Dropbox przeprojektowuje swój interfejs internetowy i udostępnia Dash oparty na sztucznej inteligencji w otwartej wersji beta


Dropbox ogłosił kilka zmian wprowadza usługę hostingu plików obejmującą nowy interfejs sieciowy, otwartą wersję beta uniwersalnej funkcji wyszukiwania opartej na sztucznej inteligencji, aktualizacje innej funkcji sztucznej inteligencji, która jest w fazie alfa, oraz kolejną wczesną wersję alfa nowego narzędzia do współpracy wideo.

Zacznijmy od nowego interfejsu internetowego, ponieważ jest to coś, z czym prawdopodobnie zetknie się większość użytkowników Dropbox po jego wprowadzeniu, niezależnie od tego, czy korzystają z bardziej zaawansowanych funkcji usługi. Na całej stronie znajduje się nowy pasek akcji, zapewniający szybki dostęp do takich funkcji, jak nagrywanie ekranu, tworzenie folderów i przesyłanie plików. Przeprojektowano także podglądy plików, a Dropbox twierdzi, że ułatwią one edycję obrazów, filmów i plików PDF. Dostępny jest usprawniony lewy pasek nawigacyjny, a cały interfejs jest ogólnie czystszy i prostszy.

Według komunikatu prasowego Dropbox nowy interfejs jest wdrażany powoli i będzie dostępny dla wszystkich klientów w nadchodzących miesiącach. Oto krótkie porównanie nowego i starego interfejsu:

Porównanie starego i nowego interfejsu internetowego Dropbox.
Zrzut ekranu wykonał Jon Porter / The Verge i zdjęcie: Dropbox

Następny w kolejce jest Kropla, uniwersalna funkcja wyszukiwania oparta na sztucznej inteligencji, którą firma udostępnia obecnie w otwartej wersji beta. Kiedy ogłoszono to w czerwcu, Dash był przedstawiany jako „Google dla Twoich osobistych rzeczy,”, pomagając Ci znaleźć swoją pracę w wielu aplikacjach i kartach przeglądarki.

Następnie dostępna jest Dropbox AI, osobna, ale powiązana funkcja oparta na sztucznej inteligencji, która od czerwca jest w stanie podsumowywać i odpowiadać na pytania dotyczące treści użytkowników, takich jak dłuższe filmy, pliki audio i dokumenty. Teraz Dropbox twierdzi, że rozszerza tę funkcję, aby objąć wszystkie elementy konta użytkownika, umożliwiając mu zadawanie pytań i otrzymywanie zebranych podsumowań swoich plików. Cechą jest obecnie dostępny w wersji alfa dla stopniowo rosnącej liczby użytkowników Dropbox.

Reklama

Wreszcie firma ogłasza Studio Dropboxa, narzędzie do współpracy, które stanowi punkt kompleksowej obsługi dla twórców filmów. Opierając się na istniejących funkcjach przechwytywania i odtwarzania w usłudze, Dropbox Studio ma łączyć funkcje edycji (w tym narzędzia oparte na sztucznej inteligencji), narzędzia do komentowania i publikowania w scentralizowanej lokalizacji. Dropbox Studio zostanie udostępnione wybranym klientom w wersji alfa w nadchodzących tygodniach.

Oprócz tego Dropbox wprowadza także nowe poziomy subskrypcji, począwszy od 22 USD miesięcznie (lub 18 USD/miesiąc przy rozliczeniu rocznym) w przypadku poziomu Essentials, aż do 32 USD miesięcznie (lub 26 USD/miesiąc przy rozliczeniu rocznym) w przypadku Business Plus, który oferuje dodatkowe funkcje, takie jak wspólne miejsce na dane dla członków zespołu, ogólna większa ilość miejsca na dysku i ulepszone funkcje bezpieczeństwa. Od dzisiaj plany są dostępne dla nowych klientów.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Sztuczna inteligencja Edge Copilot firmy Microsoft nie jest w stanie podsumować każdego filmu na YouTube

Dodano jedną funkcję do AI Copilot firmy Microsoft w przeglądarce Edge w tym tygodniu jest możliwość generowania streszczeń tekstowych filmów. Jednak funkcja...

UE osiąga wstępne porozumienie w sprawie ustawy o sztucznej inteligencji, torując drogę dla prawa

Po rundzie intensywnych negocjacji w tym tygodniu prawodawcy w Brukseli osiągnęli obecnie ok „porozumienie tymczasowe” w sprawie proponowanej przez Unię Europejską ustawy o...

Święta Bożego Narodzenia z Batmanem, nowe filmy z serwisu Netflix i wszystko inne do obejrzenia

Witamy w najbardziej pracowitym sezonie kinowym w roku, kiedy naprawdę warto wybrać się do kin na filmy, a wszystko, co trafia...
Advertisment