Korporacyjne rozliczenie z CrowdStrike trwa. W nowy wywiad z CNBCDyrektor naczelny Delta, Ed Bastian, uważa, że Microsoft ma „prawdopodobnie najbardziej kruchą platformę”, chwaląc jednocześnie osiągnięcia Apple w zakresie przerw w działaniu usług.
Microsoft postrzegany jest jako kruchy, podczas gdy reputacja Apple jest chwalona
To ostatnie Wywiad dla CNBC następuje po tym, jak Delta zatrudniła prawnika, aby pozwać Microsoft i CrowdStrike. Firma twierdzi, że awaria CrowdStrike kosztowała ją około 500 milionów dolarów. Dlatego domaga się odszkodowania od odpowiedzialnych za to firm.
Chociaż Delta nadal korzysta z infrastruktury informatycznej Microsoftu, jej dyrektor generalny Bastian nie przestawał wygłaszać jasnych słów pod adresem firmy.
Zapytany o dalszą współpracę Delty i Microsoftu, powiedział:
Moim zdaniem są prawdopodobnie najbardziej kruchą platformą w tej przestrzeni. Kiedy ostatnio słyszałeś o dużej awarii w Apple?
Osoba przeprowadzająca wywiad zapytała, czy lepsze wyniki Apple wynikają po prostu z tego, że przedsiębiorstwo nie polega tak bardzo na tej firmie. Bastian uniknął pytania i kontynuował, podkreślając, że Delta i Microsoft nadal są partnerami, ale potrzebna jest większa troska ze strony Microsoftu.
Cały wywiad jest dostępny w poniższym materiale wideo.
Opinia 9to5Mac
Jak już wcześniej pisałem, CrowdStrike był darmowa, pozytywna reklama dla Maca. Duże firmy, takie jak Delta, z pewnością nie przejdą z systemów Microsoft na Mac. Ale to, co mogą zrobić, to publicznie wezwać Microsoft i domagać się reparacji. Apple po prostu jest beneficjentem po raz kolejny.
FTC: Używamy linków afiliacyjnych generujących dochód. Więcej.