Dyrektor generalny Sonos przeprasza za katastrofalne wdrożenie nowej aplikacji


Wiemy, że zbyt wielu z Was doświadczyło poważnych problemów z naszą nową aplikacją, która została wprowadzona 7 maja, i chciałbym zacząć od osobistych przeprosin za rozczarowanie Was. Nie ma pracownika w Sonos, który nie byłby zrozpaczony, że Was zawiódł, i zapewniam Was, że naprawienie aplikacji dla wszystkich naszych klientów i partnerów było i jest naszym priorytet numer jeden.

Opracowaliśmy nową aplikację, aby stworzyć lepsze doświadczenie, z możliwością napędzania większej liczby innowacji w przyszłości i wiedząc, że z czasem będzie się ona poprawiać. Jednak od momentu uruchomienia znaleźliśmy szereg problemów. Naprawa tych problemów opóźniła nasz wcześniejszy plan szybkiego włączenia brakujących funkcji i funkcjonalności.

Od 7 maja co około dwa tygodnie wypuszczaliśmy nowe aktualizacje oprogramowania, każda z nich wprowadzała znaczące i znaczące ulepszenia, dodawała funkcje i naprawiała błędy. Zapoznaj się z informacje o wydaniu aktualizacji oprogramowania Sonos aby uzyskać szczegółowe informacje na temat tego, co zostało dotychczas opublikowane.

Chociaż te aktualizacje oprogramowania umożliwiły większości naszych klientów solidne korzystanie z aplikacji Sonos, jest jeszcze wiele do zrobienia. W kolejnej fazie aktualizacji oprogramowania priorytetowo potraktowaliśmy następujące usprawnienia:

Lipiec i sierpień:

Poprawa stabilności podczas dodawania nowych produktów

Reklama

Implementacja konfiguracji biblioteki muzycznej, przeglądanie, wyszukiwanie i odtwarzanie

Sierpień i wrzesień:

Poprawa reakcji głośności

Ulepszenia interfejsu użytkownika na podstawie opinii klientów

Poprawa ogólnej stabilności systemu i obsługi błędów

Wrzesień:

Poprawa spójności i niezawodności alarmów

Wrzesień i październik:

Przywracanie trybu edycji dla list odtwarzania i kolejki

Poprawa funkcjonalności w ustawieniach

Planujemy kontynuować wydawanie nowych aktualizacji oprogramowania w rytmie dwutygodniowym. Przy każdym wydaniu będziemy dzielić się szczegółowe notatki na temat tego, co omówiliśmy i nad czym będziemy pracować dalej w naszym wspólnota.

Bardzo doceniamy Twoją cierpliwość, gdy zajmujemy się tymi problemami. Wiemy, że musimy wykonać pracę, aby odzyskać Twoje zaufanie i ciężko pracujemy, aby to zrobić. Zawsze jestem otwarty na Twoją opinię, możesz mnie znaleźć przez e-mail ceo@sonos.com.

Z poważaniem,

Patrick Spence

Dyrektor generalny



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Raport: Apple w aktywnych negocjacjach dotyczących praw do formuły 1 w USA w USA

Apple jest aktywne, aby nabyć prawa do nadawania sportu Formuły 1 na własnej platformie serwisowej streamingowej za pośrednictwem aplikacji Apple TV, zgodnie z...

Pobieranie próbek Koxia UFS ver. 4.1 Wbudowane urządzenia pamięci flash

Koxia Corporation, światowy lider w Memory Solutions, ogłosiła dziś, że zaczęła próbkować nowe Universal Flash Storage (UFS) Ver. 4.1 Wbudowane urządzenia pamięci, wzmacniając...

Asus ogłasza imprezę prezentów z okazji 30 lat kart graficznych

Asus ogłosił dzisiaj Okrzyki do 30 lat impreza prezentowa z okazji 30. rocznicy wydania pierwszej karty graficznej. Przez trzy dekady użytkownicy na całym...
Advertisment