Dragon Age: The Veilguard ma więcej magii, kolorów i możliwości dostosowania


Można by pomyśleć po spędzeniu lata na wrzaskach całowanie niedźwiedzi Brama Baldura Lub bogowie w Hades 2 o co mi głównie chodzi Dragon Age: Strażnik Zasłony — gra studia znanego z solidnego pisania postaci i romantycznych towarzyszy — byłaby tym, kogo wybiorę, żeby się całować. Ale po trzech grach trwających prawie dwie dekady naprawdę chciałem tylko następnej Era Smoka miał odcień skóry pasujący do mojego to nie wyglądało, jakbym nigdy nie widziała butelki kremu nawilżającego.

Więc wiem, że istnieje Producent kto mnie kocha, gdy jedną z pierwszych cech, które pokazała mi reżyserka gry Corinne Busche, były różne odcienie skóry Osłona zasłonytwórca postaci.

„Spędziliśmy dużo czasu myśląc o odcieniu skóry” – powiedziała. Gdy w kreatorze postaci wybierzesz rasę i dostosujesz swoje funkcje — w tym po raz pierwszy w serii możliwość zmiany rozmiaru ciała — możesz sprawdzić swoją pracę przy różnych rodzajach oświetlenia. Postać, którą stworzyliśmy, czarny elf, zdawała się świecić w niebieskawym świetle nocnej sceny, a w jasnym świetle słonecznym mogłam zobaczyć bogactwo jego kolorów.

„Spędziliśmy dużo czasu myśląc o odcieniu skóry”.

„Chcemy mieć pewność, że odcień skóry zostanie odzwierciedlony autentycznie” – powiedział Busche.

Drugą funkcją, którą zobaczyłem — którą nalegałem, aby Busche mi pokazał, ryzykując cenną niewielką ilość czasu, jaką miałem na tę bezobsługową demonstrację na Summer Game Fest — były opcje fryzury.

Reklama

„Mamy dziesiątki rodzajów włosów” – powiedziała. „I są pod pełnym wpływem fizyki”. Jakość i różnorodność wyborów, które widziałem, zachwyciły mnie. Rzędy sprężystych, luksusowo wyglądających włosów, wszystkich rodzajów loków i tekstur (i tak, irytująco wszechobecne „cięcie Killmongera” była jedną z opcji, co możesz zrobić?) wywołała największy uśmiech na mojej twarzy w ciągu godziny spędzonej z Busche i Strażnik Zasłony.

„Bardzo ważną częścią naszej filozofii jest to, że niezależnie od tego, kim jesteś, możesz urzeczywistnić się w tej grze” – powiedział Busche i myślę, że im się to udało.

Przez godzinę, którą spędziłem z demonstracją bez użycia rąk, udało mi się zobaczyć tylko tyle, ale wszystko to było naprawdę podnoszące na duchu, jak przez długi czas Era Smoka wentylator. Minratusmiasto, które zwiedzaliśmy w wersji demonstracyjnej, było mroczne i nastrojowe ze względu na kultowych magów krwi, a jednocześnie zalane kolorami magicznych znaków przypominających neony dużego miasta.

Dla niektórych ta kolorowość połączona z ujawniony zwiastun który miał bardziej stylizowany kierunek artystyczny, wywołał narzekania w mediach społecznościowych Strażnik Zasłony nie sprawia wrażenia „prawdziwego” Era Smoka gra. Krytycy narzekają, że nowa stylizacja wygląda zbyt kreskówkowo i za bardzo odbiega od serialu, w którym kiedyś pojawiał się „This Is the New Shit” Marilyna Mansona w jednej z zakrwawionych przyczep.

Busche zrozumiał krytykę i przedstawił dwutorowe wyjaśnienie. Pierwsza część była po prostu taka Era Smoka, jako seria zawsze się zmieniała. „To, co widzieliśmy przez lata, to ewolucja oprawy wizualnej serii” – powiedział Busche. „Era Smoka tak naprawdę nigdy nie miał własnej identyfikacji wizualnej.”

