Clubhouse poddaje się szałowi influencerów dzięki programowi Creator First


Uwielbiam to lub nienawidzę, ale jeśli istnieje platforma, na której kilka osób spotyka się, aby dzielić się pomysłami, oglądać filmy lub po prostu oglądać zdjęcia kotów, znajdziesz tam wpływowych. Z pewnej perspektywy niekoniecznie jest to zła rzecz. Oprócz zapewnienia lepszej widoczności platformy, staje się ona źródłem utrzymania dla niektórych osób, które mogą zarobić niezłe pieniądze na poleceniach. Osoby takie jak Instagram, YouTube i Twitch zrobiły to z fenomenalnym sukcesem, a ostatnią próbą odtworzenia tej formuły jest buzowa aplikacja do czatowania audio Clubhouse.

Nawet jeśli jesteś na początkowym etapie budowania publiczności dzięki interesującym treściom, Clubhouse da ci szansę.

Firma ogłosiła to, co nazywa Program Clubhouse Creator First, który pomoże kilku twórcom zarabiać na swoich treściach na platformie. Proces rejestracji jest już otwarty i potrwa do 31 marca od ta stronana wypadek gdybyś był zainteresowany. Wypełniając formularz zgłoszeniowy, Clubhouse oceni Twoją kandydaturę na podstawie Twojego zasięgu na jednej lub kilku platformach mediów społecznościowych. Firma zwraca jednak uwagę, że poszukuje twórców na każdym etapie rozwoju.

CZYTAJ WIĘCEJ: Clubhouse tworzy aplikację na Androida wzmocnioną nową rundą finansowania

„Clubhouse Creator First to program akceleracyjny zaprojektowany, aby pomóc aspirującym twórcom w Clubhouse w prowadzeniu niesamowitych rozmów, budowaniu grona odbiorców i zarabianiu”.

Dodatkowo aplikacja chce, abyś przedstawił pomysł pokazu swojego pokoju rozmów audio, który chciałbyś zorganizować w Clubhousei gatunek, do którego należy. Co więcej, firma wydaje się również badać rodzaje narzędzi i udogodnień, których najlepiej byłoby szukać w programie Creator Accelerator, począwszy od analiz po pokazie i napiwków, po mentoring i partnerstwo z marką lub dopasowywanie sponsorów.

Reklama

CZYTAJ WIĘCEJ: Twitter w końcu rozszerza swoją funkcję czatu Spaces na Androida

Twitter, Facebook czy Telegram, wszyscy chcą teraz powtórzyć formułę Clubhouse

Nieco ponad miesiąc temu dyrektor generalny Clubhouse, Paul Davison, ujawnił, że firma jest pracując w modelu subskrypcyjnym które pozwoliłyby twórcom zarabiać na swoich treściach. W tej chwili na platformie nie ma narzędzi do zarabiania, takich jak reklamy lub płatne wydarzenia, ale wkrótce się to zmieni. Clubhouse generuje ostatnio dużo szumu, na tyle, że pobudził gigantów mediów społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter – a nawet Telegram – aby wskoczyć do gry na czacie audio.




Piszę o technologii konsumenckiej od ponad trzech lat, pracując w przeszłości z takimi nazwami jak NDTV i Beebom. Oprócz przedstawiania najnowszych wiadomości, przejrzałem mój sprawiedliwy udział urządzeń, od smartfonów i laptopów po inteligentne urządzenia domowe. Przeprowadzałem również wywiady z dyrektorami technicznymi i występowałem jako prowadzący w filmach na YouTube, opowiadających o najnowszych i najlepszych gadżetach.





Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Zastosowanie matematycznych zasad Pareto w Mario Kart 8

Jeśli jesteś typem gracza Mario Kart 8, któremu zależy na wygranej, a nie tylko na graniu swoimi ulubionymi postaciami (przewaga Daisy i Peach),...

Wyświetlacz studyjny kontra Samsung ViewFinity S9 5K

Półtora roku po wprowadzeniu na rynek przez firmę Apple monitora Studio Display, Samsung wypuścił bezpośredniego konkurenta w postaci monitora ViewFinity S9 5K. ...

Target potwierdza, że ​​prawie całkowicie rezygnuje z płyt DVD w sklepach stacjonarnych

Target ogranicza obecność nośników fizycznych w swoich sklepach. A – mówi rzecznik Target IGN że firma „przenosi ograniczony asortyment płyt DVD”,...
Advertisment