubi się chwalić, że pokonali go przed nerfem, co niemal na pewno będzie kontynuowane po ostatnich zmianach w Promised Consort Radahn/Radahn, Consort of Miquella.

Reklama

Reszta zmian w wersji 1.14 jest w dużej mierze skupiona na broni, magii i dostosowaniach umiejętności. Możesz przeczytać resztę Elden Ring: Cień ErdtreePoniżej znajdują się informacje o nowej łatce.

Elden Ring – Informacje o łatce Wersja 1.14

Dostosowania równowagi wyłącznie dla trybu PvP

  • Zmniejszono obrażenia zadawane innym graczom przez Backhand Blades. (Ataki rzucane przez Smithscript Cirque nie są objęte tą zmianą)
  • Zmniejszono obrażenia zadawane innym graczom za pomocą ataków dwoma broniami Spears.
  • Zmniejszono obrażenia zadawane innym graczom przez broń Pata.
  • Broń „Kusza rozproszona” nie będzie już powodować obrażeń od strzału w głowę podczas trafienia innego gracza.
  • Zmniejszone obrażenia zadawane innym graczom.
  • Ta umiejętność nie będzie już powodować obrażeń od strzału w głowę przy trafieniu innego gracza.
  • Zmniejszono wartość animacji obrażeń generowanych przez tę umiejętność przy uderzeniu innego gracza.
  • Zmniejszono wartość równowagi kolejnych ataków, gdy ta umiejętność jest używana przeciwko innym graczom.

Ogólne korekty salda

  • Zwiększono prędkość ataku nienaładowanej wersji pierwszego ciężkiego ataku dla następujących typów broni:

Sztylet / Ostrze do rzucania / Prosty miecz / Wielki miecz / Olbrzymi miecz / Ciężki miecz do pchnięć / Zakrzywiony miecz / Miecz o podwójnym ostrzu / Katana / Wielka katana / Topór / Cep / Wielka włócznia (oprócz Łowcy Węży) / Halabarda / Żniwiarz / Bicz (oprócz Urumi) / Sztuki walki wręcz / Pazur bestii.

  • Po wykonaniu ataków lewą ręką bronią z kategorii Wielka Katana, anulowanie kolejnych ataków bronią prawą ręką będzie teraz trwało dłużej.
  • Typ broni do walki wręcz
    • Zwiększone obrażenia.
    • Skrócono czas regeneracji pomiędzy niektórymi normalnymi atakami i atakami następczymi.
  • Typ broni Miecz Kolosalny
    • Zwiększono dystans ruchu podczas ataku.
    • Zwiększono prędkość pierwszego normalnego ataku.
  • Typ broni: ostrze tylne
    • Zmniejszono prędkość ataku normalnych ataków z pozycji kucającej.
  • Typy broni: mała tarcza i średnia tarcza
    • Zwiększono negację obrażeń niektórych tarcz podczas blokowania ataków fizycznych.
    • Zwiększono siłę ochrony niektórych tarcz.
  • Teraz anulowanie większości akcji po wykonaniu jednoręcznych normalnych ataków przy użyciu Szybkiej Włóczni będzie trwało dłużej.
  • Zwiększono zasięg ataków rzucanych sztyletem Smithscript.
  • Zwiększono skalowanie atrybutów Podwójnego Ostrza Rellany dla niższych atrybutów Inteligencji i Wiary.
  • Talizman kamei Rellany
    • Skrócono opóźnienie przed aktywacją wzmocnienia obrażeń.
    • Zwiększone obrażenia.
  • Zmniejszone zużycie wytrzymałości
  • Zwiększone obrażenia zadawane przez kolejne silne ataki.
  • Zwiększono zasięg ruchu pierwszego, kolejnego silnego ataku.
  • Dostosowano czas odnawiania się animacji obrażeń, gdy drugi, kolejny silny atak trafi innego gracza.
  • Anulowanie innych czynności w celu użycia tej broni będzie teraz trwało dłużej.
  • Zwiększono zasięg fali świetlnej, obrażenia od równowagi i prędkość ataku normalnego ataku tej postawy.
  • Zwiększono obrażenia zadawane przez silny atak postawy.
  • Dostosowano czas regeneracji animacji obrażeń, gdy silny atak postawy trafi innego gracza.
  • Zwiększona siła ataku.
  • Zwiększono zasięg ataku obrotowego Wielkiego Młota.
  • Zwiększona wartość równowagi i szybkość generowania równowagi.
  • Dostosowano czas odnawiania się animacji obrażeń, gdy naładowany atak trafia innego gracza.
  • Zwiększony zasięg ataku dla pierwszego i drugiego ataku.
  • Zmniejszono odległość odrzucenia drugiego ataku.

Aspekty Tygla: Ciernie

  • Zwiększona siła ataku.
  • Zwiększona siła ataku, wytrzymałość ataku przeciwko blokującym wrogom.
  • Pole trafienia z bliskiej odległości teraz podąża za ruchem gracza

Aspekty Tygla: Bloom

  • Zwiększona prędkość ataku, zwiększony rozmiar pola rażenia.
  • Skrócony czas regeneracji pomiędzy użyciem tej inkantacji i kolejnymi działaniami.
  • Zmniejszono minimalne opóźnienie pomiędzy kolejnymi trafieniami.
  • Zwiększony zasięg.
  • Anulowanie tej inkantacji podczas rzutów będzie teraz zajmowało mniej czasu.
  • Zwiększone obrażenia równowagi.
  • Zwiększono odległość odrzucenia wroga.

