Dyrektor generalny Nintendo of America broni oddechu dzikiej podwyżki cen kontynuacji



Dyrektor generalny Nintendo of America, Doug Bowser, udzielił rzadkiego wywiadu dla Associated Press, prawdopodobnie w ramach obowiązków promocyjnych przed otwarciem parku rozrywki Super Nintendo World w Universal Studios Hollywood 17 lutego. W artykule opublikowanym 13 marca, dziennikarz AP News, Greg Keller, zadał niespodziewane pytanie o cenę wywoławczą 70 dolarów za nadchodzącą kontynuację The Legend of Zelda: Breath of the Wild Nintendo z 2017 roku. Reakcja fanów na podwyżki cen Nintendo of America osiągnęła szczyt na początku 2023 roku, a firma nie była zbyt komunikatywna z powodami podwyższenia cen niektórych flagowych tytułów Switcha, aż do teraz.

Odpowiedź Bowsera była odpowiednio neutralna, ale można z niej wiele wyczytać: „Patrzymy na to, co gra ma do zaoferowania. Myślę, że fani uznają to za niesamowicie pełne, głęboko wciągające doświadczenie. Cena odzwierciedla rodzaj doświadczenia, jakie fani można się spodziewać, jeśli chodzi o granie w tę konkretną grę. Nie jest to punkt cenowy, który koniecznie będziemy mieć dla wszystkich naszych tytułów. W rzeczywistości jest to dość powszechny model cenowy tutaj, w Europie lub innych częściach świata, gdzie ceny mogą się różnić w zależności od samej gry.” Oczywiste jest, że uważa on, że Tears of the Kingdom ma dobry stosunek jakości do ceny, biorąc pod uwagę standard zawartości oferowanej potencjalnemu graczowi. Możliwe, że sugeruje, że nadchodzące przeróbki starszych gier Legend of Zelda będą oferowane w cenach poniżej 70 USD. Niedawno wydany Metroid Prime Remastered zadebiutował cyfrowo za 39,99 USD w Nintendo eShop, a fizyczne kopie zostały sprzedane taniej w sklepach detalicznych.

Bowser został również zapytany o oczekiwania Nintendo dotyczące wyników sprzedaży nadchodzącego tytułu Zelda i najwyraźniej był to temat, którego nie chciał omawiać szczegółowo: „Są, ale nie zostały jeszcze ujawnione publicznie”. Był szczęśliwszy, gdy przyznał, że problemy z łańcuchem dostaw nie są już dużym zmartwieniem dla firmy: zmniejsza się podaż chipów. Więc teraz, z perspektywy łańcucha dostaw, jesteśmy w stanie zaspokoić popyt, który tam jest. ”Nintendo utrzymywało wartości produkcyjne swoich gier na stosunkowo niskim poziomie w tej generacji – jego hybrydowa konsola Switch, jak wiadomo, nie jest w stanie produkować Rozdzielczości 4K w grach, dlatego programiści nie muszą tworzyć bardzo szczegółowych zasobów i treści. W przeciwieństwie do tego, budżety na tytuły AAA na konsole PlayStation 5 i Xbox Series gwałtownie wzrosły, aby pomieścić siłę roboczą wymaganą do tworzenia rozległych i ambitnych graficznie gier. Właściciele konsol obecnej generacji zapoznali się z wynikającymi z tego podwyżkami cen, więc ciekawie będzie zobaczyć, jak sprawy potoczą się na Nintendo, gdy w centrum uwagi znajdzie się ich rzekomy model Switch 2. Czy zwykła sugerowana cena detaliczna w wysokości 70 USD jest zapowiedzią przyszłości, czy też powinniśmy spodziewać się, że w 2024 r.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Jak oglądać Nintendo Indie World kwiecień 2024

W środę, 17 kwietnia Nintendo wyemituje nową prezentację Indie World, która obiecuje „około 20 minut ogłoszeń i aktualizacji na temat gier...

Uchwyt Rode MagSafe – podłącz lampy wideo i mikrofony do swojego iPhone’a

Podczas nagrywania filmów o profesjonalnym standardzie możliwe jest użycie formatu iPhone'azazwyczaj wymaga użycia akcesoriów, takich jak oświetlenie i mikrofony zewnętrzne. Nowy Rod...

Sony chce „ulepszonych” gier na PS5 Pro w 60 klatkach na sekundę, ale chętnie zadowala się mniejszą kwotą

Sony pracuje nad nową „zaawansowaną wersją” PS5 o nazwie kodowej Trinity, która prawdopodobnie zadebiutuje jako PS5 Pro jeszcze w tym roku. Krawędź potwierdziła...
Advertisment