Corsair Gaming to firma warta miliardy dolarów i wszystko inne, co zauważyliśmy w zgłoszeniu IPO


Kiedy Razer poszedł na budynek i kupowanie hulanka Corsair, który widział, jak przekształcił się z firmy zajmującej się urządzeniami peryferyjnymi PC w sprzedawanego na giełdzie producenta sprzętu do gier typu “ zrób to wszystko ”, wyraźnie zwracał na to uwagę – w poniedziałek wykonał przedostatni krok w podobnej podróży, wypełniając własne dokumenty dotyczące IPO.

I wewnątrz zgłoszenie S-1, wreszcie możemy zobaczyć, jak duża stała się firma Corsair. Firma twierdzi, że w zeszłym roku osiągnęła miliard dolarów przychodów, a obecnie ma ponad 18 procent udziału w rynku urządzeń peryferyjnych do gier w USA i prawie 42 procent komponentów do komputerów do gier. (Firma nie podaje, jak duża jest na całym świecie).

Corsair twierdzi, że jest teraz numerem jeden wśród sprzedawców wysokowydajnych pamięci komputerowych, obudów, zasilaczy, chłodziarek i klawiatur do gier, a także zajmuje drugie miejsce pod względem „kontrolerów wydajności” i „sprzętu do przesyłania strumieniowego”, chociaż wyróżnia się jedna z tych kategorii: 1,097 miliarda dolarów przychodów w 2019 roku, 429 milionów dolarów pochodzi z najbardziej znanej firmy Corsair od 1998 roku: sprzedaży modułów pamięci RAM do umieszczania w komputerach PC.

Co ciekawe, poza pozyskiwaniem układów pamięci od dostawców takich jak Samsung i Hynix, Corsair samodzielnie zarządza biznesem pamięci RAM na Tajwanie, podczas gdy prawie cały pozostały sprzęt Corsair jest produkowany przez zewnętrznych dostawców w Azji. (Ten ostatni nie jest niczym niezwykłym w branży elektronicznej; iPhone’y są produkowane w fabrykach obsługiwanych przez Foxconn, a nie Apple). Wygląda na to, że jedyne inne produkty, które sam wytwarza, pochodzą od niedawno przejętych firm: Butikowe platformy gamingowe Origin PC, i Konfigurowalne kontrolery Scuf Gaming. W 2018 roku kupił również biznes sprzętu do transmisji strumieniowej Elgato.

I chociaż Corsair tracił pieniądze na wszystkich tych firmach w ciągu ostatnich kilku lat – strata 13,7 mln USD w 2018 r. I strata 8,4 mln USD w 2019 r. – wydaje się, że COVID-19 był dobry dla Corsair. Firma odnotowała 23,8 miliona dolarów zysk tylko od stycznia do czerwca 2020 roku.

Chociaż Corsair twierdzi, że generalnie odnotowuje wyższe dostawy w okresie świątecznym, Corsair twierdzi, że koronawirus zapewnił jej „dwucyfrowy wzrost przychodów” w większości jej działalności i uważa, że ​​popyt jest „generalnie spowodowany wymaganiami dotyczącymi schronienia w miejscu” przez COVID-19 ”. Widzenie jak duży był COVID dla firmy Logitech i niektóre z drążek do lotu i brak kamery internetowej, nie trudno w to uwierzyć.

Reklama

Corsair porusza kwestię gier mobilnych, gry w chmurze oraz rzeczywistość rozszerzona i wirtualna w sekcji „czynniki ryzyka”, a wszystko to jako rzeczy, na które potencjalni inwestorzy mogą chcieć się wystrzegać. Firma twierdzi, że „nie planuje rozwoju sprzętu specjalnie zaprojektowanego dla graczy korzystających z urządzeń mobilnych lub tabletów”; obawia się, że może nie być w stanie opracować sprzętu dla urządzeń AR i VR; i twierdzi, że przetwarzanie w chmurze może zmniejszyć popyt na komputery do gier i konsole Kropka.

To trochę zabawne, biorąc pod uwagę, że jego rywal Razer wielokrotnie wykazywał zainteresowanie budowaniem urządzeń peryferyjnych dla wszystkich trzech z tych pomysłów, czasami zabicie dwóch ptaków na jednym ogniu, ale przyznaję, że nie jest to szczególnie bogata żyłka dla Corsaira, gdyby moje inne firmy stały się przestarzałe.

Oto cała oferta firmy dotycząca gier w chmurze, na wypadek gdybyś był ciekawy:

Przetwarzanie w chmurze może poważnie zaszkodzić naszej działalności.

Przetwarzanie w chmurze odnosi się do środowiska obliczeniowego, w którym oprogramowanie jest uruchamiane na serwerach osób trzecich i dostępne dla użytkowników końcowych przez Internet. W środowisku chmury obliczeniowej komputer użytkownika może być tak zwanym „głupim terminalem” o minimalnej mocy obliczeniowej i ograniczonym zapotrzebowaniu na wysokowydajne komponenty. Dzięki przetwarzaniu w chmurze gracze będą mogli uzyskać dostęp i grać w zaawansowane graficznie gry, w które w innym przypadku mogą nie być w stanie grać na komputerze, który nie jest w pełni wyposażony w niezbędny i często drogi sprzęt. Jeśli przetwarzanie w chmurze jest powszechnie akceptowane, popyt na wysokowydajne produkty sprzętowe do gier komputerowych, takie jak wysokowydajna pamięć PC, gotowe i niestandardowe komputery i laptopy do gier oraz inne sprzedawane przez nas komponenty do gier komputerowych, może znacznie spaść. W rezultacie, jeśli gry w chmurze miałyby zostać powszechnie przyjęte, takie przyjęcie mogłoby poważnie zaszkodzić naszej firmie.

Co ciekawe, zgłoszenie S-1 firmy Corsair ujawnia również, jak bardzo firma ta ceniła Scuf Gaming w momencie zakupu, a także wyjaśnia, dlaczego. Corsair twierdzi, że zapłacił 136,3 miliona dolarów za markę „pro” kontrolerów, mimo że Scuf stracił 18,5 miliona dolarów w 2019 roku przy zaledwie 68 milionach dolarów przychodów. Ale to nie tylko biznes, który reprezentuje Scuf: bilans transakcji Corsair pokazuje, że ceniła swoje patenty wyżej niż markę czy technologię. Microsoft udzielił licencji na tworzenie tych patentów kontroler Xbox Elite. Sony PlayStation ma związek z Scufem, też.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

NCSC uruchamia narzędzia do kontroli cybernetycznej dla MŚP

Wielkiej Brytanii Narodowe Centrum Cyberbezpieczeństwa (NCSC) uruchamia dziś dwie nowe usługi dla 5,5 miliona małych firm w kraju, z których jedna trzecia była...

Szefowa Marvel Studios VFX, Victoria Alonso, odpadła

Za Reporter z Hollywood, po 17 latach pracy w Marvel Studios – początkowo jako wiceprezes wykonawczy ds. efektów wizualnych i postprodukcji, zanim został...

Zack Snyder tworzy grę RPG Rebel Moon na „śmieszną skalę”

Zack Snyder, znany m.in 300 i czterogodzinny „Snyder Cut” z Liga Sprawiedliwychpracuje nad grą RPG osadzoną w uniwersum swojego nadchodzącego filmu science-fiction Netflixa...
Advertisment

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami?

Bardzo chcielibyśmy usłyszeć od Ciebie! Podaj swoje dane, a pozostaniemy w kontakcie. To takie proste!