Dyrektor generalny EA ogłasza redukcję zatrudnienia o około 5%.



Zespół, zapewniamy rozrywkę, inspirujemy i łączymy więcej osób dzięki większej zawartości i głębszym doświadczeniom niż kiedykolwiek wcześniej. W ciągu ostatniego roku zorganizowaliśmy naszą firmę w celu dalszego rozwoju wzmocnić pozycję naszych kreatywnych liderów aby realizować nasze strategiczne priorytety polegające na zapewnianiu rozrywki masowym społecznościom internetowym, opowiadaniu hitowych historii i wykorzystywaniu siły społeczności w naszych grach i wokół nich. Dzięki tym działaniom jesteśmy w stanie stworzyć większe i odważniejsze doświadczenia dla setek milionów graczy i fanów na całym świecie. Jesteśmy także liderem przyspieszającej transformacji branży, w której potrzeby i motywacje graczy uległy znaczącym zmianom. Fani coraz częściej korzystają z największych adresów IP i oczekują od nas szerszych doświadczeń, w których mogą grać, oglądać, tworzyć treści i nawiązywać głębsze więzi. Nasza branża znajduje się w czołówce branży rozrywkowej, a w dzisiejszym dynamicznym środowisku udoskonalamy sposób, w jaki pracujemy i stale rozwijamy naszą działalność.

Jako firma pełna twórców i gawędziarzy, wierzymy w wartość wspólnych innowacji zespołów, dlatego wciąż uczymy się i przyjmujemy nowe sposoby współpracy, aby rozwijać się i służyć naszym globalnym społecznościom. Biorąc pod uwagę sposób i miejsce pracy, stale optymalizujemy nasz globalny zasięg na rynku nieruchomości, aby jak najlepiej wspierać naszą działalność. Wycofujemy się także z gier i odchodzimy od rozwoju przyszłych licencjonowanych praw własności intelektualnej, które naszym zdaniem nie odniosą sukcesu w naszej zmieniającej się branży. To większe skupienie pozwala nam pobudzać kreatywność, przyspieszać innowacje i podwoić nasze największe możliwości – w tym naszą własność intelektualną, sport i ogromne społeczności internetowe – aby dostarczać graczom rozrywkę, jakiej oczekują dziś i jutro. Wreszcie, usprawniamy działalność naszej firmy, aby zapewnić głębsze, bardziej połączone doświadczenia fanom na całym świecie, którzy budują społeczność, kształtują kulturę i rozwijają fandom.

Oczekujemy, że w czasach zmian decyzje te będą miały wpływ na około 5 procent naszych pracowników. Rozumiem, że spowoduje to niepewność i będzie wyzwaniem dla wielu osób, które pracowały z takim zaangażowaniem i pasją oraz wniosły istotny wkład w rozwój naszej firmy. Chociaż nie każdy zespół będzie dotknięty, jest to najtrudniejsza część tych zmian i głęboko rozważyliśmy każdą opcję, aby spróbować ograniczyć wpływ na nasze zespoły. Naszym głównym celem jest zapewnienie członkom zespołu możliwości znalezienia nowych ról i ścieżek przejścia do innych projektów. Jeżeli nie będzie to możliwe, będziemy wspierać każdego współpracownika i współpracować z nim z najwyższą uwagą, troską i szacunkiem. Informowanie o tych skutkach już się rozpoczęło i zakończy się w dużej mierze na początku następnego kwartału.

Chciałbym wyrazić moje uznanie wszystkim, którzy pomogli w tworzeniu bieżącej historii EA. Jesteśmy zespołem, który opiera się na naszych wartościach, aby przewodzić przyszłości rozrywki, i nie mogę się doczekać tego, co wspólnie stworzymy. Dziekuję ci za wszystko, co robisz.

Ten ogłoszenie został udostępniony pracownikom Electronic Arts przez dyrektora generalnego Andrew Wilsona.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Przewodnik po prezentach z okazji Dnia Matki 2024 wydawnictwa The Verge: czytniki e-booków, słuchawki douszne, kubki i nie tylko

Uno nie okazuj im litościJeśli mamy być szczerzy, możesz nie być już ulubieńcem swojej mamy, gdy oboje pozwolicie sobie na rundę Uno Show...

Ujawnienie Fallouta w NCR jest gorzkim przypomnieniem, jaki to świat

Duchy narodów nawiedzają Pustkowie Amazonki Opad. Tłem serialu są ruiny niegdyś potężnych amerykańskich miast, ale widzimy też wraki sowieckich satelitów,...

Jak emulator gry Delta przejął App Store

Oczywiście istniał ogromny stłumiony popyt na Deltę. Ale czy to pojedyncze zjawisko, czy początek nowej, bardziej otwartej przyszłości dla iPhone'a? Co...
Advertisment