Dzisiaj jest ostatni dzień, aby zrezygnować z metody SMS 2FA na Twitterze


W ramach tej zmiany Twitter również wyłącz 2FA całkowicie dla swojego konta, jeśli nie zrezygnujesz z weryfikacji SMS lub nie zapłacisz za Blue przed upływem tego terminu, narażając swoje konto na ataki hakerów. Na szczęście nadal możesz włączyć 2FA za darmo za pomocą aplikacji uwierzytelniającej, takiej jak Google Authenticator lub Authy. Możesz także użyć klucza bezpieczeństwa, ale wymaga to zakupu rzeczywistego sprzętu.

Twitter czyni SMS 2FA płatną funkcją, ponieważ jest to najmniej bezpieczna forma uwierzytelniania. Może się to wydawać sprzeczne z intuicją, ale powinno przynajmniej odciągnąć osoby niebędące subskrybentami od tej metody, ponieważ wiadomo, że pozostawia ona użytkowników podatnych na atak znany jako zamiana karty SIM.

Może się to zdarzyć, gdy nieuczciwy podmiot użyje socjotechniki lub innego rodzaju taktyki, aby przekonać operatora komórkowego do ponownego przypisania Twojego numeru telefonu do jego urządzenia. Następnie mogą przechwycić otrzymywane wiadomości tekstowe, w tym kody SMS 2FA, potencjalnie umożliwiając im uzyskanie dostępu do Twoich kont.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Wiedza i innowacje dotyczące głośników w cewce drgającej, kwiecień 2024 r

W książce Voice Coil z kwietnia 2024 r. Tom James przypomina nam o znaczeniu danych wykresu SPL, a Mike Klasco ponownie omawia podstawy...

Synology Surveillance Station + rozpoznawanie płyt rozszerza możliwości komercyjne

Firma Synology ogłosiła dzisiaj, że aplikacja Surveillance Station będzie obsługiwać automatyczne rozpoznawanie tablic rejestracyjnych (ALPR) we współpracy z funkcją Plate Recognizer. To...

iOS 18, sztuczna inteligencja, VisionOS 2 i czego jeszcze można się spodziewać

To już oficjalne: Apple potwierdziło daty corocznej konferencji programistów WWDC 2024, która odbędzie się w tygodniu od 10 do 14 czerwca. Gigant z...
Advertisment