Ubisoft opublikuje chorobliwy metal niezależnego programisty Sok z ekranu. Począwszy od 2017 roku Felix Schade spędził lata rozwijając grę solo przed założeniem soku ekranowego w 2023 r. Kluczowy moment w podróży nastąpił, gdy Schade podzielił się na wczesną rozgrywkę nagrania online, szukając opinii. Społeczność gier szybko go przyjęła, wywołując pęd, który pomógł ukształtować ewolucję gry. Od tego czasu Schade rozszerzył firmę, jednocześnie prowadząc jako dyrektor gry.
„Gdyby nie była to początkowa odpowiedź społeczności gier, prawdopodobnie przestałbym rozwijać chorobliwy metal” – powiedział Schade, założyciel i dyrektor gry w Screen Juice. „Ta gra przeszła długą drogę i jestem podekscytowany uruchomieniem wczesnego dostępu tego lata, aby uzyskać więcej informacji zwrotnych od społeczności, która zebrała się za tym projektem i pomogła ponownie znieść moją pasję”.
„Unikalna wizja i współpraca Felixa ze społecznością przyciągnęła nas od razu” – powiedziała Anne Blondel Jouin, wiceprezes, Open Innovation Accelerator w Ubisoft. Jesteśmy podekscytowani, że tego lata wprowadzamy tę grę na światową publiczność na PC ”.
Morbid Metal wydał się tego lata w wczesnym dostępie wyłącznie Para. Lista życzeń chorobliwy metal dzisiaj.