Playstyle
Zbudowaliśmy świat pełen wyboru i chcemy, aby gracze mogli grać na własną drogę. Zamiast trudności, Atomfall zapewnia wybór stylu gry. Do wyboru jest pięć wstępnie ustawionych placówek, w tym śledczy dla osób szukających większej rozgrywki przetrwania, Brawlera w celu uzyskania doświadczenia w bojowym i naszym domyślnym doświadczeniu Atomfall w Survivor. Z drugiej strony zwiedzający jest ustawieniem, który pozwoli większej liczbie graczy odkrywać i cieszyć się strefą kwarantanny. Zmniejsza aspekty walki i przetrwania i zapewnia zwiększenie eksploracji, aby pomóc ci przez ekspansywną dzielnicę jeziora i wszystkie jej tajemnice.
Rebelia znana jest z ekspansywnego dostosowywania trudności, a to dotyczy Playstyles w Atomfall – każdy wstępny wstępny można w pełni dostosować, aby zapewnić wrażenia, które Ci odpowiada, i wszystko można zmienić w dowolnym momencie podczas gry.
Prowadzenie potencjalnych klientów
Ogromną częścią Atomfall jest dochodzenie; Spotkanie z ocalałymi na świecie i podążając za tropami, które ci dają. Aby pomóc w czytaniu i obciążeniu poznawczym, sekcja eksploracyjna Playmyle pozwala włączyć funkcje takie jak wskazówki nawigacyjne, oznaczone leady i znaczniki punktowe.
Chcemy, aby gracz został owinięty w różne wątki i odkrył we własnym tempie bez presji, aby ukończyć główną historię, ale rozpoznajemy również, że nie jest to dla wszystkich. Włączenie opcji oznaczonych potencjalnych klientów podkreśla główne misje historii, a markery punktowe również pomagają w tym, dając opcję markerów na kompasach, aby podążać do celu, jeśli spodoba ci się ten dodatkowy poziom wskazówek.
Wreszcie, wskazówki nawigacyjne zapewniają krótki, wyraźny tekst wskazujący, który podsumowuje ołów, zmniejszając ogólną czytanie i złożoność języka.
Skalowanie kontrastu i tekstu
Atomfall zawiera opcje zwiększania kontrastu interfejsu użytkownika i elementów rozgrywki, a także ekspansywne skalowanie tekstu do 104px przy rozdzielczości 4K, zgodnie z znacznikiem funkcji dostępności do regulowanego rozmiaru tekstu Xbox. Te tagi były dla nas kluczowe w znalezieniu wpływowych obszarów do pracy dla naszych graczy, a także zapewnianie, że mogą poszukać funkcji, których z pewnością potrzebują.
Aby uzyskać dodatkowy kontrast z interfejsem interfejsu, Atomfall oferuje kilka opcji zmiany koloru elementów interfejsu użytkownika, takich jak celownik, a opcja backplates pozwala ustawić nieprzezroczystość backplates za całym tekstem i interfejsem użytkownika w grze.
W przypadku rozgrywki masz opcje włączenia dodatkowego interfejsu użytkownika dla punktów przemieszczania, ikon kontrastowych dla zagrożeń wroga i możesz ustawić kolor zarysu interaktywnych obiektów w grze. Istnieje również funkcja np.
Wskaźniki kierunkowe
Oprócz pełnych napisów i mnóstwo opcji dostosowywania, takich jak kolor napisów, kolor nazwy głośnika, rozmiar i tło, nasze napisy w atomfall zawierają opcję włączenia wskaźników kierunkowych i odległości. Wskaźniki te pokazują strzałkę, która wskazuje na źródło dialogu i przybliżoną odległość do źródła.
Pomoże to każdemu grać w zmniejszonym dźwięku w zlokalizowaniu tego, kto mówi – szczególnie w sytuacjach bojowych, w których wrogowie mogą krzyczeć zza twojej postaci. Oprócz tego gracze mogą włączyć opcję ikony wroga, aby pokazać ikony w świecie nad wrogami, aby pomóc w ich zlokalizowaniu wizualnym.
Pouczający dźwięk
Atomfall ma wiele pouczającego dźwięku według projektowania, takich jak odrębny dźwięk do pick-upów i unikalne okrzyki lub wskazówki, gdy atak jest przychodzący do gracza. Ponadto Atomfall ma dodatkowe wskazówki audio dla interakcji w grze i pomagają w walce.
Warstwowy zestaw funkcji pozwala graczom włączyć Snap Cel z wskazówkami, aby wiedzieć, kiedy zostaną zatrzymani do wroga; celowanie wskazówek, które oferują sygnały, które pomagają prowadzić gracza do celu za pomocą wysokości i częstotliwości; oraz pasywne dźwięki NPC, które zapewniają przestrzenne dźwięk dla wszystkich NPC, umożliwiając zaangażowanie w walkę w zwarciu za pośrednictwem samego dźwięku.
Kontroluje i remapowanie
Atomfall zawiera remapowanie zarówno dla klawiatury, jak i kontrolera i zawiera ustawienia wstępne do gry jednoręcznej, możliwe przy użyciu naszych funkcji automatycznego ruchu i adaptacyjnego sprzętu. Domyślnie schemat sterowania Atomfall można ustawić tak, aby nie mieć wstrzymania przy użyciu ekspansywnych opcji przełączania, wpływających na działania takie jak AIM i krótkie wstrzymania interakcji.
Wszystkie interfejsy są również w pełni użyteczne z myszą lub za pośrednictwem przycisków, dając graczom wybór, aby użyć tego, co jest dla nich najbardziej wygodne. Jesteśmy bardzo dumni z tego, co osiągnęliśmy dzięki Atomfall, i mamy nadzieję, że te funkcje pomogą większej liczbie ludzi grać i cieszyć się grą. Ale z dostępnością zawsze możemy zrobić więcej – jeśli masz opinię, skontaktuj się z nami przez nasze Centrum pomocylub dołącz do rozmowy na naszych Niezgoda.
Atomfall jest teraz na Xbox Series X | S, Xbox One, PlayStation 4 | 5, Windows PC i Cloud. Jest również dostępny z Game Pass. A dzięki Xbox Play w dowolnym miejscu, odtwarzaj na konsolach Xbox, Windows PC i chmurę z pełnym zakresem krzyżowym i przebiegiem krzyżowym.