Dyrektor Overwatch 2 wypowiada się na temat „zmian w zespole” Blizzarda przed premierą sezonu 9



Jak wielu z Was wie, dwa tygodnie temu odbył się seria zmian wprowadzonych w zespole Overwatch, a także w innych zespołach w Blizzardzie. Pisanie blogu publicznym jest trudne w obliczu tych wydarzeń. Chcę wyrazić wdzięczność absolutnie niesamowitym ludziom, którzy pracowali nad naszą grą, a którzy nie są już w naszym zespole. Chcę, aby społeczność czuła się poinformowana i chcę przekazać nasze podekscytowanie tym, co nadejdzie w sezonie 9. Szczerze mówiąc, jest wiele do zrównoważenia, ale jedną z rzeczy, z których jesteśmy najbardziej dumni, jest sposób, w jaki Utrzymaliśmy otwartą komunikację między zespołem a naszą społecznością i zamierzamy to kontynuować.

W tym duchu wczoraj udostępniliśmy ekscytujące zmiany będziesz miał okazję doświadczyć rywalizacji w trybie rywalizacji, począwszy od sezonu 9. Chciałbym dać nieco więcej informacji na temat powodów, dla których wprowadzamy te zmiany. W naszej poprzedniej wersji reżyserskiej mówiliśmy o ulepszeniu podstawowych funkcji PvP w grze. Istnieją różne sposoby ulepszania gry, ale jednym z najważniejszych jest słuchanie Waszych opinii. Sezon 9 rozpoczyna się za niecały tydzień, a dwie największe i najlepsze zmiany, które w nim nadejdą, a w dużej mierze wynikają z Waszych opinii – naszych graczy oraz wizji naszego zespołu, aby uczynić grę przyjemniejszą i wymagającą dla wszystkich.

Pierwszym z nich jest przerobiony system rywalizacji, w którym wprowadzono wiele ulepszeń w zakresie przejrzystości rankingów, nowych poziomów umiejętności i nowych nagród w rywalizacji. Zaczęliśmy o tym publicznie mówić we wrześniu, kiedy to ogłosiliśmy odniósł się do filmu podsumowało to wiele problemów występujących w obecnym systemie. Niektóre z nich to:

  • Aktualizacje rangi gracza były zbyt rzadkie.
  • Trudno było zrozumieć, dlaczego gracz awansował lub spadł w rankingu i o ile.
  • W niektórych dywizjach, takich jak GM1, byli gracze o zbyt dużym zakresie umiejętności.
  • Złota Broń przestała być atrakcyjna.

Naszym głównym celem w przypadku tej przeróbki jest ułatwienie zrozumienia systemu. Stary system ukrywał przed graczami zbyt wiele informacji i udostępniał je zbyt rzadko. Właśnie dlatego aktualizujemy Twoją ocenę po każdym meczu, a także za pomocą modyfikatorów dołączamy dodatkowe informacje o tym, dlaczego Twoja ocena wzrosła lub spadła o określoną kwotę. Uwzględnienie zakresu dywizji wszystkich graczy na ekranie VS to kolejny sposób, w jaki staramy się przekazać Ci więcej informacji na temat konkretnego meczu.

Ponieważ system będzie łatwiejszy do zrozumienia, gracze będą mieli większą motywację do doskonalenia się i wspinania się po rankingach. Chcielibyśmy, aby gracze mieli tę zachętę i możliwość zdobycia nowych nagród. Punkty konkurencyjne będą teraz przyznawane bardziej konsekwentnie, w przeciwieństwie do dużego spadku na koniec sezonu, i możesz ich użyć do odblokowania naszej nowej Jadeitowej broni! Istnieje również zupełnie nowy, niezwykle ekskluzywny poziom ponad Arcymistrzem, zwany Czempionem.

Reklama

Zaczęliśmy już otrzymywać opinie na temat systemu i planujemy szereg ulepszeń, które zapewnią więcej informacji o umiejętnościach graczy w meczu, umożliwią graczom z różnych dywizji łatwiejszą grę między sobą oraz ulepszą obsługę 500 najlepszych graczy. Niektóre z nich powinny zacząć się pojawiać w połowie sezonu 9 i być kontynuowane w dalszym ciągu.

