Wiemy, że zbyt wielu z Was doświadczyło poważnych problemów z naszą nową aplikacją, która została wprowadzona 7 maja, i chciałbym zacząć od osobistych przeprosin za rozczarowanie Was. Nie ma pracownika w Sonos, który nie byłby zrozpaczony, że Was zawiódł, i zapewniam Was, że naprawienie aplikacji dla wszystkich naszych klientów i partnerów było i jest naszym priorytet numer jeden.
Opracowaliśmy nową aplikację, aby stworzyć lepsze doświadczenie, z możliwością napędzania większej liczby innowacji w przyszłości i wiedząc, że z czasem będzie się ona poprawiać. Jednak od momentu uruchomienia znaleźliśmy szereg problemów. Naprawa tych problemów opóźniła nasz wcześniejszy plan szybkiego włączenia brakujących funkcji i funkcjonalności.
Od 7 maja co około dwa tygodnie wypuszczaliśmy nowe aktualizacje oprogramowania, każda z nich wprowadzała znaczące i znaczące ulepszenia, dodawała funkcje i naprawiała błędy. Zapoznaj się z informacje o wydaniu aktualizacji oprogramowania Sonos aby uzyskać szczegółowe informacje na temat tego, co zostało dotychczas opublikowane.
Chociaż te aktualizacje oprogramowania umożliwiły większości naszych klientów solidne korzystanie z aplikacji Sonos, jest jeszcze wiele do zrobienia. W kolejnej fazie aktualizacji oprogramowania priorytetowo potraktowaliśmy następujące usprawnienia:
Lipiec i sierpień:
Poprawa stabilności podczas dodawania nowych produktów
Implementacja konfiguracji biblioteki muzycznej, przeglądanie, wyszukiwanie i odtwarzanie
Sierpień i wrzesień:
Poprawa reakcji głośności
Ulepszenia interfejsu użytkownika na podstawie opinii klientów
Poprawa ogólnej stabilności systemu i obsługi błędów
Wrzesień:
Poprawa spójności i niezawodności alarmów
Wrzesień i październik:
Przywracanie trybu edycji dla list odtwarzania i kolejki
Poprawa funkcjonalności w ustawieniach
Planujemy kontynuować wydawanie nowych aktualizacji oprogramowania w rytmie dwutygodniowym. Przy każdym wydaniu będziemy dzielić się szczegółowe notatki na temat tego, co omówiliśmy i nad czym będziemy pracować dalej w naszym wspólnota.
Bardzo doceniamy Twoją cierpliwość, gdy zajmujemy się tymi problemami. Wiemy, że musimy wykonać pracę, aby odzyskać Twoje zaufanie i ciężko pracujemy, aby to zrobić. Zawsze jestem otwarty na Twoją opinię, możesz mnie znaleźć przez e-mail ceo@sonos.com.
Z poważaniem,
Patrick Spence
Dyrektor generalny