EA zaprezentował narzędzia programistyczne Enriched na GDC 2025


Technologia i jej wpływ na interaktywne doświadczenia rozrywkowe są niczym niezwykłym. AI i uczenie maszynowe pozwalają naszym twórcom odkrywanie nowych sposobów testowania gier, budowania światów i tworzenia głębszych, bardziej wciągających doświadczeń w szybszym tempie bez poświęcania jakości. Nasi artyści są uprawnieni do tworzenia bardziej realistycznych, dynamicznych animacji i wizualizacji na większą skalę, dostarczając bardziej filmowe momenty, które nas przyciągają i pozostawiają oszołomione. Lub całkowicie zanurzony w najbardziej fascynujących środowiskach, w otoczeniu i interakcji z autentycznymi postaciami o wysokiej wierności.

Przede wszystkim te postępy łączą się i oferują miliony graczy i fanów EA na całym świecie nowe sposoby gry, tworzenia, oglądania i łączenia się w naszych grach, jak nigdy dotąd. Na niedawno zakończonej konferencji Game Developers (GDC) genialne umysły EA pokazały niektóre z tych innowacji technologicznych, podkreślając, w jaki sposób umożliwiają naszym programistom tworzenie niezwykłych interaktywnych doświadczeń rozrywkowych. Ich rozmowy zapewniły wgląd w najnowocześniejsze narzędzia i techniki napędzające przyszłość rozwoju gier w EA, a także pozytywny wpływ na naszych programistów, graczy i fanów na całym świecie.

EA X GDC: Narzędzia programistyczne, sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe

W GDC nasi deweloperzy rozmawiali o tym, jak sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe przekształcają rozwój gier na wiele krytycznych sposobów, podkreślając kilka obszarów, które już był używany, a inne obecnie w eksploracji. Najpierw było klasycznym wyzwaniem – na ścieżce.

Ścieżka w grach odnosi się do procesu określania najbardziej wydajnej trasy lub ścieżki dla postaci lub obiektu, aby przejść od jednego punktu do drugiego, zwykle w mapie lub środowisku. Jest to kluczowy element projektowania gier, szczególnie w grach dotyczących postaci, wrogów lub NPC, które muszą poruszać się po wirtualnym świecie. Korzystając z sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, nasi twórcy uczą się nowych i ulepszonych sposobów, aby pojawić się w grze, dzięki czemu świat i jego postacie czują się bardziej naturalne i żywe.

To jest tylko jeden przykład. Nasi programiści z GDC rozmawiali również z mocą zestawów narzędzi i wpływu, jaki miał już na niektóre z naszych najbardziej ukochanych tytułów sportowych EA. W tym roku uruchomiono EA Sports Madden NFL 25 i wielki powrót futbolu uniwersyteckiego 25namioty naszego ukochanego amerykańskiego ekosystemu piłki nożnej. AI i uczenie maszynowe pomogły nam zapewnić jeszcze większe, bardziej ekspansywne doświadczenia dla milionów graczy i fanów na całym świecie.

W szczególności jest zestaw narzędzi do tworzenia stadionu, który umożliwił naszym programistom tworzenie ponad 150 unikalnych stadionów. Ponadto były narzędzia do uczenia maszynowego, które pomogły naszym artystom stworzyć tysiące unikalnych sportowców-podstawowa część niezrównanej autentyczności i zanurzenia, jakich pokochali nasi gracze i fani. Dzięki wzmocnieniu, przyspieszaniu i rozszerzaniu historycznie pracochłonnych projektów, nasi światowej klasy programiści mogą skupić się na kluczowych doświadczeniach z graczami, innowacjom w rozgrywce, aktualizacjach i innych. Wszystkie te narzędzia i technologie działają w tandemie, aby lepiej służyć naszym fanom i wzmocnić sposób, w jaki budujemy ogromne społeczności online, łącząc setki milionów graczy na całym świecie.

Reklama

Postępowanie grafiki
Innym tematem naszych zespołów objętych GDC było to, jak rozwijamy grafikę. Tworzenie sztuki gry jest złożone, szczególnie z teksturami i sposób, w jaki artyści zajmują się szczegółowymi mapami powierzchniowymi zapakowanymi w różne kanały wielu tekstur. Motyw EA i NASIENIE zająłem to wyzwanie, opracowując Zestawy tekstury. To innowacyjne podejście łączy powiązane tekstury w jeden zasób, usprawniając proces tworzenia i zwiększając wierność graficzną.

Korzyści te nie są zauważalne dla programistów, ponieważ gracze będą mogli cieszyć się ulepszeniami wizualnymi w przyszłych tytułach. Zestawy tekstur są również dostępne również na GitHub, dzięki czemu jest dostępny dla programistów na całym świecie!

GDC 2025 i później
W miarę ewolucji świata interaktywnej rozrywki EA pozostaje zaangażowany w wyprzedzenie krzywej. Dzięki kulturze głęboko osadzonej w innowacjach, nadal zachęcamy i wspieramy światowej klasy talent, które tworzą narzędzia i technologie nowej generacji, które napędzają naszą branżę.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Digital Extremes otwiera sulframe Playtest z gwarantowanymi zaproszeniami

Wygląda na to, że cyfrowe skrajności, deweloper stojący za Warframe, a teraz Soulframejest gotowy na większą publiczność do wypróbowania nowej gry fantasy science...

Zdejmij to, czy Act kieruje się do biurka Trumpa

Ustawa o Take It Down zmierza do biurka prezydenta Donalda Trumpa po tym, jak Izba głosowała 409-2, aby uchwalić rachunek, który będzie wymagał...

Apple wkrótce uruchomi swój pierwszy składany iPhone: szczegóły, data premiery i więcej

Plotki o składanych iPhone'ach krążył przez wiele latale ostatnie raporty sugerują, że Apple w końcu zbliża się do ogłoszenia nowego produktu. Podobno Apple...
Advertisment