DuckDuckGo używa etykiet prywatności App Store, aby wzywać Google do „szpiegowania” użytkowników


Google jest powoli aktualizacja wielu aplikacji na iOS z etykietami prywatności App Store, wyszczególniającymi rodzaj danych, które zbiera od użytkowników. Aplikacje Google i Chrome zostały niedawno zaktualizowane o te nowe etykiety, a DuckDuckGo już je wykorzystuje.

W poście na Twitterze dzisiejszego popołudnia DuckDuckGo zakwestionował etykiety prywatności Google dla wyszukiwarki i Gmaila, jednocześnie wskazując, że firma dodała tylko etykiety „po miesiącach przeciągania. ” DuckDuckGo często reklamowało się jako przyjazna dla prywatności alternatywa dla aplikacji Google, a teraz używa etykiet prywatności App Store jako dodatkowych dowodów:

Po miesiącach zwłoki Google w końcu ujawnił, ile danych osobowych gromadzi w przeglądarce Chrome i aplikacji Google. Nic dziwnego, że chcieli to ukryć. Szpiegowanie użytkowników nie ma nic wspólnego z budowaniem świetnej przeglądarki internetowej czy wyszukiwarki. Wiedzielibyśmy (nasza aplikacja jest w jednym).

DuckDuckGo Privacy Browser jest drugą najczęściej pobieraną przeglądarką mobilną w USA (po Chrome) i, jak można się spodziewać, nie gromadzi żadnych danych, które są z Tobą powiązane, dzięki czemu możesz łatwo uzyskać prywatność, na którą zasługujesz w Internecie.

Obraz dołączony do tweeta pokazuje bezpośrednie porównania etykiety prywatności DuckDuckGo App Store, aplikacji Chrome i Google. Etykieta prywatności DuckDuckGo wskazuje, że nie gromadzi żadnych danych powiązanych z użytkownikiem, ale tego samego nie można powiedzieć o aplikacjach Google i Chrome.

Etykiety prywatności Google i Chrome pokazują, że dane, takie jak lokalizacja, historia przeglądania, informacje finansowe, historia wyszukiwania i inne, są powiązane z użytkownikiem w celach takich jak analityka, personalizacja i reklamy innych firm. Nic z tego nie powinno być zaskoczeniem dla użytkowników Google, ale DuckDuck wykorzystuje to na swoją korzyść.

Etykiety prywatności App Store pojawiły się w App Store w grudniu. Te „etykiety żywieniowe” dotyczące prywatności zostały po raz pierwszy wprowadzone na WWDC latem, a Apple twierdzi, że ich celem jest lepsze informowanie konsumentów o praktykach dotyczących prywatności poszczególnych aplikacji. Etykiety prywatności aplikacji są podzielone na trzy sekcje: „dane służące do śledzenia”, „dane powiązane z Tobą” i „dane niepołączone z Tobą”.

Co sądzisz o używaniu przez DuckDuckGo etykiet prywatności App Store jako sposobu na odróżnienie się od Google? Dajcie nam znać w komentarzach!

Reklama

FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich przynoszących dochód. Jeszcze.


Sprawdź 9to5Mac na YouTube, aby uzyskać więcej wiadomości Apple:





Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Tesla wprowadza na rynek chiński zaktualizowany Model Y, zachowując tę ​​samą cenę początkową

Chińskie ramię Tesli zostało ogłoszone w Wpis na WeChacie W niedzielę rano wypuścił nowy Model Y z ulepszeniami konstrukcyjnymi i wydajnościowymi, które utrzymują...

Zagrajmy w Heat: Pedal to the Metal w najnowszym odcinku Overboard

Istnieje wiele gier planszowych ze świetnymi motywami i wiele gier planszowych ze świetną mechaniką, ale rzadko zdarza się, aby gra łączyła...

Every movie and show coming to Netflix in October

Even with Netflix’s recommendation algorithm serving you new movies, new TV shows, and original programming tailored to your viewing habits, the...
Advertisment