Czy chip M4 zachęci Cię do zakupu nadchodzącego iPada Pro? [Poll]


Już tylko dzień dzieli nas od zobaczenia Oficjalna prezentacja Apple jego iPad Pro nowej generacji (i nie tylko) i może pominąć układ M3 na rzecz mocniejszego i wydajniejszego SoC M4. Przy założeniu, że wszystko inne pozostanie niezmienne, czy chip nowej generacji firmy Apple sprawi, że wybierzesz nowego iPada Pro? Podziel się z nami swoją opinią w poniższej ankiecie.

Do końca kwietnia oczekiwano, że Apple podąży za iPadem M2 wraz z M3.

Otrzymaliśmy jednak zgłoszenie od Marka Gurmana i kolejny dowód że Apple może wypuścić na rynek zupełnie nowe modele iPada Pro z M4 i podkreślić jego możliwości w zakresie sztucznej inteligencji.

Nie wiemy dokładnie, jakie funkcje sztucznej inteligencji Apple może reklamować w potencjalnym iPadzie M4 M4 przed WWDC 2024, poza poprawioną wydajnością i możliwościami. Ale z pewnością wyróżniłoby to urządzenia z najwyższej półki na tle nowych modeli iPada Air.

Poprzednie oczekiwania dotyczyły wyświetlaczy OLED zastosowanych w nadchodzącym iPadzie Pro, cieńszej konstrukcji, nowej klawiatury Magic Keyboard i droższych cen.

Reklama

Więc co o tym myślisz? Czy chip M4 poruszałby igłą za Ciebie?

FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

YouTube Music umożliwia wyszukiwanie poprzez nucenie do telefonu z Androidem

W aplikacji YouTube Music na Androida dostępna jest funkcja, która będzie po części Shazamem i po części Twoim przyjacielem, gdy powiesz „hej, co...

9to5Mac Overtime 019: Spójrz na te ramki, stary

Jeff jest szefem produkcji treści wideo w 9to5. Początkowo dołączył do 9to5Mac w 2016 roku, tworząc filmy, solucje, poradniki, pisemne samouczki i...

Ława przysięgłych przyznaje Bungie zwycięstwo na mocy przełomowej decyzji przeciwdziałającej oszustwom

Wczorajsza decyzja jury przyznała Bungie (PDF) porządną sumę 63 210 dolarów. – powiedział doradca Bungie, James Barker, w oświadczeniu przesłanym e-mailem na...
Advertisment