Dowódca Jedi z Gwiezdnych Wojen, Stig Asmussen, opuścił Respawn, tworząc Giant Skull


Reżyser gry Stig Asmussen, który opuścił Respawn Entertainment jesienią ubiegłego roku po stworzeniu dwóch gier dla wydawcy Electronic Arts otworzył nowe studio. To jest nazwane Gigantyczna Czaszkai na swoje nowe przedsięwzięcie zabiera ze sobą długą listę byłych talentów z Respawn.

Dorobek Asmussena obejmuje m.in Gwiezdne Wojny Jedi: Upadły Zakon, jego kontynuacjaI wiele gier God of War. Nie powinno zatem dziwić, że jego nową firmę opisano jako „zaangażowaną w tworzenie opartych na rozgrywce, zanurzonych w fabule przygodowych gier akcji, osadzonych w urzekających światach”. Pierwszym niezatytułowanym projektem Giant Skull jest „przygodowa gra akcji AAA dla jednego gracza”, zbudowana na silniku Unreal Engine 5, oznajmił twórca w notatce ogłaszającej studio.

Do Asmussena w Giant Skull dołączają inni doświadczeni twórcy gier z Epic Games, Riot Games i Rocksteady Studios, w tym: Jon Carr, dyrektor techniczny Gwiezdne Wojny Jedi: Ocalały; Patrick Murphy, dyrektor artystyczny, który pracował nad Fortnite, Valorant, League of Legends, i Bóg wojny; Lauren McLemore, główna producentka ds Fortnite; Jeff Magers, dyrektor ds. projektowania gier Star Wars Jedi; oraz Brian Campbell, wcześniej dyrektor ds. animacji w Epic Games.

Reklama

Stiga Asmussena
Zdjęcie: Wielka Czaszka

„Stworzyliśmy utalentowany zespół znany z wciągającego opowiadania historii, heroicznych walk i ekscytujących przemierzań, a naszym celem jest stworzenie bogatego wszechświata, w którym gracze będą chcieli się zatracić na długie lata” – powiedział Asmussen w oświadczeniu.

„Chcemy, aby gracze dołączali do nas na każdym etapie tej niesamowitej podróży, ponieważ torujemy drogę naszej nadchodzącej grze” – powiedział Anthony Scott, dyrektor operacyjny/dyrektor finansowy Giant Skull, a wcześniej dyrektor operacyjny w Rocksteady Studios i szef Unbroken Studios . „Tworzymy coś wyjątkowego i mieliśmy szczęście zgromadzić niesamowity początkowy zespół programistów, którzy mają ogromną pasję i doświadczenie w tworzeniu definiujących gatunek przygodowych gier akcji z perspektywy trzeciej osoby”.

Ogłoszenie Giant Skull następuje zaledwie kilka tygodni później masowe zwolnienia w wydawcy Electronic Artsktóry również został odwołany Opracowywana przez firmę Respawn strzelanka pierwszoosobowa, której akcja rozgrywa się w uniwersum Gwiezdnych Wojen. Nowe studio Asmussena również wiąże się z poważnymi cięciami w studiach i wydawcach w Ameryce Północnej i Europie; tysiące pracowników branży gier wideo straciło pracę w tym roku, po podobnie trudnym roku dla zatrudnienia w branży.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Linia Razer Huntsman V3 Pro z analogowymi przełącznikami optycznymi Gen-2 uwalnia precyzję

W konkurencyjnym świecie gier, gdzie liczy się każda milisekunda, narzędzia, którymi posługujesz się, mogą zadecydować o porażce lub zwycięstwie. Każde naciśnięcie klawisza...

Jak Bitcoin może wspomóc wzrost w rozwijających się gospodarkach

Wiele krajów rozwijających się niewątpliwie doświadczyło swoich problemów gospodarczych. Niektóre z tych krajów mają niestabilne i niezaufane waluty fiducjarne. W związku z tym przyjmują...

Nowe narzędzie do projektowania WaveForming firmy Trinnov zaleca układ pomieszczenia w celu optymalizacji wydajności dźwięku

Trinnov Audio, francuski producent zaawansowanych procesorów audio dla kina domowego, high-end audio i kin komercyjnych, ogłosił wprowadzenie na rynek narzędzia do projektowania dla...
Advertisment