EA Axes Star Wars FPS, projekt Battlefield dla jednego gracza przeniesiony do Criterion



Ogłoszeniem tym podzieliła się z pracownikami EA Entertainment Laura Miele, prezes EA Entertainment and Technology: „Witajcie wszyscy, przez ostatnie sześć miesięcy słyszeliście, jak mówiłem o dostosowaniu naszego portfolio i organizacji do realizacji naszej ambitnej strategii rozwoju. Jeden Najważniejszą częścią realizacji naszych planów jest słuchanie naszych graczy i inwestowanie w gry, w które chcą grać. Jak zauważył Andrew w swojej akcji EA, rzeczywistość kreatywnego biznesu jest taka, że ​​warunki rynkowe i potrzeby graczy ciągle się zmieniają. Obserwujemy szybkie przechodzenie graczy w kierunku dużych gier z otwartym światem, ogromnych społeczności i usług na żywo. Mając to na uwadze, udostępniliśmy naszym zespołom następujące aktualizacje:”

Odrodzenie:
Wyjątkowa zdolność Respawn do łączenia się z graczami i tworzenia wyjątkowych wrażeń w grach nie ma sobie równych w rozrywce. Kiedy przez ostatnie kilka miesięcy przyglądaliśmy się portfolio Respawn, jasne jest, że gry, którymi nasi gracze są najbardziej podekscytowani, to bogata biblioteka marek własnych Jedi i Respawn. Wiedząc o tym, zdecydowaliśmy się odejść od wczesnego rozwoju platformy Gra akcji FPS Star Wars skoncentrować nasze wysiłki na nowych projektach opartych na własnych markach, zapewniając jednocześnie wsparcie dla istniejących gier. Zawsze trudno jest odejść od projektu, a ta decyzja nie jest odzwierciedleniem talentu, wytrwałości czy pasji zespołu do gry. Zapewnienie fanom kolejnych części kultowych serii, których pragną, jest definicją hitowego opowiadania historii i właściwym miejscem, na którym można się skupić.

Studia Battlefield:

Nasza wizja Battlefielda jest ambitna i ekscytująca. Projekt poczynił znaczące postępy dzięki silnemu przywództwu Vince’a Zampelli i Byrona Beede’a oraz oddanym studiom zaangażowanym w budowę platformy Battlefield, którą pokochają nasi fani. Dziś mamy największy zespół Battlefield w historii serii, składający się z pełnych pasji ludzi na całym świecie, a nasze studia zorganizowane tak, aby czerpać korzyści zarówno z franczyzowego, jak i lokalnego przywództwa.

Marcus Lehto niedawno podjął osobistą decyzję o opuszczeniu projektu. Aby zapewnić nieprzerwaną pracę, natychmiast wyznaczyliśmy w Criterion kierownictwo, które będzie nadzorować naszą pracę w trybie dla jednego gracza. W ramach tej zmiany zamkniemy Ridgeline jako samodzielne studio w Seattle, a niektórzy członkowie zespołu dołączą do Ripple Effect. Będą nadal współpracować z zespołami z DICE, Ripple i Criterion, tworząc kolejne doświadczenie Battlefield.

Mobilny:
Urządzenia mobilne w dalszym ciągu są największą platformą do gier i widzimy duże możliwości rozwoju dla EA, a zespoły są bardziej skoncentrowane na wyraźniejszej strategii i priorytetach niż kiedykolwiek wcześniej. W ciągu ostatnich sześciu miesięcy połączyliśmy zespoły franczyzowe i mobilne pod jednym przewodnictwem w EA SPORTS FC, Madden NFL i The Sims. Następnym krokiem jest skonfigurowanie naszego samodzielnego portfolio urządzeń mobilnych w celu zapewnienia wzrostu. W ciągu ostatnich kilku tygodni ogłosiliśmy, że wycofujemy się z Kim Kardashian Hollywood, Władcy Pierścieni, Tap Sports Baseball i F1 Mobile. Te gry zapewniły rozrywkę wielu ludziom na przestrzeni lat i nadszedł właściwy czas, aby skupić się na pozostałych grach z naszego portfolio, które naszym zdaniem mogą się rozwijać. Mamy kilka świetnych tytułów i jestem optymistą co do tego, dokąd możemy zabrać naszą znaczącą bibliotekę posiadanych praw własności intelektualnej.

Nie umknęło mi, że te zmiany to coś więcej niż tylko słowa na stronie; bezpośrednio wpływają na Twoją codzienną pracę, a w niektórych przypadkach oznaczają, że rezygnujemy z ról i żegnamy utalentowanych kolegów. Nigdy nie stracę z oczu wpływu tych decyzji na człowieka i wiem, że zmiany i zakłócenia nie są łatwe. W trudnych momentach musimy pamiętać, jak ważne jest, aby pokazać się naszym zawodnikom i sobie nawzajem.

Reklama



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Ghost of Tsushima: Director’s Cut otrzymuje oficjalne wymagania sprzętowe na PC

Nixxes Software opublikowało oficjalne wymagania systemowe gry Ghost of Tsushima: Director's Cut, której oficjalna premiera odbędzie się 16 maja. Ponadto gra będzie...

Linia Razer Huntsman V3 Pro z analogowymi przełącznikami optycznymi Gen-2 uwalnia precyzję

W konkurencyjnym świecie gier, gdzie liczy się każda milisekunda, narzędzia, którymi posługujesz się, mogą zadecydować o porażce lub zwycięstwie. Każde naciśnięcie klawisza...

Jak Bitcoin może wspomóc wzrost w rozwijających się gospodarkach

Wiele krajów rozwijających się niewątpliwie doświadczyło swoich problemów gospodarczych. Niektóre z tych krajów mają niestabilne i niezaufane waluty fiducjarne. W związku z tym przyjmują...
Advertisment