Electronic Arts i Respawn Entertainment wydały najnowszą łatkę Star Wars Jedi Survivor Patch 5, która jest ważna, ponieważ ma rozmiar 3,2 GB i przynosi sporo ulepszeń wydajności i poprawek. Niestety, EA wciąż pracuje nad rozwiązaniem problemów, które powinny poprawić wydajność nowszych procesorów Core i7 i Core i9 z wydajnymi rdzeniami i miejmy nadzieję, że pojawi się to w przyszłej aktualizacji.
Zgodnie z pełną informacją o wydaniu, łatka 5 poprawia również buforowanie zawartości, aby zmniejszyć zacinanie się, poprawia obsługę wątków, gdy ray tracing jest wyłączony, i wprowadza poprawkę, w której obniżenie ustawień wizualnych komputera nieprawidłowo obniża skalę rozdzielczości, jeśli FSR jest wyłączony. Informacje o wydaniu wymieniają również różne poprawki wydajności i ulepszenia stabilności, a także kilka poprawek rozgrywki.
Oto pełne informacje o wydaniu:
- (Tylko PC) Ulepszone buforowanie zawartości w celu ograniczenia zacinania się.
- (Tylko PC) Poprawiono obsługę wątków, gdy raytracing jest wyłączony.
- (Tylko komputery PC) Naprawiono problem polegający na tym, że obniżenie ustawień wizualnych komputera powodowało niepoprawne obniżenie skali rozdzielczości, jeśli FSR jest wyłączone.
Uwaga: jeśli wcześniej wyłączyłeś FSR i grasz na niższej jakości obrazu, możesz ponownie dostosować ustawienia jakości. - (Tylko PC) Naprawiono brak reakcji przycisku resetowania na PC podczas korzystania zarówno z kontrolera, jak i klawiatury.
- Różne poprawki wydajności.
- Ulepszenia stabilności.
- Bardziej niezawodne wykrywanie zawartości w przedsprzedaży i zawartości deluxe w grze, zapobiegając przypadkowemu dostępowi do zawartości.
- Różne ulepszenia kolizji i nawigacji, aby zapobiec problemom, w których postacie utknęły poza granicami.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Drya Thornne stawała się niezwyciężona.
- Poprawki związane z muzyką
- Naprawiono błąd, przez który Bode nie chwytał senatora podczas niektórych rozgrywek w Nowej Grze+.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Skriton nie wyświetlał się poprawnie.
- Naprawiono nieprawidłowe wyświetlanie Dagana w przerywniku filmowym.
- Naprawiono kilka rzadkich przypadków, w których gracze nie mogli przejść dalej w grze nawet po przeładowaniu.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Gorocco znikało w trakcie walki.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Cal utknął w określonym stanie Blastera, jeśli w nim zginął.
- Naprawiono błąd, przez który BD-1 nie mógł otworzyć drzwi.
- Naprawiono niedziałające poprawnie interakcje z łzami pustymi.
- Naprawiono próbę załadowania uszkodzonych zapisanych gier, które czasami pozostawiały Cię w menu głównym. Teraz poprawnie spróbuje wczytać twój zapasowy zapis.
- Ulepszony interfejs użytkownika wieżyczek Koboh z materii, z których gracze nie mogli wcześniej wyjść.
- Naprawiono błąd polegający na tym, że Rancor i Mogu nieprawidłowo zostawiali PD Cala po jego odrodzeniu.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego menu umiejętności nie zamykało się poprawnie.
- Poprawiona synchronizacja dźwięku podczas jednego z przerywników filmowych.
- Naprawiono nieprawidłowe ładowanie środowiska na Koboh po odrodzeniu się Cala.