Dreamforce 2024: Salesforce wzywa klientów do rozwinięcia wizji AI


W przewidywalnym wydarzeniu, podobnie jak nadejście jesieni, kierownictwo firmy Salesforce wyszło na scenę w wilgotny, mglisty wrześniowy poranek w San Francisco, aby otworzyć swoją coroczną konferencję Siła marzeń zlot z maratonem dwugodzinnej sesji promującej sztuczną inteligencję, reklamowanym jako „największe na świecie wydarzenie poświęcone sztucznej inteligencji”, a biorąc pod uwagę, że w ciągu dwóch dni odbędzie się ponad 1500 sesji, mogą mieć rację.

Dyrektor generalny Marc Benioff dodał kolorytu ogłoszenia dokonane przed oficjalnym otwarciem pokazu, w związku z wydaniem jego sztuczna inteligencja agentowa (AI) platforma Agentforce – którą delikatnie drażnił przez całe lato.

Agentforce to usługa, dzięki której agenci AI są upoważnieni do działania na podstawie celów i decyzji, oferując użytkownikom możliwość lepszego radzenia sobie z rosnącą liczbą codziennych operacji, wykraczając poza chatboty. Benioff uważa, że ​​jest to przełom, ponieważ wykracza poza zwykłe generatywne asystenty AI, umieszczając możliwości AI w samym oprogramowaniu, a nie w dodatku.

„O czym będziemy rozmawiać na tym wydarzeniu i co tak naprawdę dzieje się teraz w całej naszej branży, i dlaczego jesteśmy bardziej podekscytowani niż kiedykolwiek, to z powodu tego, co dzieje się z AI” — powiedział. „Przez Dreamforces przez ostatnie 10 lat rozmawialiśmy o pojawieniu się AI i o tym, jak AI jest krytyczną częścią naszej przyszłości”.

„W miarę jak rozwijaliśmy się i budowaliśmy własne modele, dodawaliśmy do naszej technologii i robiliśmy wszystkie te rzeczy, aby zostać pionierami w dziedzinie AI, stało się dla nas jasne, że to jest moment” — powiedział Benioff. „To był moment zmiany… Ten program jest naszym najważniejszym Dreamforce w historii. Nie ma wątpliwości… To jest trzecia fala AI. To agenci.

„Agentforce musi być największym przełomem, jaki kiedykolwiek mieliśmy w dziedzinie technologii, i myślę, że jest to największy przełom, jaki widziałem od dawna w dziedzinie sztucznej inteligencji” — kontynuował. „Chodzi o ludzi, z agentami, którzy wspólnie napędzają sukces klienta na platformie Salesforce.

Reklama

„Nie rzucamy ci po prostu kolejnego modelu, hiperskalera, inżyniera AI ani czegoś innego” — powiedział Benioff. „Jesteśmy na tej samej platformie, którą już kochasz i używasz każdego dnia — tuż w konfiguratorze, tuż w systemie, który już znasz i kochasz, znajdziesz tę niesamowitą funkcjonalność. [And] „Wczesne historie klientów są dla nas niesamowite”.

Zwiększanie wartości

Rzeczywiście, po wystąpieniu Benioffa pojawiło się wielu klientów, którzy dyskutowali o tym, w jaki sposób planują wykorzystać, lub już wykorzystują, rozwiązanie Agentforce, aby umożliwić swoim agentom zajmującym się obsługą klienta budowanie bardziej znaczących relacji tam, gdzie mają znaczenie, świadczenie lepszych usług i uzyskiwanie większej wartości za pomocą ogromnych zestawów danych analizowanych i przesiewanych przez agentów Agentforce.

Wśród nich znalazła się usługa rezerwacji restauracji OpenTable i gigant hotelowy Wyndham Hotels and Resorts, organizacje, które przewidują podobne przypadki użycia, aby ulepszyć doświadczenia gości i gości, w obu przypadkach wykraczając poza zwykłe chatboty. OpenTable opisał Agentforce jako coś, co „może być najpotężniejszym narzędziem wsparcia Salesforce”.

