Disney’s Hulu for Sports i jego duży zakład na Fortnite


Zatrzymaj mnie, jeśli już to słyszałeś: Disney, starając się przetrwać w skomplikowanej erze nowych mediów, współpracuje ze swoimi konkurentami w nadziei na stworzenie jednego miejsca docelowego, w którym widzowie będą mogli oglądać wszystko, czego chcą.

Krzyczysz „Hulu!” na ekranie, prawda? Cóż, Disney znowu do tego wraca, uruchomienie centrum transmisji strumieniowej poświęconej sportowi jeszcze w tym roku, który połączy wszystkie kanały i gry ESPN, Fox i Warner Bros.

Następnie porozmawiamy o wczesnych wibracjach Vision Pro, tydzień po wejściu do sprzedaży zestawu słuchawkowego Apple. A skoro już o wibracjach mowa: Bluesky i jego liczne wibracje są teraz dostępne otwarte dla publiczności! Zobaczymy jak to będzie. Jest z tym wiele wibracji Vergecast.

Jeśli chcesz przeczytać więcej na którykolwiek z omawianych przez nas tematów, oto kilka linków, zaczynając od wszystkich wydarzeń w Disneyu:

I dla naszej błyskawicznej rundy:



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Apple @ Work: wdrożenie Meraki w T-Mobile uwypukla niewykorzystaną szansę dla Apple

Usługa Apple @ Work jest dostarczana wyłącznie przez firmę Mosyle, jedyna zunifikowana platforma Apple. Mosyle to jedyne rozwiązanie, które integruje w jednej...

Czego można się spodziewać po MWC 2024

Nie szukając żadnych przecieków ani plotek, założę się, że prawdopodobnie mógłbyś naszkicować większość telefonów, o których mówi się, że mają premierę o godz....

MWC 2024: wszystkie telefony, urządzenia do noszenia i gadżety zaprezentowane w Barcelonie

Oferta telefonów Xiaomi ma nowego lidera. The Xiaomi 14 Ultra właśnie pojawił się w Chinach i oferuje szereg imponujących parametrów fotograficznych, w...
Advertisment