Dodatek HiFi Spotify może kosztować dodatkowe 5 dolarów miesięcznie


Według Spotify przygotowuje się do wypuszczenia dodatku premium, który zapewni dostęp do dźwięku o wysokiej jakości raport z Bloomberga. Nowy poziom będzie podobno kosztować dodatkowe 5 dolarów i będzie zawierał narzędzia pomagające użytkownikom tworzyć listy odtwarzania i zarządzać bibliotekami muzycznymi.

Mówi o tym źródło zaznajomione ze Spotify Bloomberga że użytkownicy będą mogli dodać poziom dźwięku HiFi do swoich istniejących planów. Jeśli zostanie dodany do planu Spotify Premium, to znaczy w przyszłym miesiącu cena wzrośnie do 11,99 USDbędzie kosztować 16,99 dolarów. Bloomberga raportuje, że dodatek umożliwi użytkownikom tworzenie własnych playlist dostosowanych do konkretnych czynności, dat i pór roku. Krawędź skontaktował się ze Spotify z prośbą o komentarz, ale nie otrzymał od razu odpowiedzi.

Kod wykryty również w zeszłym roku w aplikacji Spotify sugeruje, że poziom może pochodzić z 24-bitowy bezstratny dźwięk, możliwość tworzenia list odtwarzania za pomocą sztucznej inteligencji, funkcja filtrująca utwory na liście odtwarzania według nastroju i nie tylko. W kwietniu, użytkownik Reddita zauważył ciąg kodu w aplikacji z informacją „Przybył bezstratny”, a później inny Redditor opublikował wyciekające elementy interfejsu użytkownika wspominając o bezstratnej jakości do 2117 kbps i dostępności 24-bitów / 44,1 kHz dla „ograniczonych utworów” korzystających z formatu audio FLAC.





Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Urocza ładowarka Sharge, inspirowana komputerami Macintosh, o mocy 67 W, jest teraz przeceniona o prawie połowę

Na początku tego tygodnia opublikowaliśmy przewodnik podsumowujący asortyment Prezenty last minute na Dzień Ojca dla tych, którzy świętują. Jeśli jednak potrzebujesz Zdrowaś...

Najlepsze filmy science fiction do obejrzenia w serwisie Netflix w czerwcu 2024 r

Lato w pełni, a wraz z nim ekscytujące wydarzenia nowa lista nadchodzących wydań nie mogę się doczekać! Z Furiosa: Saga...

To może być pierwsza reklama Nintendo w USA

Nintendo jest dziś potentatem w branży gier, ale w 1980 r. w Stanach Zjednoczonych tak naprawdę nie było to przedmiotem zainteresowania nikogo. I...
Advertisment