Tymczasem Benioff rozpływał się nad swoją fascynacją Disneyem, proponując gościom takie doświadczenie, w którym po odkryciu, że ich ulubiona atrakcja jest zamknięta z powodu konserwacji, hipotetyczny agent Agentforce osadzony w aplikacji przewodnika po parkach rozrywki mapowałby ich preferencje i poprzednie doświadczenia na aktualny stan reszty parku, aby stworzyć dla nich spersonalizowane doświadczenie, uwzględniając podobne atrakcje lub dając priorytet tym, w których kolejki nie są zbyt długie.

W międzyczasie ekskluzywny amerykański dom towarowy Saks Fifth Avenue wziął udział w serii pokazów, w których dyrektorzy Salesforce kupujący nowe stroje na prezentacje główne testowali usługę, wprowadzając coraz bardziej złożone zmienne i monity do obsługi klienta Sophie, agentki ds. obsługi klienta AI w Agentforce.

W ostatniej demonstracji Salesforce pokazał, w jaki sposób Sophie może pokierować interakcjami sklepu w trybie „white gloves” z zamożną klientką, która ma oko na designerską torebkę, gromadząc dane o poprzednich zakupach klientki, biorąc pod uwagę jej wydatki w sklepie i zapraszając ją na ekskluzywne wydarzenie w sklepie z napojami i przekąskami.

Hipotetyczny klient w tym scenariuszu chciał pójść jeszcze dalej, prosząc Sophie o pomoc w kwestii wskazówek dotyczących stylu na nadchodzącą randkę. Jednak zabezpieczenia AI Salesforce uniemożliwiają Sophie udzielanie porad dotyczących mody, więc to właśnie tutaj wezwano do działania personel Saksa z krwi i kości – w tym przypadku aktorów – a relacja została oddana z powrotem w ręce ludzi, z uśmiechami na twarzy.

Marc Metrick, CEO Saks Global, spółki macierzystej sklepu, powiedział: „Jesteśmy podekscytowani współpracą z liderem technologicznym, takim jak Salesforce, aby przyspieszyć nasze wysiłki na rzecz zaspokojenia rosnących wymagań klientów luksusowych w zakresie wysoce spersonalizowanych zakupów. Dzięki doświadczeniu Salesforce w wykorzystywaniu mocy danych i sztucznej inteligencji będziemy lepiej przygotowani do obsługi klientów luksusowych, oferując im płynne doświadczenia dostosowane do ich indywidualnych preferencji.

„Salesforce był kluczem do naszego sukcesu w handlu detalicznym luksusowym, szczególnie w handlu elektronicznym” — powiedział. „Cieszymy się na wszystko, co możemy wspólnie osiągnąć, kontynuując rozwijanie naszej relacji”.

Rozwiązanie Agentforce będzie ogólnie dostępne od października 2024 r. we wszystkich branżowych chmurach Salesforce — od bankowości i opieki zdrowotnej po sektor publiczny i handel detaliczny. Dostępnych jest już ponad 100 monitów branżowych.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Telegram umożliwia teraz firmom korzystanie z aplikacji do weryfikacji numerów telefonów

W tym tygodniu Telegram ogłosił aktualizację zawierającą kilka nowych funkcji, a jedna jest szczególnie interesująca. Platforma umożliwi teraz firmom korzystanie z Telegramu do...

Wykonane na iPadzie: kultowe projekty masek bramkarzy NHL ożywają dzięki iPadowi Pro i Apple Pencil Pro

Tima Cooka Nike Air Max 1 z lat 86 to nie jedyne rzeczy, które w tym roku „stworzono na iPadzie”. Krajowa Liga Hokejowa...

Nigdy nie było lepszego momentu na zakup inteligentnego środka czyszczącego Dreametech

Niezależnie od tego, czy jesteś fanem inteligentnej pomocy przy sprzątaniu ręcznym, czy też delegujesz całe zadanie sprzątania robotowi, nigdy nie było lepszego momentu...
Advertisment