Uwielbiam to lub nienawidzę, ale jeśli istnieje platforma, na której kilka osób spotyka się, aby dzielić się pomysłami, oglądać filmy lub po prostu oglądać zdjęcia kotów, znajdziesz tam wpływowych. Z pewnej perspektywy niekoniecznie jest to zła rzecz. Oprócz zapewnienia lepszej widoczności platformy, staje się ona źródłem utrzymania dla niektórych osób, które mogą zarobić niezłe pieniądze na poleceniach. Osoby takie jak Instagram, YouTube i Twitch zrobiły to z fenomenalnym sukcesem, a ostatnią próbą odtworzenia tej formuły jest buzowa aplikacja do czatowania audio Clubhouse.
Firma ogłosiła to, co nazywa Program Clubhouse Creator First, który pomoże kilku twórcom zarabiać na swoich treściach na platformie. Proces rejestracji jest już otwarty i potrwa do 31 marca od ta stronana wypadek gdybyś był zainteresowany. Wypełniając formularz zgłoszeniowy, Clubhouse oceni Twoją kandydaturę na podstawie Twojego zasięgu na jednej lub kilku platformach mediów społecznościowych. Firma zwraca jednak uwagę, że poszukuje twórców na każdym etapie rozwoju.
CZYTAJ WIĘCEJ: Clubhouse tworzy aplikację na Androida wzmocnioną nową rundą finansowania
„Clubhouse Creator First to program akceleracyjny zaprojektowany, aby pomóc aspirującym twórcom w Clubhouse w prowadzeniu niesamowitych rozmów, budowaniu grona odbiorców i zarabianiu”.
Dodatkowo aplikacja chce, abyś przedstawił pomysł pokazu swojego pokoju rozmów audio, który chciałbyś zorganizować w Clubhousei gatunek, do którego należy. Co więcej, firma wydaje się również badać rodzaje narzędzi i udogodnień, których najlepiej byłoby szukać w programie Creator Accelerator, począwszy od analiz po pokazie i napiwków, po mentoring i partnerstwo z marką lub dopasowywanie sponsorów.
CZYTAJ WIĘCEJ: Twitter w końcu rozszerza swoją funkcję czatu Spaces na Androida
Nieco ponad miesiąc temu dyrektor generalny Clubhouse, Paul Davison, ujawnił, że firma jest pracując w modelu subskrypcyjnym które pozwoliłyby twórcom zarabiać na swoich treściach. W tej chwili na platformie nie ma narzędzi do zarabiania, takich jak reklamy lub płatne wydarzenia, ale wkrótce się to zmieni. Clubhouse generuje ostatnio dużo szumu, na tyle, że pobudził gigantów mediów społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter – a nawet Telegram – aby wskoczyć do gry na czacie audio.