Sezon 9 będzie także zawierać naprawdę duży zestaw ekscytujących zmian w ogólnej rozgrywce w Overwatch – nie tylko w postaci zrównoważenia bohaterów, ale także w niektórych podstawowych mechanikach gry.

Zmiany te mają na celu rozwiązanie kilku typowych tematów, o których słyszymy od społeczności:

  • Spraw, aby strzelanie było lepsze i bardziej spójne.
  • Zmniejsza skuteczność zarówno obrażeń wybuchowych, jak i leczenia w walce.
  • Daj bohaterom zadającym obrażenia większą swobodę w zabezpieczaniu eliminacji.

Wprowadziliśmy zmiany, aby rozwiązać każdy z nich. Dodaliśmy zdrowie wszystkim bohaterom w grze, aby zmniejszyć efekt obrażeń serii, a także zmniejszyć liczbę bohaterów, którzy mogą skutecznie strzelać do siebie jednym strzałem. Ponadto powiększyliśmy większość pocisków w grze, co ułatwia oddanie strzału innym graczom. Częściowo zrobiono to, aby zrekompensować wzrost zdrowia – aby rozłożyć obrażenia i zapewnić bardziej spójne wrażenie. Dodatkowo Overwatch to gra charakteryzująca się szybkim tempem, nasi bohaterowie są niezwykle zwinni, a strzały przy lądowaniu mogą wydawać się nierówne.

Do roli obrażeń dodaliśmy także nową umiejętność pasywną, która zmniejsza leczenie zadawane graczom, którym ostatnio zadali obrażenia. Pomysł polega na tym, aby dać graczom zadającym obrażenia większą zdolność do zabezpieczania zabójstw, a także złagodzić zdolności bohaterów wsparcia do utrzymywania celów przy życiu. Powinno to również zapewnić bohaterom zadającym obrażenia przewagę w starciu ze wsparciem.

To imponujący zestaw zmian, które wstrząśną metą na wiele ekscytujących sposobów. Zespół będzie bardzo uważnie śledzić premierę sezonu 9 i planuje wprowadzić szybkie aktualizacje w oparciu o to, co widzimy… i opinie, które otrzymujemy od Was!

A skoro już mowa o opiniach, jest kilka innych systemów, o których ostatnio mówili gracze, a na które odpowiemy w przyszłych recenzjach reżyserów i wpisach na blogu w tym sezonie. Pierwszym z nich jest wydarzenie Quick Play: Hacked, podczas którego w nadchodzących tygodniach i miesiącach będziemy mieli więcej aktualizacji. Nie mogę się doczekać, aby podzielić się z wami wszystkimi przemyśleniami na ten temat.

W zespole Overwatch nasze cotygodniowe spotkania kończymy mówiąc: „Zróbmy świetną grę”. To świadomość, że każdy w zespole może wpływać na naszą grę i czynić ją lepszą. Zawsze staraliśmy się uwzględnić uwagi od Was wszystkich przy tworzeniu gry. Dlatego dobrze się składa, że ​​w świetle wszystkich zmian, które wprowadzamy w naszej grze, w oparciu o wszystkie opinie, które słyszymy, zaczynamy włączać was wszystkich do wsparcia naszego zespołu.

Dziękujemy za przeczytanie i zróbmy świetną grę!

  • Aaron Keller z Blizzard Entertainment



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Aplikacja Threads zapewnia szybki dostęp do aparatu i opcję zapisywania wersji roboczych

Niedawno o tym pisaliśmy Wątkiplatforma mikroblogowa Meta, wdrażamy funkcję Trendy. Chociaż jest to dostępne tylko dla niektórych użytkowników w USA, użytkownicy na...

Concept przewiduje, że Apple może wprowadzić nowe funkcje do systemu VisionOS 2

Chociaż Vision Pro pojawił się w sklepach zaledwie kilka tygodni temu, Apple ogłosiło nowe urządzenie w czerwcu ubiegłego roku na WWDC – i...

Vice porzuca Vice.com i zwalnia setki pracowników

Po niemal trzech dekadach Wice przestanie publikować artykuły na swojej stronie internetowej. Wiceprezes ds. mediów, Bruce Dixon, powiedział dzisiaj, że firma zamierza...
Advertisment