Disney i DirecTV zmierzają w stronę wielkiego weekendu sportowego bez umowy o transmisji


Negocjacje w sprawie nowej umowy przewozowej między Disneyem a DirecTV trwają w ten weekend, raporty Termin ostateczny. Tymczasem obaj wysyłają wiadomości klientom, którzy zostali pominięci, gdy rozpoczyna się pierwszy weekend rozgrywek NFL.

Jego minął tydzień ponieważ klienci DirecTV mogli oglądać kanały takie jak ABC czy ESPN. Disney publikował posty na Instagramie i gdzie indziej, Różnorodność napisałwskazując widzom DirecTV alternatywy, takie jak Spectrum lub Hulu firmy Disney, z subskrypcją telewizji na żywo, aby mogli oglądać takie rzeczy, jak Turniej tenisowy US Open lub nadchodzący mecz Monday Night Football pomiędzy Jets i 49ers.

W zeszłym tygodniuDisney oskarżył DirecTV o „umowę, która niedowartościowuje nasze portfolio”, podczas gdy DirecTV upierał się, że Disney po prostu próbuje „maksymalizować zyski” kosztem klientów.

DirecTV opublikowano wczoraj to było oferowanie kredytów dotkniętych klientów, którzy subskrybują Sling lub Fubo, i oskarżył Disneya o robienie „wszystkiego, co w jego mocy, aby uniemożliwić ci oglądanie ulubionej drużyny, chyba że zaoferuje ci ją na wyłączność”. Firma wskazała również na wcześniejsze spory Disneya z operatorami, które doprowadziły do ​​przerw w transmisji Widmo w zeszłym roku, Danie w 2022 rokuI YouTube TV w 2021 r..



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Skurczony Mac Mini i nowy iPad Mini mogą pojawić się w listopadzie

Apple planuje ogłosić pod koniec października nowe komputery Mac, w tym podobno Mac Mini mniej więcej wielkości Apple TVbędzie można kupić od 1...

Reżyser Red Rooms chciał, aby jego przerażający thriller był mocny

Kanadyjski filmowiec Pascal Plante już rozmyślał o niesamowitych strachach, które czaiły się pod powierzchnią ciemna sieć zanim pandemia Covid-19 spowodowała jego zamknięcie. Jednak...

Twój iPhone 16 może otrzymać pierwsze funkcje Apple Intelligence jeszcze w tym miesiącu

iPhone 16, pomimo dotychczasowego marketingu, nadal nie ma Inteligencja Apple. Według firmy ma się to zmienić 28 października wraz z wydaniem iOS 18.1...
Advertisment