Co by było, gdyby Breath of the Wild miał kreskę w powietrzu?


Czasami najmniejsza drużyna może stworzyć najwspanialszy ze światów. Tovenaar Games to tylko dwie osoby, ale w ich grze BattleSage, przemierzysz jego oszałamiający świat w zawrotnym tempie. Styl przypomina oba The Legend of Zelda: Breath of the Wild oraz styl animacji Studio Ghibli. w BattleSage, będziesz latać po niebie obok gigantycznych sterowców powietrznych i reszty magicznego świata.

Mamy szybujących mędrców i nie tylko w Fajne WIP, Cotygodniowe podsumowanie Polygon z przyciągające wzrok klipsy, oraz zrzuty ekranu z prac w toku. Każdego tygodnia personel Polygon przeszukuje internet w poszukiwaniu najciekawszych gier, które są jeszcze w budowie, aby dać Ci próbkę najciekawszych, nadchodzących projektów.

W tym tygodniu mamy również projektanta poziomów, który przyspiesza tworzenie gier, grę z grafiką inspirowaną książkami dla dzieci, symulację farmy wiedźm i przerażającą leśną bestię, do tego wszystkiego.

Mędrzec bojowy zabiera Twoją przygodę w przestworza

Gry czarodziejów” BattleSage to tak, jakbyś umieścił plecak odrzutowy na Link w Oddech Dziczy. Klip z jeden z programistów przedstawia głównego bohatera biegającego po otoczeniu, pędzącego i pędzącego przez świat — a nawet wznoszącego się do nieba. To z pewnością wygląda na wygodny sposób poruszania się! Gra jest we wcześniejszych fazach rozwoju, ale pracę zespołu możesz sprawdzić na konto na Twitterze studia.

Projektant poziomów widzi, co może zrobić w pół godziny

Oliver William Walker jest projektantem poziomów, który prowadzi serię na TikTok, w której tworzy poziom w 30 minut lub mniej. Tworzenie dowolnej gry wideo to czasochłonny i pracochłonny proces. Dlatego ciekawie jest zobaczyć, co jest możliwe w tak krótkim czasie. W tym TikToku, widzimy, jak tworzy świecący czerwony świat inspirowany zbliżającym się olbrzymem. To nastrojowe, klimatyczne i zabawne, aby zobaczyć, jak wygląda poziom z perspektywy dewelopera. Możesz sprawdzić pełną serię i inne jego prace na jego konto TikTok.

Ilustracje dla dzieci ożywają w tej grze logicznej

Jak się pożegnać to gra logiczna, w której przestawiasz przedmioty, aby duchy mogły odejść do innego świata. A Opublikowany GIF autorstwa jednego z deweloperów pokazuje jeden z jego dziwacznych poziomów — który jest zaprojektowany w odcieniach różu i fioletu i wygląda jak zestaw losowych artykułów spożywczych na stole. (Po prostu uwielbiam oglądać animację małych duchów wiercących się pod przedmiotami.) Gra jest tworzona przez Floriana Veltmana, Baptiste Portefaix i ARTE France i ma być wydany gdzieś w 2022.

Reklama

Symulacja rolnictwa wiedźm

Akademia Kitori to symulator rolnictwa, w którym uprawiasz rośliny na mikstury. Deweloperzy w Cubenary opublikował klip nowej postaci: żaby, która również jest dyrektorem. Z tego, co pokazali twórcy, jest to jasna, kolorowa gra z kreskówkowymi elementami pasującymi do jej magicznego świata. Gra jest na wczesnym etapie rozwoju, więc nie ma daty premiery, ale możesz śledzić aktualizacje na strona Steam gry.

Przeklęta bestia przechadza się przez zarośla

Ten programista uchwycił mistyczny moment w tym WIP o nazwie Zabijamy potwory. w jeden klips, widzimy przykucniętą postać cicho obserwującą dziwną bestię w lesie. Duże stworzenie wygląda jak demoniczny jeleń, ale wygląda też spokojnie, gdy powoli przechadza się po lesie. Jeśli chcesz zobaczyć więcej, Glass Revolver ma wiele innych klipów pokazujących rozgrywkę na ich konto na Twitterze.





Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

American Horror Story: Delicate kończy się WTF

Może dwa dobre amerykański horror sezonów z rzędu to zbyt wiele, o co prosiłem. Jako pierwsza zrobię makijaż klauna i krytykuję siebie...

Wacom twierdzi, że jego pierwszy tablet do rysowania OLED jest fajny i smukły

Firma Wacom rzuciła wyzwanie w kształcie tabletu twórcom cyfrowym czekającym na długo oczekiwane iPady OLED firmy Apple. Firma wprowadziła Wacom Movink 13...

Pojawia się więcej dowodów na to, że dyrektor Poczty wprowadził w błąd sędziego Sądu Najwyższego

Jak poinformowało publiczne dochodzenie, dyrektor Poczty Angela van den Bogerd była częścią podstępu przyjętego przez firmę w celu ukrycia problemów z systemem informatycznym,...
Advertisment