Negocjacje w sprawie nowej umowy przewozowej między Disneyem a DirecTV trwają w ten weekend, raporty Termin ostateczny. Tymczasem obaj wysyłają wiadomości klientom, którzy zostali pominięci, gdy rozpoczyna się pierwszy weekend rozgrywek NFL.
Jego minął tydzień ponieważ klienci DirecTV mogli oglądać kanały takie jak ABC czy ESPN. Disney publikował posty na Instagramie i gdzie indziej, Różnorodność napisałwskazując widzom DirecTV alternatywy, takie jak Spectrum lub Hulu firmy Disney, z subskrypcją telewizji na żywo, aby mogli oglądać takie rzeczy, jak Turniej tenisowy US Open lub nadchodzący mecz Monday Night Football pomiędzy Jets i 49ers.
W zeszłym tygodniuDisney oskarżył DirecTV o „umowę, która niedowartościowuje nasze portfolio”, podczas gdy DirecTV upierał się, że Disney po prostu próbuje „maksymalizować zyski” kosztem klientów.
DirecTV opublikowano wczoraj to było oferowanie kredytów dotkniętych klientów, którzy subskrybują Sling lub Fubo, i oskarżył Disneya o robienie „wszystkiego, co w jego mocy, aby uniemożliwić ci oglądanie ulubionej drużyny, chyba że zaoferuje ci ją na wyłączność”. Firma wskazała również na wcześniejsze spory Disneya z operatorami, które doprowadziły do przerw w transmisji Widmo w zeszłym roku, Danie w 2022 rokuI YouTube TV w 2021 r..