Decydując się pomiędzy Crabble Claw i Raptidon Fin dla Inez Światy zewnętrzne 2 wydaje się być dużym wyborem i to dlatego, że tak jest. Wybór kawałka potwora, który Ethel Tinsley wszczepi w ciało Inez, zmieni sposób jej walki i rolę, jaką odgrywa w twojej drużynie — i nie możesz zmienić zdania.
Poniżej wyjaśniamy, jak działa przeszczep, co można uzyskać dzięki obu zabiegom i czy należy go wybrać Crabble Claw lub Raptidon Fin W Światy zewnętrzne 2.
Do czego służy przeszczep Inez w The Outer Worlds 2?
Zdobycie którejkolwiek z opcji przeszczepu wymaga pokonania potężnego potwora — gigantycznej, kościstobiałej kraby zamiast pazura lub Matriarchy Raptidon dla płetwy. Możesz zdobyć obie części, a gra zaznacza oba potwory na twojej mapie, ale Światy zewnętrzne 2 pozwala tylko wybrać jednego, który naprawi przeszczep Inez. Wybór jest trwały i nie można go cofnąć.
Wybór przeszczepu odblokowuje drzewko umiejętności Inez, w którym co pięć poziomów możesz wybierać nową umiejętność. Tylko w ten sposób Inez może zdobyć umiejętność i zrobić cokolwiek innego niż strzelanie z karabinu w trakcie walki, więc jeśli planujesz zabrać ją ze sobą, warto jak najszybciej ukończyć tę misję. Naprawienie przeszczepu Inez nie zapewnia zestawu modyfikacji umożliwiających zmianę sposobu działania jej umiejętności w walce. Dzieje się to znacznie później, po otrzymaniu nagranej wiadomości od jej byłego towarzysza na statku flagowym Auntie’s Choice.
The Krabowy Pazur ma dwie podstawowe funkcje. To wystrzeliwuje kule plazmowetakie same jak plujące kraby, które do tej pory nękały twój czas na Rajskiej Wyspie, i niszczy zbroję wroga szybciej niż standardowa broń. Uderzenia plazmy również kumulują się i powodują, że wrogowie z czasem otrzymują dodatkowe obrażenia od poparzeń.
The Raptidon Fin ma również dwie funkcje. To pozwala Inez stać się niewidzialna na krótki czas. Nie ma to większego znaczenia, jeśli wrogowie odkryją cię podczas segmentów z ukrycia, ponieważ nigdy nie zwracają uwagi na twoich towarzyszy. Oznacza to jednak, że może wymknąć się podczas walki bez podążających za nią wrogów, co pozwala jej przetrwać nieco dłużej bez konieczności jej ożywiania. Co ważniejsze, Raptidon Fin pozwala Inez cię wyleczyćczego nie może zrobić żaden inny towarzysz poza VALERIE.
Czy wybrać dla Inez Crabble Claw czy Raptidon Fin?
Zalecamy wybór płetwy Raptidon. Crabble Claw wydaje się być doskonałym wyborem, ale z naszego doświadczenia wynika, że podstawowe obrażenia od plazmy i efekt poparzeń w czasie są dość niskie, nawet gdy Inez jest na wyższym poziomie. Jeśli nie specjalizujesz się w przywództwie i atutach, które pozwalają towarzyszom częściej korzystać ze swoich umiejętności, nie zmienia to zbytnio gry. Masz także wiele sposobów na szybsze i skuteczniejsze zmniejszenie pancerza w pojedynkę, na przykład przy użyciu pistoletu na biomasę. Zadawane przez niego obrażenia korozyjne praktycznie wyparowują pancerz, a duża szybkostrzelność pistoletu oznacza, że jesteś w stanie zmniejszyć pancerz znacznie szybciej niż Inez swoimi umiejętnościami.
VAL jest jedynym towarzyszem, który może cię wyleczyć, co automatycznie zwiększa wartość Płetw Raptidon. Możesz połączyć Inez z VAL i mieć gotowe źródło nietoksycznego leczenia w walce, przydatne, jeśli rozwaliłeś się na inhalatorze lub chcesz oszczędzać ładunki. Lub jeśli nie chcesz trzymać VAL w pobliżu i chcesz skorzystać z innego towarzysza, nie tracisz uzdrowiciela.
Późniejsze aktualizacje obu mutacji odblokowanych poprzez drzewko umiejętności zwiększają ich możliwości, ale nie zmieniają ich drastycznie. Na przykład Crabble Claw pozostawi kałużę plazmy, która zadaje obrażenia każdemu wrogowi, który się z nim zetknie, podczas gdy Raptidon Fin generuje chmurę leczniczej mgły. Są to przydatne ulepszenia, ale nie zmieniają drastycznie działania żadnego przeszczepu. Po prostu zwiększają efekt.
Aby uzyskać dodatkową pomoc dotyczącą przygody w Arkadii, zapoznaj się z naszym artykułem Światy Zewnętrzne 2 przewodnik dla początkujących i zalecenia dot najlepsze umiejętności I najlepsze korzyści. Nie zapomnij zabrać swojego podwójny skok póki jesteś jeszcze na Rajskiej Wyspie, pomiędzy pomaganiem Milverstreet czy Kaur i wsiadanie do Zbrojownia Fairfield. A skoro mowa o Edenie, naszym przewodniku, jak poradzić sobie z finałem Wybór stacji przekaźnikowej Vox wyjaśnia skutki twoich działań i jak uniknąć krzywdzenia kogokolwiek.
