Możesz dowiedzieć się wiele o kimś, po prostu poznając, jak wykonuje zadania. Czy to osoba, która może mieć idealnie pokolorowaną skrzynkę e-mail, perfekcyjnie zorganizowaną listę zadań do wykonania i co tam, właśnie wysłała ci zaproszenie do kalendarza na happy hour w przyszłym tygodniu? Czy raczej ma gigantyczną stertę karteczek samoprzylepnych, na które nigdy nie patrzy, pulpit komputera z tak wieloma plikami, że nie widać nawet tapety, i dzisiejsze główne zadania napisane na ramieniu? Żadne z nich nie jest błędne, ale są bardzo różne.
NA ten odcinek Prognoza pogody, w drugiej części naszego trzyczęściowego miniserialu o pracy i produktywności oraz o tym, jak zrobić więcej w cyfrowym świecie, postanowiliśmy poznać naszych współpracowników w nowy sposób: prosząc ich o podzielenie się własnymi systemami produktywności. Nie daliśmy im zbyt wielu konkretnych instrukcji ani zadań domowych, poza tym, żeby przyszli gotowi odpowiedzieć na pytanie: jak załatwiasz sprawy? Osiem Skraj pojawili się pracownicy z ośmioma bardzo różnymi pomysłami na temat tego, co oznacza bycie produktywnym i jak najlepiej to osiągnąć. Po drodze znaleźliśmy kilka pomysłów do kradzieży, kilka nowych aplikacji i narzędzi do wypróbowania i wiele nowych myśli na temat naszych współpracowników.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat zagadnień, które omawiamy w tym odcinku, poniżej znajdziesz kilka linków, od których możesz zacząć: