Death Stranding 2 „Nie zrobię tego” Wybór ma tajny sprytny zwrot akcji


[Ed. note: This post contains spoilers for the first hour of Death Stranding 2, which is now in early access]

Death Stranding 2: On the BeachWybór „I Won Whon Dort It”, pierwszy w długo oczekiwanej kontynuacji Kojima Productions, jest trochę zaskoczeniem. Oto jesteś, przedstawiony pierwszą misją główną-i możesz jej odmówić.

Stawki wydają się na tyle wysokie, że ludzie grający wcześnie w grze są ostrożni w odrzuceniu zadania, ale chociaż istnieje trochę oszustwa w tym, jak ważny jest twój wybór, ta mała sekwencja robi wiele do ustalenia Śmierć 2Emocjonalne uderzenia i jeden z jego podstawowych tematów.

Po Fragile, kolega Sama Bridgesa z Śmierć. Śledzi go z możliwością pracy, aby rozszerzyć internetową sieć chiralną do Meksyku, gracze mają opcję wprost zaakceptowania lub nieco głębiej w motywacje jej firmy. Jeśli pomijasz więcej informacji, brakuje Ci ważnego rozwoju postaci dla SAM. To, co mówi Fragile, nie jest całkowicie atrakcyjne dla Sama, który uważa, że ​​to przedsięwzięcie jest po prostu imperializmem ekonomicznym ukrytym jako służba publiczna, a otrzymasz pozornie radykalny wybór, aby odrzucić ofertę.

Decyzja polega na tym, że streamery zatrzymują się do przemyślenia – cóż, niektóre z nich. Spośród pięciu lat, które oglądałem, tylko jeden był wystarczająco odważny, aby zmniejszyć pracę Fragile’a. W środę jeden popularny streamer, Jacksepticeye Zapytał Fragile o wszystkie szczegóły, zanim natychmiast zaakceptuje zadanie, aby pomóc w oszczędzaniu Meksyku. Inni, tacy jak Graczzawahał się i martwił, że odmowa może odwrócić się w jakiś okropny, nieoczekiwany sposób. Nawet streamery „bez komentarzy” Shirrako Zatrzymany dłużej, zanim zdecydował się zaakceptować pracę, niż przed wybraniem jakiejkolwiek innej opcji.

Kojima Productions/Sony Interactive Entertainment

Reklama

Prawda jest taka, że ​​twój wybór nie ma znaczenia. Śmierć 2Wybór „Nie zrobię tego” to kolejny w tradycji gier, które oszukują cię do myślenia, że ​​Twoja decyzja ma znaczenie, na przykład debatowanie nad pozwalając Junjiro zostać w środku Assassin’s Creed Shadows lub naciśnięcie dwóch patyków kontrolnych, aby Clive Rosfield przebijał się przez podświadomość bariery Final Fantasy XVI. Junjiro pozostaje niezależnie od twojego wyboru, Clive nie może nie Zaakceptuj prawdę, a Sam musi wziąć prowizję Frayle’a. Jeśli jednak jesteś typem osoby, która jest zainteresowana Śmierć W swojej historii powinieneś odmówić jej prośby raz lub przynajmniej obejrzeć wideo, w którym ktoś robi.

Scena po Śmierć 2Pierwszy samouczek, w którym Sam przygotowuje obiad, podczas gdy Lou robi małe rzeczy, które gra ponownie po odmowie. Jest zajęta elementami składowymi; Testuje sos. Wręcza drewnianą zabawkę w jego kostki; Jest dumny ze swojego małego trajera i przytula ją. Na tablicy fotograficznej ma nowy obraz Sama rozmawiającego z kruchym przed hologramem wyświetlanym planami sieci chiralnej w Meksyku, a kamera do niego powiększa, wysadzając cię w punkcie, w którym Sam musi dokonać wyboru. Możesz go ponownie odrzucić na krótszy, zabawny mała retrospekcja, która zostanie odcięta, zanim w końcu będziesz musiał się zgodzić.

Gramofon w domu Sama Bridgesa w Death Stranding 2

Zdjęcie: Kojima Productions/Sony Interactive Entertainment za pośrednictwem Polygon

Cały scenariusz wydaje się początkowo zabawnym małym knebel, uroczym sposobem pokazania, że ​​nie możesz postępować bez akceptowania pracy – z wyjątkiem tego, że jest to samo dla Sama. Gra koncentruje się na jego niechęci do wciągnięcia z powrotem w szerszy świat, ale niewypowiedzianym sentymentem jest to, że jest uwięziony w niezdrowym cyklu ukrywania się, znalezienia i ucieczki. Nie może też przejść dalej bez akceptowania tej pracy, niezależnie od tego, jakie mogą być jej konsekwencje.

Kiedy to robią, istnieje bardzo specyficzna zamiar posiadania tych scen. Kruchy woska elokwentnie o znaczeniu łączenia ludzi i tego, w jaki sposób technologia może poprawić życie – jednocześnie wygodnie ukrywając części, które ludzie chcą zignorować. Potem znowu widzisz rzeczy, takie jak Lou bawiące się zabawkami dotykowymi i bez widoku cyfrowych obiektów; Sam cieszył się prostą przyjemnością tworzenia posiłku bez aplikacji z przepisami, mówiąc mu dokładnie, co robić; i oboje dzielą delikatny moment razem.

Marketing Kojima Productions dla Śmierć 2 Ciągle pyta „powinniśmy się połączyć?” To oczywiste kontynuacja od pierwszego ŚmierćTemat zgromadzenia ludzi. Jednak prosi cię również o głębsze pomylenie o rodzaju połączenia, które warto mieć i co jest ważniejsze: cyfrową sieć anonimowych ludzi obejmujących glob lub garść bliskich, znaczących związków zakotwiczonych w rzeczywistości i przywiązaniu? Warto pamiętać, że grasz przez resztę Śmierć 2.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Aqara G410 jest teraz dostępny z Bezpieczną obsługą wideo HomeKit

Aqara ogłosiła wydanie nowego centrum aparatu do drzwi, The Aqara G410 (Użyj kodu Aqaraus7 zaoszczędzić 15% do 7/13). Ten inteligentny dzwonek do drzwi...

YouTube „wyjaśnia” swój plan demonetyzowania spamma AI Slop

YouTube próbuje uspokoić obawy dotyczące przychodzącej aktualizacji swoich zasad monetyzacji po reakcji od twórców internetowych. Ogłoszenie, że YouTube będzie Aktualizacja ograniczeń dotyczących treści...

Dzień trzeci Prim Day 2025 Oferty są tak samo dobre jak pierwszy dzień

Amazon Prime Day Zwykle jest sprintem - dwa gorączkowe dni ofert pioruna, przepełnione koszyki na zakupy i wystarczającą liczbę zakładek przeglądarki, aby rozbić...
Advertisment