Disney + przekroczył ważny kamień milowy pod względem płatnych subskrybentów. Prezes Disneya, Bob Chapek, ogłosił podczas corocznego spotkania akcjonariuszy firmy, że Disney + ma teraz ponad 100 milionów płacących abonentów, zaledwie 16 miesięcy po pierwszym uruchomieniu usługi.
W informacja prasowa, Chapek wyjaśnił, że dotychczasowy sukces Disney + inspiruje firmę do bycia „jeszcze bardziej ambitnym” w związku z rozwojem platformy mediów strumieniowych. Bezpośredni biznes do konsumenta jest teraz „najwyższym priorytetem” Disneya, powiedział:
„Ogromny sukces Disney + – który obecnie przekroczył 100 milionów subskrybentów – zainspirował nas do jeszcze większego zaangażowania i znacznego zwiększenia naszych inwestycji w tworzenie wysokiej jakości treści” – powiedział Chapek. „W rzeczywistości stawiamy sobie za cel ponad 100 nowych tytułów rocznie, w tym Disney Animation, Disney Live Action, Marvel, Star Wars i National Geographic. Nasz bezpośredni kontakt z konsumentami jest najwyższym priorytetem firmy, a nasz solidny zbiór treści będzie nadal napędzał jej rozwój ”.
Dla porównania, Netflix ma 204 miliony płatnych subskrybentów, ale oczywiście jest na rynku znacznie dłużej niż Disney +. Apple nie ujawnia numerów subskrybentów Apple TV + oraz właśnie przedłużyło bezpłatny okres próbny o kolejne sześć miesięcy.
Czy jesteś subskrybentem Disney +? Co myślisz o usłudze przesyłania strumieniowego? Dajcie nam znać w komentarzach!
FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich przynoszących dochód. Jeszcze.
Sprawdź 9to5Mac na YouTube, aby uzyskać więcej wiadomości Apple: