Doom: The Dark Ages Reżyser przedstawia nagrywanie z nagrań z Kosmicznej Królestwa Wszechświata


Witam Oprogramowanie ID! To jest Hugo Martin, dyrektor gry w Doom: The Dark Ages, wydany 15 maja na PlayStation 5, Xbox Series X | S i PC – tuż za rogiem, nie mogę w to uwierzyć. Jeśli podążasz za nim, już wiesz, że Doom: The Dark Ages to najwyższej jakości kampania dla jednego gracza z trzema podstawowymi filarami zaangażowania: historia, walka i eksploracja. Zgaduję, że czytasz to, ponieważ chcesz usłyszeć coś nowego, coś o grze, o której nikt inny nie słyszał. Cóż, mam dla ciebie dobry.

Myślimy Doom: The Dark Eges to najlepsza gra, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy (ale to będzie, abyś zdecydował). Daliśmy to wszystko, co mieliśmy, nie pozostawiając żadnej funkcji nieopolerowanej: mamy 22 poziomy niewiarygodnej walki z pojedynczą graczem FPS; Mnóstwo innowacji rozgrywki, takie jak The Shield Saw, Flail i New Crazy Guns; I niesamowita przejażdżka kolejką górską z historii akcji, aby przenieść cię do mety. I – mamy ogromne światy do odkrycia.

Jeden z nich jest całkowicie wyjątkowy w grze zagłady, przestrzeni, w której nigdy nie byliśmy, ale świat, który chcieliśmy włączyć do wszechświata Doom przez jakiś czas: Kosmowy królestwo. Będziesz świadkiem architektury cyklopowej tego wymiaru Lovecraftian, gdy eksplorujesz jego najciemniejsze tajemnice i walczysz z jego najbardziej szalonymi wrogami.

Utworzono bezbożną zjednoczenie między piekłem a kosmicznym królestwem. Będziesz musiał doświadczyć historii, aby dowiedzieć się, dlaczego – ale to partnerstwo urodziło nową wielu przeciwników, aby pogromca mógł się zmierzyć. Wrogowie jak kosmiczny baron. Brutowy bliźniak, atakuje nieustępliwą presję, a na zasięgu uwalnia mnóstwo ataków psionicznych, które mogą blokować pociski i rozerwać twoje cenne zdrowie. Ale nie obawiaj się, ponieważ w jego atakach osadzonych są oknami, które wykwalifikowana zabójca zagłady powinien być w stanie wykorzystać, jeśli byłby wystarczająco odważny, aby stać i walczyć z nim.

Wszyscy najsilniejsi wrogowie w losie: ciemne wieki wymagają tego rodzaju agresji. Przejdziesz przez labirynt pocisków, podobnie jak w klasycznym zagłady, a następnie przejść do palców z największymi demonami, jakie kiedykolwiek stworzyliśmy. Po wysłaniu kosmicznego barona bądź ostrożny, ponieważ wznosząc się nad ciemnym horyzontem, znajdziesz potężnego kakodemona, hybrydę między dwoma wymiarami i nowo zaprojektowaną do tej gry. Ta pływająca masa telepatycznego terroru unieruchomisz cię za pomocą zaawansowanych ataków tarczy i okaleczy ci macki, jeśli pozwolicie mu się zbliżyć.

Reklama

Ale – możesz przeciwdziałać atakom tych wrogów nową bronią, starożytnym narzędziem z wymiarów poza naszym własnym: Reaver Bainshot, brutalna balistyczna żelazna macze śmierci.

Szybko zwolnij, aby uwolnić lekki atak pojedynczego wroga, lub przytrzymaj spust, aby naładować jej kulę chaosu i uwolnić okrutne uderzenia w zwarciu dalekiego zasięgu, zamieniając wnętrze wrogów w demoniczną miazgę. Ta broń jest inna niż wszystko, co kiedykolwiek mieliśmy w grze identyfikacyjnej; Wnosi zagładę: Fantastyczna walka w zwarciu Dark Eges do zupełnie nowego bezlitosnego poziomu zniszczenia kości. Dźwięk, design, wizualizacje, ta broń jest niesamowita i pokochasz go używać w bitwie.

Jest o wiele więcej tajemnic, które można ujawnić i legendy, aby stworzyć tutaj w tym nowym świecie, który dla ciebie stworzyliśmy. Myślę, że znajdziesz swój czas w kosmicznym królestwie, aby być pełen intrygi i krwawego, chodzącego kości chaos. I będzie wyglądać niesamowicie na twojej PlayStation 5, zawierającą najnowocześniejszą, absurdalną grafikę napędzaną zupełnie nowym IdTech 8.

Innowacje w tej najnowszej wersji IdTech pozwalają nam mieć więcej widocznych treści na ekranie niż kiedykolwiek wcześniej-budowanie przestrzeni z dłuższymi widokami; więcej wrogów do walki; więcej zniszczenia; lepsza informacja zwrotna; Lepsze ogólne wrażenia z gier. Mamy w pełni dynamiczne oświetlenie napędzane śledzeniem promienia, co pozwoliło nam szybciej iterować podczas rozwoju i umożliwił nasz zespół do bardziej wydajnego uczynienia sztuki. IdTech 8 to specjalnie zbudowany silnik o wydajności, który jest maślany, przy 60 fps na PlayStation-ta gra będzie tak dobra, jak wygląda.

I jest o wiele więcej do rozmowy, ale chcieliśmy dać fanom Sony coś wyjątkowego, gdy uruchamiamy się. Nie możemy się doczekać, aby podzielić się z Tobą tym doświadczeniem. Jest to największa i najbardziej kompletna, epicka gra, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy w ID i gra fantastycznie na PlayStation 5 i PlayStation 5 Pro. Będzie więcej do odkrycia, broń i umiejętności odblokowania, a demony do zmiażdżenia w zagładę: ciemne wieki, kiedy uwolni się 15 maja.

Od nas wszystkich w ID – dzięki, że tak bardzo jesteście na swój czas i ciągłe wsparcie.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Patriot Memory pokazuje nowe dyski Vipera, w tym PV593 i DRAM-bez PV563

Oprócz nowych wysokiej klasy zestawów pamięci DDR5, takich jak Viper Xtreme 5 CKD lub Xtreme 5-40. rocznicy edycji limitowanej, Patriot Memory pokazała także...

Lynk zaprezentuje blok wodny Lynk+ VGA z Quick-Connect i wyświetlacz

Lynk na Computex 2025 pokazał swoje najnowsze rozwiązania VGA Liquid Cooling pod marką Lynk+. Firma zaprezentowała kompleksowy system chłodzenia ciekłego VGA składającego się...

Koxia prezentuje prototypowy SSD Gen 5 z ponad 14 GB/s i więcej w Computex 2025

Kooksja podczas Computex 2025 pokazała swoją nową generację Exteria Pro G2 M.2 NVME SSD dla entuzjastów PC. Dysk jest opracowywany i wykorzystuje PCI-Express...
Advertisment