Po Zeszłotygodniowe wydarzenie Apple poświęcone iPadowiwielu obserwatorów – łącznie z twoim – zwrócił uwagę, że nowy iPad Pro jest tak naprawdę cieńszy i lżejszy od iPada Air. To sprawiło, że zacząłem się zastanawiać, co „Powietrze” tak naprawdę oznacza obecnie dla Apple.
W nowym wywiadzie Greg Joswiak, starszy wiceprezes Apple ds. marketingu światowego, przedstawił wyjaśnienia.
W wywiadzie z Arunem MainiJoswiak wyjaśnił, że celem iPada Air jest udostępnienie funkcji, które wcześniej były dostępne wyłącznie dla iPada Pro, w niższych cenach:
„Oczywiście nie zmienicie nazw produktów wraz ze zmianą grubości, ale iPad Air tak naprawdę stał się produktem z linii iPadów, który przejął funkcje, które wcześniej były Pro, i sprowadził je do jeszcze bardziej przystępna cena.
Na przykład ten wziął M2, który był wcześniej w Pro, a teraz jest w iPadzie Air. Można powiedzieć, że nawet 13-calowy ekran był funkcją Pro i wprowadził go do bardziej mainstreamowej ceny”.
Zdaniem Apple Joświak tak przedstawia ofertę iPadów:
- iPada 10: „To jest podstawowa funkcjonalność iPada. To wszystko, co kochasz w iPadzie, w bardzo przystępnej cenie.”
- iPada Air: „iPad Air korzysta z funkcji, które wcześniej były Pro, w bardziej popularnej cenie.”
- iPada Pro: „Zamysł jest taki, że przesuwamy granice, nie tylko w zakresie możliwości iPada. W przypadku, gdy zrobiliśmy to z wyświetlaczem Ultra Retina XDR, jest to najlepszy wyświetlacz na świecie i kropka. Nie dostaniesz tego nigdzie indziej. Zawsze dążymy do tego, aby być najlepszym iPadem, jaki może być, i miejmy nadzieję, że pewnego dnia zobaczysz, jak te urządzenia migrują po całej linii”.
Wersja 9to5Mac
Jako miłośnik iPada mini bardzo mi smutno, że Joz nawet nie wspomniał o iPadzie mini w swoim wyjaśnieniu dotyczącym asortymentu.
Co sądzisz o wyjaśnieniu Joświaka na temat dzisiejszego układu iPadów? Czy to ma sens, czy nadal jest zbyt zagmatwane? Daj nam znać w komentarzach.
Podążaj za Szansą: Wątki, Świergot, InstagramaI Mastodont.
FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.