Busche wyjaśnił, że zespół chciał dać graczom grę, w której lokalizacje będą nasycone taką samą osobowością, jak postacie. „Oznaczało to kontrast między obszarami ciemnymi i niszczejącymi a obszarami oświetlonymi magią” – powiedział Busche.

Inny powód Strażnik Zasłony wygląda zupełnie inaczej niż inne Era Smoka gry wynikają z tego, że same lokalizacje nie przypominają niczego, co franczyza widziała wcześniej. Pierwsze trzy Era Smoka Gry toczyły się w południowych częściach świata, gdzie magia i jej użytkownicy byli brutalnie tłumieni.

Tymczasem dla lokalizacji w Osłona zasłony„To część świata, w której wykorzystano magię” – powiedział Busche. „To społeczeństwo magów, a magia w tym świecie jest z natury kolorowa. Niezależnie od tego, czy widzimy, jak używają magii do celów codziennych, takich jak oznakowanie, czy też używają jej jako zaklęć, ten kolor naprawdę rzuca się w oczy”.

Nadchodził długi i być może bolesny czas dla fanów serii, którzy po raz pierwszy zetknęli się z nową grą, kiedy ogłoszono to podczas gali Game Awards 2018. W międzyczasie były kilka aktualizacji „dowodów życia”.w tym wiadomość, że gra przeszła ogromną zmianę zakresu wraz z BioWare porzucenie planów dodania elementów gry wieloosobowej na żywo zamiast tego skupić się na rozgrywce wyłącznie dla jednego gracza.

Choć informacja ta została ogólnie przyjęta z entuzjazmem, optymizm dotyczący przyszłości gry został zachwiany przez ciągłe doniesienia o zwolnieniach i odejściach ważnych osobistości. Po kilkudziesięciu latach pracy w studiu dyrektor generalny BioWare Casey Hudson i Era Smoka producent wykonawczy Mark Darrah opuścił firmę w 2020 roku. Dyrektor kreatywny Matt Goldman wyjechał w 2021 roku19-letni weteran BioWare Mac Walters odszedł w 2023 rokui w tym samym roku studio ogłosiło zwolnienia ponad 50 osóbw tym kilku długoletnich pracowników BioWare.

Nie trzeba dodawać że, Osłona zasłonyrozwój był nękany problemami. A godzina rozgrywki bez użycia rąk nie wystarczy, aby całkowicie rozwiać utrzymujące się obawy, że męczący cykl rozwoju gry wpłynął na jej jakość. Ale znam Era Smoka serii i na podstawie rozmów, które odbyłem i tego, co widziałem, wydaje mi się, że pomimo zamieszania BioWare nadal radziło sobie dobrze.

Ostateczną ocenę będę musiał zachować do czasu, kiedy w końcu będę mógł zagrać w gotowy produkt Osłona zasłony wystartuje jesienią tego roku. Ale widząc wszystkie opcje kreatora postaci, wiedząc, że w końcu otrzymamy romantycznego towarzysza krasnoludów i wiedząc, że w końcu odwiedzimy takie miejsca jak Weisshaupt i nekropolia Nevarry – prośby i lokalizacje, które zdominowały Era Smoka dyskusje o fandomie od dziesięcioleci — Osłona zasłony czuje, że jest na dobrej drodze.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Jak powielić Wspomnienia w DLC Elden Ring Shadow of the Erdtree

Możesz duplikaty wspomnień W Pierścień Eldena'S Cień Erdtree DLC, tak jak było to możliwe w grze podstawowej. Zasadniczo daje...

Podstawowy pokład Steam jest tańszy niż kiedykolwiek przed letnią wyprzedażą Steam

Lato ma różne oficjalne i nieoficjalne początki sezonu, ale prawdziwym dla wielu z nas, graczy, jest coroczna letnia wyprzedaż Steam — która Niedawno...

Najlepsze teorie fanów na temat Legend of Zelda: Echoes of Wisdom

Dla niektórych fanów Legenda ZeldyTeoretyzowanie i analizowanie świata daje tyle samo frajdy, co granie w gry. Tak więc, kiedy Nintendo...
Advertisment