„Współpraca ze światowej sławy franczyzą Call of Duty idealnie pasuje do rodziny marek CORSAIR i graczy, którzy chcą osiągnąć pełne i wciągające wrażenia” — powiedział Andy Paul, założyciel i dyrektor generalny CORSAIR. „Jesteśmy podekscytowani, że te dwie światowej klasy marki łączą się, ponieważ CORSAIR jest gotowy zapewnić graczom Call of Duty najwyższą wydajność na wszystkich platformach — PC, konsolach i urządzeniach mobilnych — niezależnie od tego, czy grają, przechwytują treści czy przesyłają strumieniowo”.
„Jesteśmy niezwykle podekscytowani współpracą z CORSAIR, aby dostarczyć zestaw produktów marki Call of Duty, które naprawdę ożywią Black Ops 6 dla naszych graczy” — powiedział Will Gahagan, starszy dyrektor ds. partnerstwa w Activision. „CORSAIR to globalny partner oferujący ekosystem produktów, który może naprawdę zapewnić wszystko, czego potrzebuje dzisiejszy wymagający gracz, aby grać najlepiej, jak potrafi, i jesteśmy podekscytowani, że Call of Duty jest częścią tego ekosystemu”.
Ta przełomowa premiera rozpocznie się z pełną mocą na tegorocznym TwitchConie w San Diego w dniach 20–22 września 2024 r. Fani i twórcy Call of Duty będą mieli okazję zobaczyć po raz pierwszy niektóre z oficjalnie licencjonowanych produktów CORSAIR. CORSAIR będzie również organizować dedykowane sesje streamingowe na swoim stoisku, a fani będą mogli się rejestrować, aby wygrywać produkty i otrzymywać więcej informacji o nadchodzących premierach.