Destiny 2: Lightfall określane jako „niedopełnienie jakości” w masowych zwolnieniach


Przeznaczenie 2 deweloper Bungie zwalnia 220 osób, CEO Pete Parsons ogłoszono w środę w poście na stronie internetowej Bungie. Bungie wcześniej zatrudniało ponad 1000 osób do obsługi trwającego projektu Przeznaczenie 2jego następna gra Maratoni „kilka projektów inkubacyjnych”. Firma ogranicza tę liczbę do 850: 220 osób zostało zwolnionych, 155 osób zostanie przeniesionych do Sony Interactive Entertainment, a około 75 do nowego studia, według reportera Bloomberga Jasona Schreiera.

„Te działania wpłyną na każdy szczebel firmy, w tym na większość naszych stanowisk kierowniczych i starszych liderów” — napisał Parsons. „Dzisiaj jest trudny i bolesny dzień, szczególnie dla naszych odchodzących kolegów, którzy wnieśli ważny i cenny wkład w Bungie. Naszym celem jest wspieranie ich z najwyższą starannością i szacunkiem. Dla wszystkich dotkniętych tą redukcją etatów zaoferujemy hojny pakiet odejścia, w tym odprawę, premię i ubezpieczenie zdrowotne”.

Parsons wymienił kilka powodów zwolnień — „rosnące koszty rozwoju i zmiany w branży, a także utrzymujące się warunki ekonomiczne”, a na koniec to, co Parsons opisał jako „niedobór jakości” Przeznaczenie 2 ekspansja Spadek światłaDodał, że Bungie podjęło „wyczerpujące wysiłki”, aby złagodzić liczbę zwolnień.

Oprócz zwolnień Parsons powiedział, że Sony Interactive Entertainment zatrudni pracowników, aby zbudować nowe studio, które opracuje jeden z wyżej wymienionych projektów inkubacyjnych — „grę akcji osadzoną w zupełnie nowym uniwersum science-fantasy”. Parsons dodał później, że program inkubacyjny „rozciągnął nasz talent zbyt cienko, zbyt szybko”. Kontynuował: „Zmusił również nasze struktury wsparcia studia do skalowania na większym poziomie, niż moglibyśmy realistycznie obsłużyć, biorąc pod uwagę nasze dwa główne produkty w fazie rozwoju — Destiny i Maraton.”

Najnowsze od Bungie Przeznaczenie 2 ekspansja, Ostateczny kształtukazał się 4 czerwca i odniósł sukces wśród krytyków. Spadek światła przychód Bungie nie osiągnął oczekiwanych 45%, a Parsons obwinił rozszerzenie o spadek retencji graczy, zgodnie z raportem Bloomberga z października 2023 r.. Spadek światła został wydany w lutym 2023 r., po czym Bungie zwolniło około 100 pracowników. Niedługo potem Parsons zwrócił się bezpośrednio do graczy w wiadomości opublikowanej na stronie internetowej Bungie: „Wiemy, że straciliśmy wiele z waszego zaufania. Destiny musi zaskakiwać i zachwycać. Nie robiliśmy tego wystarczająco często i to się zmieni”.

Spadek światłachoć Parsons opisał to jako „niedoskonałość jakościową”, nadal pomogła Przeznaczenie 2 osiągnąć najwyższą liczbę graczy grających jednocześnie na platformie Steam podczas premiery — liczbę, która niemal dorównała premierze Ostateczny kształt.

Reklama



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

MSI Geforce RTX 5060 Gaming OC Review

Wstęp Gaming GeForce RTX 5060 OC MSI jest jedną z najbardziej premium niestandardowych kart RTX 5060, które możesz kupić. Łączy propozycję wartości RTX 5060,...

Problemem Cloudflare to łamanie stron internetowych dla niektórych użytkowników

Jeśli zauważyłeś spowolnienie internetowe lub problemy z dotarciem do witryn internetowych, nie jesteś sam. Cloudflare potwierdziło problem wpływający na jego popularność 1.1.1.1 Publiczne...

UE prawdopodobnie odłożą cyfrowy plan podatkowy, który byłby skierowany do Apple

Tuż przed kolejną wieloletnią propozycją budżetową Komisja Europejska wraca plany nałożenia podatku cyfrowego dużym firmom technologicznym, przekazując zarówno amerykańskim gigantom technologicznym, takim jak...
Advertisment