EA wydaje nową aktualizację Star Wars Jedi: Survivor 5


Electronic Arts i Respawn Entertainment wydały najnowszą łatkę Star Wars Jedi Survivor Patch 5, która jest ważna, ponieważ ma rozmiar 3,2 GB i przynosi sporo ulepszeń wydajności i poprawek. Niestety, EA wciąż pracuje nad rozwiązaniem problemów, które powinny poprawić wydajność nowszych procesorów Core i7 i Core i9 z wydajnymi rdzeniami i miejmy nadzieję, że pojawi się to w przyszłej aktualizacji.

Zgodnie z pełną informacją o wydaniu, łatka 5 poprawia również buforowanie zawartości, aby zmniejszyć zacinanie się, poprawia obsługę wątków, gdy ray tracing jest wyłączony, i wprowadza poprawkę, w której obniżenie ustawień wizualnych komputera nieprawidłowo obniża skalę rozdzielczości, jeśli FSR jest wyłączony. Informacje o wydaniu wymieniają również różne poprawki wydajności i ulepszenia stabilności, a także kilka poprawek rozgrywki.

Oto pełne informacje o wydaniu:

  • (Tylko PC) Ulepszone buforowanie zawartości w celu ograniczenia zacinania się.
  • (Tylko PC) Poprawiono obsługę wątków, gdy raytracing jest wyłączony.
  • (Tylko komputery PC) Naprawiono problem polegający na tym, że obniżenie ustawień wizualnych komputera powodowało niepoprawne obniżenie skali rozdzielczości, jeśli FSR jest wyłączone.
    Uwaga: jeśli wcześniej wyłączyłeś FSR i grasz na niższej jakości obrazu, możesz ponownie dostosować ustawienia jakości.
  • (Tylko PC) Naprawiono brak reakcji przycisku resetowania na PC podczas korzystania zarówno z kontrolera, jak i klawiatury.
  • Różne poprawki wydajności.
  • Ulepszenia stabilności.
  • Bardziej niezawodne wykrywanie zawartości w przedsprzedaży i zawartości deluxe w grze, zapobiegając przypadkowemu dostępowi do zawartości.
  • Różne ulepszenia kolizji i nawigacji, aby zapobiec problemom, w których postacie utknęły poza granicami.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Drya Thornne stawała się niezwyciężona.
  • Poprawki związane z muzyką
  • Naprawiono błąd, przez który Bode nie chwytał senatora podczas niektórych rozgrywek w Nowej Grze+.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Skriton nie wyświetlał się poprawnie.
  • Naprawiono nieprawidłowe wyświetlanie Dagana w przerywniku filmowym.
  • Naprawiono kilka rzadkich przypadków, w których gracze nie mogli przejść dalej w grze nawet po przeładowaniu.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Gorocco znikało w trakcie walki.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Cal utknął w określonym stanie Blastera, jeśli w nim zginął.
  • Naprawiono błąd, przez który BD-1 nie mógł otworzyć drzwi.
  • Naprawiono niedziałające poprawnie interakcje z łzami pustymi.
  • Naprawiono próbę załadowania uszkodzonych zapisanych gier, które czasami pozostawiały Cię w menu głównym. Teraz poprawnie spróbuje wczytać twój zapasowy zapis.
  • Ulepszony interfejs użytkownika wieżyczek Koboh z materii, z których gracze nie mogli wcześniej wyjść.
  • Naprawiono błąd polegający na tym, że Rancor i Mogu nieprawidłowo zostawiali PD Cala po jego odrodzeniu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego menu umiejętności nie zamykało się poprawnie.
  • Poprawiona synchronizacja dźwięku podczas jednego z przerywników filmowych.
  • Naprawiono nieprawidłowe ładowanie środowiska na Koboh po odrodzeniu się Cala.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Zastosowanie matematycznych zasad Pareto w Mario Kart 8

Jeśli jesteś typem gracza Mario Kart 8, któremu zależy na wygranej, a nie tylko na graniu swoimi ulubionymi postaciami (przewaga Daisy i Peach),...

Wyświetlacz studyjny kontra Samsung ViewFinity S9 5K

Półtora roku po wprowadzeniu na rynek przez firmę Apple monitora Studio Display, Samsung wypuścił bezpośredniego konkurenta w postaci monitora ViewFinity S9 5K. ...

Target potwierdza, że ​​prawie całkowicie rezygnuje z płyt DVD w sklepach stacjonarnych

Target ogranicza obecność nośników fizycznych w swoich sklepach. A – mówi rzecznik Target IGN że firma „przenosi ograniczony asortyment płyt DVD”,...
Advertisment