Cruise po raz pierwszy od czasu incydentu z ciągnięciem pieszego wraca do jazdy autonomicznej


Autonomiczne pojazdy Cruise oficjalnie wracają na drogi i jeżdżą autonomicznie po raz pierwszy od czasu jednego z pojazdów bez kierowcy ciągnął pieszego ponad 20 metrów w San Francisco.

Cruise powiedział w zeszłym miesiącu, że tak wznowić testowanie z pojazdami napędzanymi ręcznie, skupiającymi się na mapowaniu i zbieraniu informacji o drogach – drobne zadania dla firmy z taką samą liczbą autonomicznych mil jak Cruise. Cruise musi jednak pokazać lokalnym władzom, że odpowiednio przeprasza za incydent z ciągnięciem pieszego, jadąc powoli i dużo mówi o bezpieczeństwie i zaufaniu. Firma wdraża swoje pojazdy w Phoenix w Arizonie, które od dawna jest wylęgarnią testów pojazdów autonomicznych.

Cruise musi pokazać lokalnym władzom, że wyraża stosowne przeprosiny

Rzeczniczka Cruise’a, Tiffany Testo, powiedziała, że ​​firma wdraża tylko dwa autonomiczne pojazdy z kierowcami zapewniającymi bezpieczeństwo za kierownicą. Ponadto firma posiada w mieście osiem pojazdów napędzanych ręcznie. Ostatecznie obszar usług będzie „stopniowo się rozszerzał” i obejmował Scottsdale, Paradise Valley, Tempe, Mesa, Gilbert i Chandler – „w oparciu o wcześniej określone standardy bezpieczeństwa”.

Godny uwagi jest powolny powrót Cruise’a na trasę, biorąc pod uwagę ogromne przeszkody, przed którymi stanęła firma po październikowym incydencie. Organy regulacyjne oskarżyły firmę o wprowadzenie ich w błąd co do charakteru i powagi zdarzenia, w którym pieszy został wciągnięty na odległość ponad 20 stóp przez pojazd Cruise bez kierowcy po tym, jak najpierw został uderzony przez kierowcę, który potrącił go z miejsca wypadku.

Od tego czasu firmę opuściło kilku czołowych menedżerów, w tym założyciel i dyrektor generalny Kyle Vogt i okolice jedna czwarta pracowników została zwolniona. GM powiedział, że zmniejszy swoje wydatki na Cruise. I raport zewnętrzny znalazło dowody na to, że do wielu uchybień przyczyniła się kultura antagonizmu wobec organów regulacyjnych.

Reklama

Ponieważ wszystko szło źle, GM mógł wyciągnąć wtyczkę z Cruise’a. Rzeczywiście, firma wykonująca robotyxi była ogromnym obciążeniem finansowym dla producenta samochodów, tracąc 3,48 miliarda dolarów w 2023 r. Inne firmy samochodowe wycofały fundusze na swoje projekty pojazdów autonomicznych za znacznie mniej. Zamiast tego GM trzyma się tego, a Cruise przygotowuje się do powrotu na drogę, co oznacza, że ​​pomimo wszystkich niepowodzeń producent samochodów nadal zamierza walczyć z Waymo, Teslą i innymi o miejsce w rankingu wyścig w kierunku autonomicznej przyszłości.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

VANKYO przedstawia nowości projektorów na rok 2024 z inteligentnymi funkcjami

VANKYO, wiodąca na świecie marka innowacyjnych projektorów, wypuszcza na rynek trzy projektory domowe w sam raz na Dzień Pamięci: Leisure L470 Neo, Leisure...

Cała dzisiejsza generatywna sztuczna inteligencja jest w wersji beta – nie tylko iOS 18

Sugeruje to najnowszy biuletyn Marka Gurmana Jabłko może zdecydować się na oznaczenie sztuczna inteligencja cechy w iOS 18 Jak wersja beta lub podglądpodobnie...

SonicFi wprowadza produkty sieciowe dla małych i średnich firm

SonicFi Inc., zupełnie nowa firma, której celem jest dostarczanie rozwiązań dla małych i średnich firm, debiutuje dziś swoją serią produktów sieciowych w chmurze...
Advertisment