Drake twierdzi, że UMG i Spotify wykorzystały boty i payolę, aby „Not Like Us” wydawało się popularne


W 2024 roku UMG nie polegało na przypadku ani nawet zwykłych praktykach biznesowych, aby „przebić się przez szum” na Spotify i prawdopodobnie innych platformach muzycznych. Zamiast tego rozpoczęła kampanię mającą na celu manipulowanie serwisami transmisji strumieniowej i falami radiowymi piosenką „Not Like Us” i nasycanie nimi. aby ta piosenka stała się wirusowa, w tym za pomocą „botów” i umów typu pay-to-play.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Podejrzany o strzelaninę w UnitedHealthcare był byłym stażystą w studiu gier

4 grudnia zamaskowana osoba zastrzeliła na ulicach Manhattanu dyrektora generalnego UnitedHealthcare, Briana Thompsona. W poniedziałek pracownik McDonald's w Pensylwanii zauważył osobę przypominającą strzelca;...

Rynek gier niezależnych Itch.io zostaje zniszczony w wyniku nieoczekiwanego IP Crossfire

Itch.io, popularny, przyjazny deweloperom rynek gier niezależnych, ujawnił, że witryna została usunięta w wyniku pozornie błędnego żądania ochrony adresu IP złożonego przez nikogo...

Gdzie znaleźć Aromalily w Infinity Nikki

Aromalie to kwiaty, które można zbierać Nieskończoność Niki potrzebne do stworzenia kilku ubrań. Chociaż możesz śledzić lokalizacje roślin, które widziałeś w grze, jeśli...
Advertisment