Płomień Szału Midry

  • Zwiększona prędkość ataku.
  • Zwiększony zasięg narastania statusu Szału przeciwko wrogom.
  • Zmniejszono narastanie statusu Szału podczas korzystania z tej umiejętności.

Błyskawica Płomienia Bayle’a

  • Przedmioty Black Pyreflies będą teraz prawidłowo pojawiać się ponownie po odpoczynku w miejscu łaski.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego wykonanie ciężkiego ataku Lekkim Mieczem Wielkim podczas skoku nie zużywało wytrzymałości.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego można było użyć niezamierzonych umiejętności broni, gdy balista znajdowała się w lewej ręce.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że obrażenia zadawane Taylewowi, Golemowi Kowalowi, przy użyciu niektórych broni, były niższe, niż zamierzono.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczowi zdobycie run, gdy wróg został zabity, trzymając tarczę.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego rzucanie zaklęcia Nieuniknionego Szału za pomocą Kostura Wielkiej Pozaświata powodowało nieprawidłowe generowanie jego pola rażenia.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego niecelne ciosy w plecy bronią Pata miały mniejszy, niż zamierzono, obszar trafienia pięścią.
  • Naprawiono błąd, przez który niektóre ataki Wielkiego Miecza Jaszczura nie były rejestrowane jako ataki uderzeniowe.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Euporia mogła zwiększać siłę ataku innych broni, gdy jej blask powracał.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego efekt przywróconego połysku Euporii był czasami wyświetlany na różnych broniach.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego moc niektórych umiejętności władania bronią praworęcznego Falxa zmieniała się w zależności od poziomu broni trzymanej w lewej ręce.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego efekty zaklęć niektórych umiejętności były stosowane do ataków, w których nie używano broni.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować wykonywanie nieprawidłowych ruchów gracza podczas korzystania z blokady dla następujących umiejętności.
  • Dzikie Uderzenia / Wirujące Uderzenia / Niekończący się Taniec
  • Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność „Toczące się iskry” przenikała przez niektóre rodzaje terenu.
  • Naprawiono błąd, przez który zaklęcie Ostrza Kamienia nie trafiało prawidłowo celów na innym poziomie wysokości.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre ataki Zaklęcia Tyranii Bayle’a nie trafiały wielu wrogów na raz.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że atak Zaklęcia Tyranii Bayle’a przechodził przez niektóre rodzaje terenu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Talizman Ikony Godfreya nie działał na niektóre umiejętności, zaklęcia i zaklęcia.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczowi stanie się przezroczystym po założeniu Talizmanu Fiolki Crepusa i użyciu zaklęcia Niewidzialna Forma.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego pola rażenia niektórych ataków Rellany i Twin Moon Knight były inne, niż zamierzono.
  • Naprawiono błąd, przez który nie można było wybrać opcji „Opuść” w menu ekwipunku w przypadku niektórych elementów wyposażenia.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że w pewnych okolicznościach trudno było dotknąć niektórych Miejsc Łaski.
  • Naprawiono błąd w niektórych obszarach, w których miejsce pojawienia się inwazji było inne, niż zamierzone.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego wyświetlana nazwa niektórych obszarów była inna, niż zamierzona.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że w pewnych okolicznościach stan walki nie był zwalniany po pokonaniu atakującego NPC.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał prawidłowe wyświetlanie niektórych efektów.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego ataki zaklęcia „Czujny duch” były czasami niewidoczne dla innych graczy w trybie wieloosobowym.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego efekty niektórych narzędzi i zaklęć nie były prawidłowo stosowane podczas próby odbicia lub anulowania.
  • Kilka ulepszeń wydajności i innych poprawek błędów
  • Naprawiono błąd opisowy w napisach końcowych gry, który został nieprawidłowo dodany w aktualizacji 1.12



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

ENERMAX ogłasza obsługę chłodnic procesora dla gniazda Intel LGA1851 nowej generacji

ENERMAX, wiodąca w branży jednostka zajmująca się projektowaniem wysokowydajnego sprzętu komputerowego i rozwiązań chłodzących, ogłosiła, że ​​jej linia produktów do chłodzenia procesorów obsługuje...

Kopalnia kwarcu Crucial w Karolinie Północnej została uruchomiona po huraganie Helene

Sibelco, jedna z firm wydobywających kwarc o wysokiej czystości w Spruce Pine w Karolinie Północnej, wznowiła działalność. W czwartkowej aktualizacjifirma stwierdziła, że ​​produkcja...

PDP wprowadza na rynek kije do gry zręcznościowej TEKKEN 8 Victrix Pro FS

Wiodący producent akcesoriów do gier, Turtle Beach Corporation (Nasdaq: HEAR) i Performance Zaprojektowane Produkty LLC (PDP), ogłosiły dzisiaj dostępność limitowanej edycji kijów Arcade...
Advertisment